Charakter ASK #1

5.1K 166 6
                                    

Otázky na Harryho:

Vážně na Nialla žárlíš?

Já? Nikdy i když možná trochu. Víc než trochu. Dobře žárlím, protože vím (myslím si to), že jo má Nett radči než mě. I s tím lízátkem mě by ho nedonesla.

Opravdu jsi si u tebe v pokoji a v koupeně vylepil ty fotky?

Už je mám i na záchodě. Ne dělám si srandu a jo vylepil, ale jenom jednu stěnu v pokoji. Do koupelny jsem ještě nedošel.

Jak moc ti záleží na Nett?

Moc i když by člověk řekl, že ji znám prakticky jenom přes internet záleží mi na ni.

Myslíš to z Nett vážně?

Jo. I když nevím jestli ona taky.

Co si myslíš o tom, že si Niall pořád píše s Nett?

No to je její věc, ale skupinový chat nemusela dělat.

Proč si napsal zrovna Nett?

Niall mi řekl špatný účet.

Otázky na Nett:

Přestaneš být zlá?

Hmm....ne. Proč? Protože mě to baví :P

Chtěla by ses s Harrym setkat?

Nevím, ale jelikož jsem Niallovi přinesla lízátko tak asi jo.

Cítíš něco k Harrymu?

Popravdě? Jo, ale nevím jestli je to láska, protože jsem ještě nikdy nikoho nemilovala.

Proč si mu tak dlouho odporovala?

No já mu vlastně odporuju i teď, ale dělám to spíš proto, abych ho naštvala.

Co si myslíš o klucích z kapeli?

Příjdou mi v pohodě. Zatím.

Otázky na Nialla:

Proč si pořád píšeš s Nett?

Já si s ní nepíšu, to ona to začala.

Cítíš k ní něco?

K Nett? Ne jenom mi připadá jako fajn kámoška.

Horan! Proč jim to tak kazíš?

Já jim nic nekazím, jenom se nudím a v tom je rozdíl.

Otázky na Liama:

Co si myslíš o Nett?

Nic, protože ji neznám. No možná jenom z Harryho vyprávění...

Otázky na Louise:

Co si myslíš o Harrym a Nett?

Že budou spolu až dokonce života a já jim půjdu za družbu a potom chytnu kytici a někoho si vezmu. Ale teď vážně. Myslím si, Harry někoho zaslouží a to, že má její fotky vylepené v pokoji, už říká jasně, že ji miluje, ale nevím co ona.

Otázky na mě:

Proč v příběhu není Zayn?

Upřímě? Nevím.

Budou delší díly?

Takže, na tuto otázku se mě ptalo hodně lidí (myslím, že pět?:D) a ano budou delší díly, ale asi nebudou tak často.

Jak tě napadl tento příběh nebo co tě motivovalo?

No tento příběh vůbec neměl být a vůbec jsem to neměla v plánu, ale jednoho dne jsem si prostě řekla, že napíšu nějakou Fanfikci a že to bude texting, protože mě baví texting číst a teď už i psát.
A co mě motivovalo? Vlastně ani nevím.















••••••••••••

Hi people,

takže Character ASK mám za sebou a #1 je tam proto, kdyby jste měli ještě nějaké otázky...:)

Za otázky chci hlavně poděkovat -Vivi_Styles-, protože mi napsala nejvíc otázek, ale ostatím taky děkuju.














∞ StrangeAngie ∞

I need you *texting* //h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat