Zemře?

105 7 0
                                    

Další den byl Dave skoro zdravý. Byla jsem ráda, že se mu jed nerozšířil víc po těle. Nechala jsem Dava odpočinout a šla jsem za Jakem. Ten byl u rozhledny, který mu zbýval jen hořejší část. Byla jsem u něj, když najednou jsem zaslechla klec. Nechali jsme práci aha vyběhla jsem s Jakem ke kleci. Vyjela nahoru a oba jsme byli zvědavý, co tam asi je. Pomalu jsme otevřeli klec. Byl tam další člen. Kluk a věci na přípravu jídla. Klukovi byl ve věku 12 let. Byl to blonďák, trošku tlustší postavy. Vytáhli jsme ho nahoru i s věcma. Položili jsme ho na lůžko a nechali ho spát. Vrátili jsme se zpět k práci. Už přes 1 hodinu jsne pracovali, když najednou celá rozhledna začala padat. Bum. Téměř celá rozhledna spadla na Jaka. Do očí mi vtrhly slzy. Rozeběhla jsem se k Jakovi, který byl pod rozhlednou. Začala jsem rozhazovat dřevo kolem sebe. Pochvíli jsem uviděla Jaka, který sotva dýchal. Vytáhla jsem ho a běžela k ošetřovatelně. Do očí mi vyběhly slzy, ktere jsem neudržela. Nevěděla jsem co mám dělat. Položila jsem ho na lůžko a v tu dobu za mnou přiběhl i Dave. Začal ho ošetřovat a já tam stála jako sloup. Chtěla jsem se pohnout ale nemohla jsem. Když Dave ošetřil Jaka, šla jsem za Davem poděkovat a omluvit se. Seděl na zemi. Zeptala jsem se ho jestli si můžu přisednout. Nadechla jsem se a chtěla mu říct, jak mě to mrzí, ale místo toho jsem se rozbrečela. Dave mě obejmul a pošeptal mi ať se netrápím. Položila jsem si svojí hlavu na jeho rameno a přemýšlela. Po pár minutách jsem se zvedla a šla za Jakem. Sedla jsem si k němu a chytla ho za ruku. Zase ty slzy. Natáhla jsem se k němu a zašeptala ,, promiň, mrzí mě to" Vztala jsem a byla připtavena k odchodu, ale Jaka mě držel. Otevřel oči a podíval se na mě. Usmál se a zašeptal ,, netrap se".
Sedla jsem si zpátky a řekla mu ať spí. Poslechl a usnul. Pochvíli jsem usla i já. Vzbudila jsem a jake skoro nedýchal. Zavolala jsem Dava. Dave hned přiběhl a začal ho oživovat. Pochvíli přiběhl blonďák. Začala jsem křičet a brećet zároveň. Dave řekl blonďákovi ať mě odvede pryč. Poslechl, vzal mě za ruce a snažil se mě dostat ven. Dave vyšel a sednul si. Sebrala jsem se a běžela za nim. Zeptala jsem se ho ,, co je s nim". On odpověděl ,,je na tom špatně" a objevil se mu smutný výraz ve tváři. ,,Zemře?" zeptala jsem se.

LabyrintKde žijí příběhy. Začni objevovat