ARYA'nın ağzından: Evet bar bizi bekliyor.. Tamam kabul edelim bu barda fazla kaşar var ve Defne'yle Melis sevgilileriyle kavga etmezlerse iyiydi. Ki benim en endişelendiğim Poyraz. OHAA.. şu bar kenarında öpüşenlere bak be. Pezevenkler. Tamam kızlara pezevenk denir mi bilmiyorum. Düzeltiyorum bir adet orospu ve bir adet pezevenk öpüşüyorlar. Diğer insanlar ise ya içiyor yada dans ediyorlar. Alışverişde aldığımız kıyafetleri giymiştik. (Bir önceki bölümün multisinde vardı) Gözüm bir masaya takıldı masa tam olarak dans edenleri görüp dedikodu yapabileceğimiz bir yerdeydi. Dans alanını görebilen koltuğa sırasıyla ben, Poyraz ve Melis oturmuştuk. Karşı koltukta da bir adet piçimsi gülüş atan kılıbık Rüzgar ve yanında Kardeşlerin ponçiği vardı. Evet Defne'ye ponçik Melis'e de pofidik derdim. Hemen cebimden telefonu çıkardım ve Poz vermeye başladım. Tabii ki Melis ve Poyrazı da bu karelere dahil ettim. Bazılarını habersiz çekmiştim. Sonra sevgililer! olarak takılmaya başladıkları an o cıvık ortamdan kurtulmaya çalışarak "Ben dans edicem" diyip ayağı fırladım. Delicesine dans ederken bir yandan da selfie çubuğuna takılı olan telefonumdan videoda nasıl çıktığıma bakıyordum. Evet bunu ayık olmayan kafayla sosyal medya hesaplarımın herhangi bitanesinde paylaşabilirdim ama olsun sonuçta arkada mal gibi dans eden insanlarıda rezil etmiş olurdum. Birden kadraja Defne'yle Melis girdi. Onlarda telefona bakıp dans ediyorlardı. Kız ben bunlarıda kendime benzettim be gülüm. Dans ederken yanımıza bir kaç taş çocuk geldi ve bizimle dans etmeye başladılar. Masaya baktım ve ne Rüzgar'ın nede Poyrazın görmediğini görünce rahatladım ve çocuklara siktir çektim. Tamam biliyorum taş çocuğa siktir çektiğim için yamulucam. Her neyse çocuklar gittikten sonra biz masaya geri döndük ve ben bir kaç kadeh içki bitirmiştim bile. Korktuğum şeyi yapıp videoyu paylaştım. Aklıma sıçıyım Olmayan aklına mı Aryacım? diyen iç sesime sinir olmuş şekilde devam ediyoruz. Melis, Defne ve ben sarhoş olduktan sonra dans pistine geri döndük. Pist çok mu abes be gülüm? dedi iç sesim. Ben bu iç sesi neyle besliyorum bi söylesenize. Kafam ayık olduğu zaman hatırlatında kızıyım şuna. Yine o çocuklar yaklaşırken ben tedirgin olmuştum çünkü bu sefer masada oturan iki adet sevgili modundaki öküz tren görmüş gibi çocuklara dalmak için bakıyorlardı. Bir çocuk Melisi tutup dans ettiği an ben ve Poyraz çocuğa dalmaya gidiyorduk ki öteki taş çocukta Defneyi dans pistinde çevirdi ve kucakladı. Baktım bizim kılıbıkta bir hareketlenme var. Kalktı yaklaştı.. yaklaştı.. ve çocuğa uçan tekme attı. Çocuklar yerde kıvranırken Poyraz beni ve Melisi bileklerimizden tutmuş ve sürüklüyordu. Defneyi ise kedi görünümlü kurt çekiştiriyordu. Bizi resmen arabaya iteklemişlerdi. Araba yolculuğumuz boyunca kuzuların sessizliği modunda sessizlik vardı. Sonunda eve vardığımızda Poyrazın neler yapabileceğini düşünmeden edemiyordum. Kesin 'Sana güven-' "Sana güvenmiştim Arya." Tahminim çohh doğru şimdi sıçmık beynini ortaya koy. "Poyraz bizim suçumuz değildi." sesim yükselmişti ve 'abi' dememiştim. Çünkü haksızdım. Poyraza haksız olduğum zamanlarda abi demem. "Nasıl sizin suçunuz değil? Siz tutturmadınız mı bar diye?" "Tamam ama sizde bizimle dans etmediniz dedi Melis. Yürek mi yuttu lan bu bitch. "Bidaha bar dediğini duymiyim Defne." Defne ve Rüzgar kendi aralarında birbirlerine bağırarak kavga ediyolardı. "Tamam Rüzgar kapa çeneni." "Kesin lan." diye bağırdı Poyraz bende korktum vallahi. "Kızlar odanıza çıkın. HEMEN!!" diye yine ve yine bağırdı Poyraz. Şuan odadayız ve ne yapacağımızı düşünüyoruz. Poyraz ve Rüzgarın siniri tavıra dönüşecekti ve bizimle konuşmayacaklardı. Napalım artık. "Kızlar Teen Wolf izleyelim mi?" diye cırladım. Tamam Defne ve Melis Teen Wolf hayranı değillerdi ama beni kırmaz ve benimle Teen Wolf izlerlerdi. "Olabilir." dedi Melis. "Tamam bunu evet kabul ediyorum." "Öyle olsun bakalım." dedi Defne. Hemen laptopu elime aldım ve rastgele bir bölüm açtım. "Allah'ım inanmıyorum Derek'in kaslar müttiş." "Ne sandın kızım ben neden izliyom sanıyonuz bu diziyi. "Kızım sırf bu Derek için bile izlenir bu dizi." dedi iç çekerek Defne. Diziyi izledikten sonra yastığıma Dylan'mış gibi sarıldım. Öylece uyumuşum.