Capitolul 5- "Sa inceapa distractia!"

34 4 1
                                    


*~Din perspectiva lui Lucas~*

M-am trezit de o ora cred si inca sunt in pat admirand-o cum doarme, nu ca ar fi prima data cand dorm cu ea dar imi place sa-i privesc somnul de ingeras, chiar daca e cum ar fi "amanta" mea eu simt ca e adevarata mea iubire, nu stiu de ce pana acum am fost "legat la ochii" si nu vedeam asta. Cu toate ma mi-e mi-a placut prima oara de ea, venea la scoala aranjata, impletita si era asa de draguta si la un moment dat am inceput sa vorbesc cu Antonia fara sa stiu ca e sora ei chiar daca asemanarea era apropiata, nu puteam sa vad faptul ca sunt surori, pana intr-o zi cand a venit la Antonia in clasa plangand, sa-i zica ca sa luat cineva de ea, in acel moment am ramas uimit intrebandu-ma de ce vine la ea... De atunci am inceput sa o iubesc ca pe sora mea, iar cand Antonia a inceput sa-si bata joc de ea, eu i-am fost aproape am incercat mereu sa-i fiu aproape, odata cand eram certat cu Antonia  eram in depresie si ea o mintea pe Antonia ca se duce la o prietena si venea la mine, de atunci o iubesc mai mult decat pe o sora... Ea ma impiedicat sa nu fac vreo prostie e ingerasul meu! De aceea ii spun "ingeras".

Am sarutat-o usor pe buze, si s-a trezit, nu pot sa cred, zici ca eram in frumoasa adormita "cu un simplu sarut s-a trezit ".

-Buna dimineata, sunshine ! Zic si o sarut inca o data, iar pe fata ei a aparut un zambet de nedescris, o vad cum se intinde in pat ca pisicuta alintata.

-Neata! Spune iar un zambet copilaresc ii apare pe fata.

-Ti-e foame? Spun si ea clatina usor din cap.

-Ce avem de mancare? Intreaba si ma saruta usor pe buze.

~*Din perspectiva lui Skay*~

Asa as vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata! E atat de dragut sa ma trezesc langa Lucas in fiecare dimineata.

-Hai sa vedem ce mancam! Zic si ma ridic vioaie din pat.

M-am dus in bucatarie, am scos ingredientele pentru clatite si m-am pus repede pe facut clatite , normal daca la masa era un fomist care ma tot zapacea cu intrebari de genu "ai terminat?" sau "mai ai mult?" si multe intrebari de genu. In 10 min am fost gata cu tot, cand am pus farfuria cu clatite pe masa pe fata lui Lucas a aparut un zambet copilaresc, am inceput sa mancam si sa vorbim despre diferite lucruri.

Ma duc sus si incep sa ma imbrac, imi iau un maieu alb cu un decolteu de toata frumusetea, o pereche de pantaloni scurti si rupti care imi aratau o buna parte din fund iar daca stateam jos putin mai cracanata, ai putea sa ma vezi in toata splendoarea  si o pereche de jampieri negri pana deasupra genunchilor, in picioare o pereche de tenesi rosi si peste maieu mi-am luat o jacheta rosie cu maneci albe si pe spate scrie " Shut the fuck up!", dupa ce m-am imbracat m-am dus sa ma fardez. Mi-am dat un ruj rosu mat care imi facea buzele sa arate uriase, tus si rimel nu m-am fardat strident i-ar parul l-am lasat desfacut pe spate doar pieptanandul fiindca plec cu treaba. Da e o treaba nu tocmai de o fata, dar trebuie facuta nu mai am cum sa dau inapoi si nici n-as face-o.

-Lucas!! Il strig o data si el vine la mine foarte panicat.

-Esti bine?

-Da normal, doar ca te-am chemat sa te intreb daca vii sau nu cu mine! Spun deja exasperata.

-Unde mergi? Intreaba el curios.

-Oare unde ma pot duce asa devreme?! Ii zic sarcastica.

-Aaa... Uitasem, hai sa mergem! Spune el grabit.

What happened?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum