Byl krásný slunečný den v táboře polokrevných, kde jsem si užíval dopolední aktivity a čas, který jsem po zbytek dne mohl strávit s Annabeth. Zrovna jsme seděli na kraji rybníku a povídali si o všech zážitcích, které jsme za tohle léto zažili. ,,Percy, měla jsem sen." svěřila se mi Annabeth. Jenom jsem mlčel. ,,V tom snu jsem viděla zahalenou postavu jak stojí v Tartaru a snaží se probudit Krona." Seděl jsem jak přibitý kolíkem k zemi a cítil jsem jen jak mi buší srdce. Moc dobře jsem si pamatoval jak jsem před lety udělal z Krona na Olympu omáčku a od té doby byl Kronos rozporcovaný na miliony kousků v Tartaru a schovával se někde v koutě. ,,Percy, myslíš že to může být pravda? Kronos se přece nemůže vrátit." řekla a začala mi brečet na rameno. ,,Už bylo utrpení dost, už nechci žádnou válku." ,,No...nemusí to být pravdivá vize. Nemůžeme dělat ukvapené závěry. Půjdeme za Cheirónem, musí se dozvědět, že se Kronos možná pokouší vrátit k moci." Běželi jsme do hlavní budovy, kde seděl Cheirón ve svém obvyklém saku, které smrdělo po kafi a ve svém falešném kolečkovém křesle a hrál karty s pánem D. a neviditelnými spoluhráči. Přiběhli jsme k němu a já se zrovna chystal povědět mu o té Annabetině vizi, když mi na rameno přistála šedivá kostnatá ruka. Odskočil jsem stranou a hned vedle mě stál můj starý dobrý přítel Nico. ,,V klidu Percy, já tě nekousnu." Od minulého setkání se moc nezměnil. Pořád byl bledý a měl štíhlou kostnatou postavu. U pasu mu visel jeho meč že Styxkého železa a na prstu měl svůj prsten s lebkami. ,,Percy" začal Cheirón a pořád byl zabraný do karet. Pan di Angelo je tu z důvodu obav jeho sestry. ,,Bianky?" Po tom co jsme se vydali do labyrintu hledat Daidala jsem ji viděl naposled, když se jí Nico snažil vrátit mezi živé. ,,Bianka mi pověděla, že viděla Krona jak se sestavuje kousek po kousku a shromažďuje armádu nestvůr na zničení Olympu." ,,Kdy ti to řekla?"zeptal jsem se. ,,Včera v noci."řekl. Cheiróne, Annabeth měla stejnou vizi. Myslíte že by to mohlo mít něco společného? Je opravdu možné aby se Kronos vrátil?" Cheirón hrál dál, ale po chvíli se ozval ,,Obávám se nejhoršího." Musíme svolat radu."řekl rozhodně. ,,Svolejte všechny velitele, aby se sešli za deset minut u pingpongového stolu." Žádné další komentáře jsem neměl a tak jsem se otočil a chtěl jsem se zeptat jestli se té rady Nico nezůčastní, ale zmizel. Tak jsme se vydali ke srubům všem říct o poradě. Za deset minut se všichni velitelé včetně mě a Annabeth i s Groverem a panem D. sešli u pingpongového stolu a začala naše velká válečná porada. Zpráva bylo trapné ticho, ale Clarisse hned bouchla do stolu a vykřikla ,,Musí být výprava, to je jasné!" ,,Clarisse uklidni se, musí se projednat všechna možná řešení."uklidňoval ji Connor. ,,Pravdou však zůstává"pokračoval zase Cheirón. ,,Že se Kronos snaží vrátit zpět a nabrat sílu na zničení Olympu. Tomu musíme zabránit a jediná možnost jak toho dosáhnout je výprava. A myslím že když měla Annabeth tuto vizi, připadalo by mi rozumné, aby se této výpravy zúčastnila. Dále by ji měl doprovázet nějaký silný polobůh, který je v boji nejschopnější a nejlepší." Clarisse se zvedla a převrhla mísu se sýrovým fondue a vyhrkla ,,Já půjdu a nakopu Kronovi tu jeho titánskou zadnici." Cheirón se zamyslel a poté začal ,,Nenapadá mě nikdo jiný kdo by se chtěl zúčastnit, takže pokud chceš tak ti to povoluji. Tak to máme dva, ale pořád vám chybí někdo, kdo by tuhle výpravu vedl. A myslím že Percy je jediný kdo má s bojem s Kronem zkušenosti."obrátil se ke mně. ,,Percy, příjímáš toto břemeno?"zeptal se. Nevěděl jsem co mám říct, po posledním setkání s Kronem se muselo obětovat a nasadit životy mnoho přátel a představa že proti mu a jeho armádě půjdeme jen tři se mi ani trochu nelíbila. Přesto mě to přimělo uvažovat, nemohl jsem tam nechat jít Annabeth samotnou, dokonce ani Clarisse. Bylo to prostě moc nebezpečné. Řekl jsem ,,Ano, přijímám." ,,Výborně"řekl Cheirón. ,,Je tu nekdo, kdo by chtěl podat námitku?" Nikdo se neozval. ,,Skvěle, takže je necháme ať se dobře prospí a připraví na výpravu." ,,Počkat"vyhrkl Connor. ,,A jak máme vědět kam se mají vydat?" Tato otázka jistě všechny zarazila, protože se oheň, který plál v krbu u kraje stolu proměnil z příjemné červené na děsivou fialovou. ,,Nemůžeme vědět, kde se Kronos chystá zasáhnout, takže nemůžeme vědět kam mají vůbec jít."dořekl. ,,Máš pradvdu, na tuhle záležitost jsem nerad narazil." ,,Proč? Co je s tím místem kam nás chcete poslat?"ptal jsem se.
,,Na tohle místo nerado vzpomíná spoustu hrdinů, ale je to prakticky jediné místo na světě, kde by Kronos mohl začít svou krutovládu. ,,Kde to je? Co je to za místo?"vyptával jsem se a málem jsem přišel o nervy. ,,Tato výprava povede do Moře Nestvůr na ostrov kouzelnice Kirké!"dořekl a já málem dostal infarkt. Na ostrově Kirké, jsem byl když mi bylo třináct a nejsou to zrovna nádherné vzpomínky. Pokud si pořád dobře pamatuju, tak mě Kirké proměnila na hlodavce a já jsem musel strávit nějaký čas v klícce pro morčata. ,,Myslím, že zrovna tam chce Kronos znovu povstat a má dobrý důvod." Tuto větu jsem moc nepochopil. ,,Nevzali jsme rouno, když jsme tam byli s Annabeth naposled?"zeptal jsem se. ,,Víš Percy, to rouno není jen jedno." Všichni zatajili dech. ,,.Chcete tím říct, že chce Kronos použít to druhé rouno, aby se rátil k vládě?"opáčil Grover. ,,Ano, přesně to si myslím. Kronos je dost chytrý na to, aby se k rounu dokázal dostat. Otázka je jenom to, s čí pomocí ho bude hledat." Na to měla odpověď zase Annabeth. ,,Já si myslím, že to má něco společného s tím maskovaným mužem, který to všechno řídil. To je jediná možnost, která tu je. Ten muž bude za vším, co se zde odehraje a my tři se musíme rychle dostat do Moře Nestvůr."Vím, že tato kapitola za moc nestojí, ale doufám, že do budoucna se to zlepší. Taky se omlouvám za všechny chyby, které tam jsou a hlavně za tu přímou řeč(nevím jak se to správně píše). Doufám, že mi zůstane těch pár sledovatelů, kteří čtou mé příběhy a ještě jednou se omlouvám za chyby. :D Jo a další členové příběhu, které tam budu postupně přidávat jsou dole v kolonce obsazení tak se když tak mrkněte. ;D -HalfBloodPercy-
ČTEŠ
Percy Jackson a Spasitel Titána
FanfictionJak už jistě víte jmenuji se Percy Jackson... Po tom co jsme porazili Gaiu a všech sedm polobohů se vydalo vlastními cestami. Čekali jsme že bude nějaký čas klid, ale začal Tartar na zemi. Potkali jsme záhadného poloboha, který se snažil oživit titá...