Na groep 6 begin ik door gegaan naar groep 7 het pesten werd minder en ik kreeg langzamer hand meer vrienden en vriendinnen. De tijd ging steeds sneller voorbij en in groep 8 was alles okver en ging alles goed. De ruzies waren over. Ik had heel veel vrienden en vriendinnen en mijn cijfers waren weer goed.
Na de zomervakantie ging ik naar de eerste. Ik hasd maar 2 vriendinnen van groep 8 in mijn klas waar ik niet veel mee had. Ik kwam in een klas waar ik meteen een vriendin ontmoette. Na 3 dagen waren we beste vriendinnen. Overal waar ik was, was zij. Als je haar zocht was ik er altijd bij.
Na een aantal weken ontstonden er groepjes in de klas: de populaire meiden, de jongens en de overige meiden.
Op de helft van het jaar kreeg ik ruzie met de andere vriendin van mijn beste vriendin. Ik hasd het gevoel dat ze haar van me afpakte want voor het eerst had ik een echte vriendin. De ruzie ging het herle school jaar door. Uiteindelijk sloten we vrede en was hert goed maar het afpakkerige gevoel bleef bij me hangen. Mijn beste vriendin was mer bij haar. En ze vriendschap verwaterde. Het was waarschijnlijk mijn jaloezie die die vriendschap verpesten..
Aan het eind van het schooljaar was er een projectweek. We gingen op woensdag naar Den Haag. Het was echt de leukste dag van mijn leven. De donderdag en vrijdag waren voor mij weer net zo sslecht als vroeger. We moesten met klei eem dorpje uit de geschiedenis maken. Toen vrijdag bekend werd dat het groepje waar ik in zat het mooiste had, kreeg ik meteen een taart als felicitatie. Er werd een klassenfoto gemaakt en kreeg daarna meteen opmerkingen dat mijn groepje zich te groot voelde en te egoïstisch waren.
De week daarna werd er in de klassen app allemaal grappige foto's gestuurd. Tot dat ik een foto van mezelf zag. Het was de klassenfoto vergroot op mijn hoofd.. Onder mijn hoofd stond: "Val maar lekker dood!!"
Toen ik dat zag viel ik in tranen uit. Ik voelde me weer net als vroeger. Alle herineringen kwamen op dat moment weer naar boven...
JE LEEST
The Story Of Me
Ficção GeralEem verhaal over mijn leven, mijn verleden, mijn ontdekkingen en hoe ik met deze dingen omging.