8. "Mi-am facut griji"

19 3 0
                                    

-Auzi si tu doua voci care vorbesc acolo sau doar eu? Zic si imi revine glasul.

-Aud si eu printesa si nu te mai panica asa ca va fi bine oricine ar fi acolo nu te va mai putea lua de langa mine nici daca ma omoara, iti jur! Zice si ma saruta usor pe buze.

-Haide sa intram oricine ar fi acolo nu-mi pasa, e viata mea nu mi-o pot strica nici daca ar incerca, mai ales ca tu ai revenit in ea... Zic si-l iau de mana ca apoi sa deschid usa de la intrare ca apoi sa vad pe cineva pe care nu credeam ca voi mai vedea vrodata sau cel putin nu in aces loc si langa Myson...

-Skyler Jessica Rachel Jeninx! Pe unde ai umblat toata ziua? Mi-am facut griji! Zice femeia care trebuia sa-mi fie mama...

-Opa! Ai aflat si tu ca mai ai o fiica mai mica? Zic cu durere in suflet dar, a trebuit sa-i spun asta am tinut prea mult in mine...

-Sky, vorbeste frumos cu mama ta! Tipa Myson la mine...

-O tu mai taci! Te-ai trezit din betie si ti-ai dat seama ca esti tata? Tip nervoasa la el si il vad cum se inroseste la fata si face un pas spre mine vrand sa ma loveasca dar, ma trage Shane in spatele lui iar Myson rateaza...

-Cum poti vorbi asa? Sky sunt mama ta, iti vreau binele te rog, nu mai fi asa! Cand aud ce cuvinte scoate pe gura aia spurcata, ma apuca toti draci.

-Ce ai zis? Ai zis cumva ca esti mama mea si ca imi vrei binele? Ei bine hai sa te lamuresc eu cu un lucru! Tu nu mai esti "mama" mea de cand ai plecat si nu ai stiut sa mai suni sau sa dai macar un mesaj! Un amarat de mesaj macar de ziua mea sau de craciun, era greu? Iti zic eu nu era sau nu ar fi fost pentru o mama care isi iubea cu adevarat copilul, clar? Asa ca te rog nu mai zice ca esti mama mea, ok? Rabufnesc eu ca un vulcan si spun tot ce simt sau macar un sfert....

-Skyler! Cun poti vorbi asa cu mine? Sunt mama ta! Normal ca-mi pasa de tine si ca am sunat dar de fiecare data cand sunam tu nu erai acasa ori erai prea obosita si nu vroiai sa vorbesti cu mine! Asa ca domnisoara te rog sa nu mai vorbesti asa cu mine! Ne-am inteles? Tipa asta la mine de parca as fi un cacat in fata ei.

-Tu! Ai ales gresit persoana la care sa tipi! Nu mai sunt aceeasi fetita fragila pe care ai lasat-o in urma acum 4 ani, clar? M-am schimbat si acum am viata mea, nu mai ai cum sa-mi controlezi viata, ok? Tip la ea si face o fata socata si se pune jos de parca i-ar fii fost ranit orgoliul...

-Skyler! Nu asa se vorbeste cu propria mama! Se trezeste si Myson tipand.

-Hai ca deja m-am saturat sa ma cert cu voi, am venit doar sa-mi iau lucrurile fiindca ma mut la Shane ok? Atat, nimic mai mult si apropo mi-a parut bine sa te revad Kimbelin! Mai vorbim, poate... Zic si nu ii mai las sa continue din cauza ca deja ma enervasem prea mult....

-Printesa, poate trebuia sa fi umpic mai retinuta ca totusi e mama ta... Zice Shane iar mie imi dau lacrimile.

-Shane tu stii tot ce sa intamplat, cum as putea sa fiu eu draguta cu ea cand ea ma abandonat aici? Acum zi si tu n-am deptate? Zic si el ma trage la pieptul lui fiindca deja vazuse ca imi dau lacrimile...

-Ba da Sky ai dreptate, insa se vedea in ochii ei ca o durea tot ceea ce i-ai spus... Zice iar eu simt cum sunt pe cale sa bufnesc in plans iar Shane ma ia in brate stil mireasa si incepe sa mearga cu mine in bratele lui spre camera mea, deschide usa usor incercand sa nu ma scape si imediat simt cum sunt pusa pe ceva moale iar mainile lui se departeaza de mine, ma ridic in sezut si ma uit la el cum scoate geamantanele din dulap si incepe sa puna hainele mele in unele iar pe ale lui Lucas in altele, in 15 minute a fost gata cu bagajele si am plecat din camera mea dar de data asta am iesit pe cealalta iesire (da, camera mea avea doua intrari una prin casa si cealalta prin balcon ).

-De ce nu am urcat pe aici cand am venit? Ma intreaba Shane amuzat.

-Nu stiu, cred ca am uitat din cauza ca ma grabeam sa plecam odata de aici... Zic si fac o fata de ingeras iar, el incepe sa rada si ma ia pe sus pentru a ma duce la masina.

-Am mai zis ca te iubesc? Zice si ma saruta cand ajungem in masina.

-Awwe!! Ce dulce esti, dar eu te iubesc mai mult!! Zic si-l sarut cat de dulce pot eu, si pot sa zic ca am fost atat de dulce incat nu i-as mai da drumu niciodata.

-Ce dulce esti pustoaico! Zice cand ne despartim din sarut.

-Tu esti mai dulce, adultule! Zic si ii zambesc strengareste.

-Hai sa plecam de aici ca deja oameni astia se uita ciudat... Zice Shane i-ar pe mine ma bufneste rasul.

-Hai sa mergem dar sa stii ca daca vei mai veni cu mine aici va trebui sa te obisnuiesti. Zic eu printre hohotele de ras.

Drumul a fost tacut si chiar nu mai suportam linistea asta asa ca am dat radioul la maxim si am inceput sa cant melodia mea preferata de la Rihanna " four five second" pe care o ador!

-Ti-e chiar iti place melodia asta nu? Ma intreaba Shane razand si incep si eu sa rad la afirmatia lui.

-Nu imi place... O ADOR! Tip eu si sar la el in brate cu toate ca el conducea nu l-a deranjat cu nimic acest lucru...

-Si ce zici printesa vrei sa mergem la mare? Ma intreaba el dintr-o data si vad cum intram pe autostrada.

-La mare? Normal a vreau sa mergem la mare! Dar, n-am costum de baie... Zic eu si pun un bot mic...

-Nu-i problema intram in primul mall pe care il vedem acolo! Zice el iar eu il sarut de faricire dar am grija sa vada si la condus .

-Am mai zis ca te iubesc? Zic eu cand ne retragem din sarut.

-Da si vreau sa stii ca eu te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta ingeras! Zice si eu zic un "awwe " lung si incep sa zambesc ca proasta. 

Dupa ce ma dau jos din bratele lui ma asez mai confortabil pe scaunul din dreapta lui si ma uit  pe geam pana simt ca ma fura somnul.

*_*_*_*_*_*_*_*_**_*_*_**_*_*_*_*_*_*

Ma trezesc din cauza ca simt cum Shane mareste viteza dintr-o data si ma uit in spatele nostru si ii vad pe oameni lui Wess care se tin scai de noi, iar eu ma enervez si ies pe geamul masini cu pistolul in mana si trag direct in roata dreapta a masini din spatele nostru iar aceasta se ciocneste de o alta masina in care erau tot oameni lui Wess si a mai ramas o singura masina care ne urmareste iar eu intru in masina inapoi si ma uit la Shane care se uita mandru pa mine chiar daca stia de ceea ce sunt in stare.

-Shane am nevoie de alta arma ce mai ai in masina inafara de pistol? Il intreb iar el sta putin pe ganduri apoi imi raspunde.

-Vezi in spate sub bancheta am o mitraliera! Zice si imi deschide trapa pentru a iesi si a avea o vedere mai buna spre tinta, insa dintr-o data pe geamul celei lalte masini iese....

--------*_*--------*_*--------*_*--------*_*--------*_*--------

Hei dragilor!!! M.am intors si am de gand sa postez mai des ! Scuze ca n.am mai postat dar, 3 cuvinte "lipsa de inspiratie" sper ca ma iertati....

Scuzati greselile❤️❤️
Va pup pe toti!!

What happened?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum