Cand m-am trezit era ora 03:50 iar eu stateam cu capul pe Lucas am incercat sa nu-l trezesc incercand sa merg la toaleta dar din cauza stangaciei mele s-a trezit
-Ce faci , pui? Ce s-a intamplat , unde vrei sa pleci la ora asta ? Spune el uimindu-ma putin ca mi-a spus "pui", de obicei nu ca alinta decat cu ingeras sau fata.
-Vroiam sa merg doar pana la toaleta pui , stai linistit nu fug nicaieri, te iubesc, Lucas!spun eu lasand-ul uimit dupa ce i-am spus .
M-am dus la toaleta si cand m-am intors in pat observ ca Lucas nu mai era. La un moment dat l-am vazut pe balcon fumand un joint, dandu-mi seama dupa miros, cand m-a vazut l-a stins imediat ,bine eu nu sunt de acord ca el sa fumeze iarba iar din cauza asta am dat sa ies din balcon si simtind ca ceva ma trage intr-o imbratisare calda ma uit in sus il vad pe Lucas care se uita trist la mine.
-Imi pare rau dar, simteam nevoia sa fumez. Spune el citind un strop de dezamagire in ochii mei....
-Bine.... Stii ceva daca vrei fumeaza nu ma deranjeaza, dar te rog frumos incearca sa te lasi de droguri, daca nu o sa te lasi tu o sa ma apuc eu... Spun asta si face ochii mari cat cepele.
-Uau...ai zis ca nu te deranjeaza ca fumez? Spune si un zambet tamp ii apare pe fata.
-Da! Asta am zis. Dupa ce termin de zis sare pe mine si ma ridica in brate fortandu-ma sa-mi incolacesc picioarele in jurul taliei lui late, pentru mai multa stabilitate.
-Stii ca te iubesc nu? Si ca sa stii nici moarta nu o sa te apuci de droguri ca doar stii cat de mult regret eu. Dupa ce spune asta ma saruta parca flamand.
Se indreapta spre camera lui cu mine in brate incercand sa nu rupa sarutul care devine din ce in ce mai salbatic .
Cand ajungem in camera lui Lucas ma tranteste pe pat iar eu din prea mare necesitate de aer rup sarutul, iar el lipindu-si fruntea de a mea in asa fel incat sa ne privim in ochii, insa acest lucru nu dureaza mult ca ma saruta iar parca flamand, in timp ce ne sarutam el incepuse sa ma dezbrace. Cu toate ca nu eram decat in lenjerie intima , va dati seama ca nu a durat mult, mai mult a durat la el ,fiind imbracat cu niste pantaloni de treining si un tricou negru mulat care ii scoate in evidecta abdomenul bine lucrat la sala, dupa ce ne-am dezbracat a inceput sa-mi sarute gatul coborand usor, sugand si lasand saruturi umede peste fiecare bucatica de piele care ii iesea in cale, acest lucru excitandu-ma la maxim. Trece repede peste abdomenul meu sarutanu-l in graba pentru a ajunge la feminitatea mea .
In momentul in care ajunge cu capul intre picioarele mele, incepe sa-si miste repede limba si sa o infiltreze in interiorul meu, facandu-ma sa fiu doar la un pas de orgasm ,dar se opreste si-mi zice :
-Daca ar afla Antonia ce facem noi in acest moment cred ca ne-ar calca cu masina fara pic de regret,dupa ce zice cuvintele astea incepe si rade, dar se opreste si isi redirectioneaza capul intre picioarele mele facandu-ma sa gem de placere si sa cad intr-un orgasm, facandu-ma sa ma simt goala in interior.
Lucas se intinde langa mine si ma trage mai aproape de el ,iar eu imi pun capul pe pieptul sau tare.
-Lucas? Intreb eu putin intristata.
-Da, Skay? intreaba el suspicios...
-Noi acum ce suntem? ca sunt in ceata .... spun eu cu jumatate de gura.
-Off, Skay ... nu am cum sa ma despart de Antonia acum ca ar fii prea evident si in plus sub ce pretext as veni eu cu tine la taicatu acasa daca m-as desparti acum de Antonia ? dar stiu sigur ca , ce simt pentru tine cu toate ca esti mai mica decat mine cu 3 ani te iubesc asa cum nu am iubit-o nici pe Antonia cu toate ca am fost cu ea 3 ani de zile ceea ce simt pentru tine e special, tu esti speciala.... sa nu uiti niciodata asta da? cand a zis asta mi-au dat lacrimile iar Lucas cand a observat m-a luat in brate si ma sarutat de parca ar fi simtit nevoia sa o faca .
-Deci noi acum suntem impreuna pe ascuns ? interb cu o oare-care tristete dar si bucurie in voce.
-Da, cred ca da , tu chiar vrei ? cand zice asta ii sclipesc ochii foarte puternic si ma fac sa ma pierd in ei .
-Normal ca vreau ,hei te iubesc si stii asta , dupa ce zic asta imi apropii fata de a lui si-l sarut scurt dar dulce .
-Si eu te iubesc fata, dar acum la somn ca dupa nu mai ajungem la taicatu' la 15:30 , ma saruta pe frunte si-mi sopteste un; " somn usor , te iubesc mult " la ureche in timp ce eu imi pun capul pe pieptu lui tare si bine lucrat spunandu-i un "te iubesc " urmat de un cascat . Adorm imediat ce inchid ochii....
----------------------------------------
Imi pare rau ca n-am mai postat de mult, dar ma decurajasem e prima mea poveste ,asa ca vreau multe comentari cu pareri si idei ,nu stiu cand voi posta dar ma voi stradui sa o fac cat mai curand , va pup si va iubesc <3 <3 :*
capitol necorectat !!
CITEȘTI
What happened?!
RandomSkyler este o fata care nu are o viata tocmai perfecta din cauza surori sale a lucrurilor care se petrec în familia ei de câteva luni, încearcă să-și ia viata dar nu reușește din cauza faptului ca o mustreaza conștiința din cauza că este o lasa si...