MELİS'in ağzından: Bugün kesinlikle alışverişe çıkmamız lazım. Defne'yle konuştum koltuk tepesinde eylem yapmaya karar verdik. "BİRLİKTE ALIŞVERİŞ" diye bağırarak zıplıyoruz ve ev halkına sesimizi duyuruyoruz. " Kardeşlerim sizin yüzünüzden kafam bellendi." dedi Arya. " Alışverişe gidiyoruz. Ehliyet alınca zaten sizinle uğraşmıcam." dedim. " Beceriksizsin kızım sen. Araba kullanmak ve Sen." diyip kahkaha attı Arya. "İn!" dedi emir verir gibi Poyraz. Emir veriyorsa ben dinler miyim? Tabi ki hayır. "İnmiyorum." "İn diyorum sana." "İnmiyorum diyorum Poyraz alışverişe gidilicek." "Ben indiririm." "Abi gidelim biz otururuz kızlar gezer." dedi Rüzgar inatlaşmamızı bölerek. Haklıydı yani onlar oturabilirdi. "Ben gezmem." dedi Arya iğrenerek. "Sen kız mıydın?" dedi Rüzgar alaylı ses tonuyla. "Senin ağzına sıçarım Rüzgar!" dedi Arya bu sefer sinirliydi. "Ben gelmiyorum." diye çığırdı Arya. "Arya kardeşim sensin alışveriş olur mu?" dedim sevimli olmaya çalışarak. "Sanki gelince mağazaların koltuklarına oturup sizi beklemekten başka bişey yapıyorum da." "Amaa kardeşimm." dedi Defne. O sırada Poyraz beni kucaklayıp koltuktan indirdi. "Piç herif." dedim o korkuyla. Lan ne dedim ben? "Ne dedin sen?" "Yok bişey aşkım hadi gidelim." O kadar ikna edici konuşmalarımızın sonunda hepsi ikna olmuştu. Çekiştire çekiştire Arya'yı arabaya kadar indirebildik. Avm'de Arya tam oturmaya hazırlanırken Defne'yle Arya'yı çekiştirip şort ve salaş tişörtler satılan mağazaya soktuk. Buna mecburduk çünkü Arya şort ve salaş tişörte bayılır. Arya şortlara bakarken ona "Kanka bugün Rüzgar'la Poyraz'ı ikna edebilirsek bara gidicez." dediğim an Arya "OLMAZ!" diye çığlık attı. "Kızım n'olur yaaa." "Tamam ama ağzınıza sıçcağım hareketler yapmayın." "Tamam." "Poyraz'ı ikna edebilir misin Arya?" "Bakalım abimiz bu işe ne diycek?" diyerek kapıya yürümeye başladı. Kapıdan çıkmadan arkasını döndü ve "Kızlar bana bişeyler seçin akşam lazım olcak. Ben hemen geliyorum." dedi ve hızla mağazadan çıktı.
ARYA'nın ağzından: Hızlı bi şekilde Poyraz'ların oraya koştum ve "Poyraz abi." Poyraz'a hep abi derdim. "Efendim kardeşim." "Bizim kızlar bugün bara gitmek istiyolarmış. "OLMAZ." ilk önce aynı tepkiyi bende vermiştim. "Sen aynı tepkiyi vermiş olmalıydın?" dedi aklımdakileri okurmuşcasına. "Tamam aynı tepkiyi verdim ama onlara ' ağzınıza sıçcağım hareketler yapmayın' dedim ve bu tehdit onlara yetmiştir." dedim tatlı tatlı gülümserken. "Tamam sen öyle diyosan öyle olsun. Ama bişey olursa ağızlarına sıçarım." "Tabi sıçcan abimm." "Neden bana kimse bişey sormuyo?" dedi maydonoz Rüzgar. "Malesef kızların tepkilerini ölçmeye gelmedim." dedim sabah dediğini anımsatacak şekilde. Poyraz bana çakmam için elini uzattığında high five yapıp mağazaya yürüdüm. Rüzgar'ı arkada göt olmuş şekilde bırakmıştım. Mağazaya girdiğimde kızların olduğu tarafa doğru yürürken yüzüme üzüntülü bi şekil vermeye çalışıyordum. "Kızlar izin vermedi." dedim sesim soğuk çıkmıştı. "Yaa gerçekten mi?" Defne ağzına sıçıyım hadi bu Melis saf da sende mi be gülüm? "Şaka lan ablanız izini kopardı." dedim gülerken. Aslında çok kibar gülerim. (Çarpıldı) "Siz bana ne seçtiniz be gülüm?" dedim soran bakışlarla. Defne elindeki askıları sallayıp benim gözüme soktu. "Şort kısa değil mi lan?" "Yok be kızım." "Melis öyle diyonda tişörtde göbeği açık." "Kanka bugünlük böyle olsun be." O kadar tatlı söylemişti ki kıramadım Melis'i. Alışverişten sonra hhepimiz hazırlanmaya başladık. Tabi yine en hızlı hazırlanan ben ve Poyraz'dım. Koltuğa oturmuş öbürlerinin gelmelerini bekliyorduk. Bu arada maç muhabbeti yapıyoduk. Ben ve Poyraz fanatik Galatasaray'lıyız. Kızlarda Galatasaray'lı ama Rüzgar Fenerbahçe'li. Bu çocuk aramızda ezeliyo amin. "Evet herkes arabada olduğuna göre gidiyoruz." dedi Poyraz dikiz aynasından arkayı kontrol ederken. Ve evet saat tem 9'da Barın karşısında duruyoduk.