ARYA: Diğer kızlar gibi etek, elbise ve gevşek tavırları hiç sevmiyor. Tam bir erkek çocuğu. Defne ve Melis ne kadar kıyafetlerini kız gibi giydirmeye çalışsalar bile Arya'nın içi erkek gibi. Üniversite bire gidiyor. En yakın arkadaşları ondan bir yaş büyük ve aynı üniversitede okuyorlar. Arya, Defne ve Melis ilkokuldan beri arkadaşlar. Arya şuan bir ilişki istemiyor. Arya'nın 1 ablası 1 de abisi var. Ablasının adı Asya, abisinin adı ise Aras. Sinema ve Televizyonculuk okuyor.
ASYA: Arya'ya göre daha kız gibi. Asya esmer ve tatlı bir kız. Arya'nın aksine çok kibar ve insanlarla çabuk kaynaşır. Aras, Asya'dan 1 yaş büyük. Asya, Melis'in abisiyle çıkıyor ve çok yakışıyorlar. 21 yaşında. Üniversite son sınıf öğrencisi ve piskoloji okuyor.
ARAS: Çok korumacı. Sert ve yakışıklı. Arya sert ve kendini koruyabildiği için ona güveniyor ve kendisine ihtiyacı olmadığını her geçen gün anlıyor. Aras, Defne'nin ablasıyla çıkıyor. 22 yaşında. Arya'nın Defne'nin ve Melis'in sevgilisiyle aynı evde yaşadığını bilmiyor. Okulu bitirmiş ve Yazılımcı.
YAĞIZ: Dediğini yaptıran sert erkeklerden. Arya'nın hayatına sonradan giriyor. Arya onun dediğini yapıyo mu? Orası meçhul. Sinema ve televizyonculuk okuyo üniversite ikinci sınıfta.
MELİS: Çok tatlı sarışın mavi gözlü bi kız. İyi ve birazcık saf. Hayvanları çok sever. Bazen sinir küpü olabilir. 2 senedir Poyraz'la çıkıyor. Bir abisi var Meriç 21 yaşında. Birde kız kardeşi var Miraç 8 yaşında. Melis, Poyraz, Defne, Rüzgar ve Arya aynı evde yaşıyolar. Piskoloji okuyor.
MERİÇ: Sert abi havalarında ve kardeşlerini çok seviyor. 2 kardeşide kız olduğu için onları koruması gerektiğini düşünüyor. Asya ile çıkıyor. 22 yaşında okulu bitirmiş ve Şuan Mühendis. Kardeşinin erkeklerle kaldığını bilmiyor.
MİRAÇ: Ablasına çok benziyor. Şuan 8 yaşında ve 2. sınıfa gidiyor. Çok zeki ve bu yaşına rağmen 6. sınıf soruları çözebiliyo. Nar en sevdiği şey.
POYRAZ: Melis'e çok değer veriyor ve çok kıskanç. Rüzgar'la çok iyi anlaşıyor. Ayrı zamanda Arya'yı erkek kardeşi olarak görüyo.
DEFNE: Sıcakkanlı ve kumral bi kız. Arkadaşlarına değer veriyor. Üniversite ikiye gidiyor ve 19 yaşında. bi ablası var. Piskoloji okuyor.
AZRA: Defne Azra'ya çok benziyor. Azra 21 yaşında ve üniversite son sınıf öğrencisi. En yakın arkadaşı Asya. Birbirlerini çok seviyorlar ve ilkokul 1. sınıftan beri arkadaşlar. Defne ve Arya onların sayesinde tanıştı.
RÜZGAR: Sert ve romantik. Arya Poyraz'la daha iyi anlaşıyor çünkü; Rüzgar romantik. Yakışıklı ve Defne'nin sevgilisi olmayı ve Defne'ye aşık olmayı seviyor.
Her ne kadar Arya, Melis ve Defne iyi arkadaşsa abileri ve ablalarıda aynı. Genelde hep birlikte takılmayı seviyorlar.