Ağlaması sonlandığında odama gittik . Onun uyuduğunu görünce ben de kendimi uykunun güvenli ve huzurlu kollarına bıraktım. Uyandığımda hastanede olmadığımı fark ettim. Tam eve geldim diye sevinirken gülümsemem yüzümde solmuştu . Karşımda duyduklarımdan sonra adam bile demeye çekindiğim kişi vardı. Ne işim vardı benim burada. Bir yandan korkuyordum bir yandan da kendi kendime ona karşı nefret kusuyordum.
—Ne işim var benim burada . Yaptıkların yetmedi mi . Şimdiki planın ne? Ne yapıcaksın bana?
—Sakin ol. Ben sana bir şey yapmadım. Sadece ağır şeyler geçirdiğini düşünerek tatile getirdim seni.
—Ne yaptığını çok iyi biliyorsun. Bide hiçbir şey yapmadım mı diyorsun? Bide tatilmiş . Her şeyden haberim var . Hiç bir şeyi öğrenemeyeceğimi sandın dime? Anneme yaptıklarından sonra sana adam bile diyemem baba dememi mi sanıyorsun? Şimdi beni eve götür.
—Kızım tamam inkar etmiycem. Ama beni bi di-
—Ne saçmalıyorsun? Bunun ne açıklaması nasıl olabilir? Lütfen eve götür beni.
—Tamam kızım.
—Vede rica edicem kızım demeyi bırak artık.
Cevabını beklemeden dışarı çıkıp arabanın önünde beklemeye başladım. Bu arabayı daha önce görmüştüm. Onun olduğunu oradan biliyordum. Sonunda gelebilmişti. Yüzünde hem sinir hem üzüntü hem de hayal kırıklığı vardı. Buna aldırmadan yola odaklandım.
Sonunda arabayı durdurup el frenini çektiğinde karşımda büyük bi havuzu olan iki katlı bi villa duruyordu. İçini bilmiyorum ama dışı çok mütevaziydi. İki katın üstünde bir çatı katı vardı . Yani bi nevi üç katlı gibiydi. İçeri girince içerdeki herkes bana bakıyordu. Herkesin yüzünde özlem ve mutluluk vardı. Kardeşim olduğunu söylediğinde ona inanma isteği duygusu gelen kişiye doğru ilerledim. Sıkıca sarıldım. Ağlamaya başladı ve beni bir yere çekiştiriyordu. Medivenlerden çıktık ve cebinden bir anahtar çıkarıp kapıyı açtı içerde gördüğüm şey şok olnamı sağlamıştı.
☺☺☺☺VOTE☺☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırladığımı Hatırlamıyorum
RomanceAnnesini kaybeden ve bu olaydan sonra bir şekilde hafızasını kaybeden kötü bir babaya sahip genç kızın hikayesi. Bu kız aynı zamanda kandırılıyor ve aşk acısı çekiyor. Bakalım sonunda ne olacak aşk acısı bitip normal hayata mı geçecek yoksa daha çok...