9."In sfarsit am ajuns!"

26 2 2
                                    

Dintr.o data pe geamul celei lalte masini iese.... Antonia? Si e cu un pistol in mana! Nu-mi vine sa cred ca e in echipa lui Wess... Intru inapoi in masina si ma uit la Shane cu o privire de parca as fi vazut o fantoma...

-Skay, ce-ai patit? Ce ai vazut de esti atat de uimita? Ma intreaba Shane ingrijorat.

-A-A-Antt-oniia! Ma balbai eu si ma uit in oglinga retrovizoare...

-Ce? Cum sa fie Antonia cu oameni lui Wess?? Nu se poate! Zice Shane uimit in tip ce mareste viteza si reusind sa scape de omul lui Wess si de Antonia care nu stiu cum a reusit sa intre in acest cacat cat ea de mare... Daca afla Wess ca e sora mea o va omora sau in cel mai bun caz o va trimite intr-o misiune din care nu va putea iesi... Precum a fost asta, insa de data asta a avut noroc ca eram eu si nu era altcineva.

-M-ai avem mult pana ajungem? Vreau sa merg pe plaja si sa uit de Antonia... Il intreb pe Shane care e mai relaxat acum si imi zambeste. Nu stiu cum se poate sa seman atat de mult cu baiatul asta... Amandoi trecem de la o stare la alta intr-o secunda, uni oameni ne spun ca suntem bipolari... Dar pe noi nu ne intereseaza, pentru noi e bine ca suntem la fel si ne intelegem.

-Nu mai avem mult iubito, imediat ajungem la mall. Imi zice Shane zambind cald si iubitor punandu-si mana pe coapsa mea iar eu atunci simt cum corpul mi-se linisteste sub atungerea sa.

-Perfect iubitule! Zic si ii zambesc iubitor si ma ridic putin si-l pup pe obraz dar acesta opreste masina si imi face semn sa ma pun pe picioarele sale.

-Iubito, vreau sa stii ca orice se va intampla eu te iubesc mult si voi fi langa tine! Nu iti face griji in legatura cu Antonia, ne ocupam noi de ea si aparitia sa brusca in echipa lui Wess, am oameni infiltrati care imi vor zice cum s-a intamplat sa o primeasca Wess in echipa lui. Imi spune el zambindu-mi cald si iubitor vazand cum ma incrunt atunci cand aduce vorba de Antonia.

-Oare ea stie ca eu sunt in echipa ta si ca ma ocup cu atatea chesti ilegale? Il intreb eu pe Shane care imi zambeste si vad cum ii apare o scanteie in ochii semn ca i-a venit o idee.

-Ce ar fi sa nu mai apari pentru cateva saptamani in peisaj iar toata lumea sa creada ca esti moarta, inafara de cei din echipa si sa-ti iau o masina cu sofer care sa te duca si aduca la sediu? Eu zambesc la idea lui care e chiar buna, adica nu ar fi rau sa vad cum vor reactinoa oameni plus ca nu voi fi "moarta" decat 2 saptamani pentru ca incepe liceul atunci iar eu nu vreau sa ma lipsesc de distractia din liceu!

-Am 3 conditi! Spun eu zambind.

-Ascult, orice vrei tu iubito! Imi spune el fericit ca sunt de acord cu idea lui care e chiar buna!

-1:nu stie nimeni de moartea mea decat familia si cativa "prieteni" care sa fie " distrusi " la auzul vesti ca am murit, insa ei sa stie ca nu sunt moarta cu adevarat si eu ii aleg! 2: nu stau "moarta" decat 2 saptamani fiindca incepe liceul! Si 3: sa imi aleg singura masina si soferul! Zic eu zambind ca un copil mic, atunci cand primeste dulciuri de la mama lui care tocmai a venit de la munca.

-Sunt de acord cu toate conditiile! Imi spune el zambitor si ma saruta scurt si finut pe buze...

Il sarut si eu fiindca nu ma multumesc cu un sarut finut si timid de para ar fi primul meu sarut! Ceea ce nu e asa ca am de gand sa ma joc umpic cu el si cu hormoni lui. Sarutul este unul salbatic dar senzual atat de senzul incat ii simt erectia sub fundul meu, lucru care ma face sa zambesc la faptul ca doar cu un sarut pot trezi acel mic monstrulet, care nu se trezeste atat de repede la nici o alta fata din lumea asta, ador acest gand. Ma retrag din sarut din cauza ca nu mai am aer si din cate observ nici el nu mai avea... Ma pun inapoi pe scaunul meu zambind victorioasa stiind ca nu se va multumi doar cu un sarut, mai ales ca l-am trezit pe monstrulet!

What happened?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum