DEFNE'nin ağzından: Melisle dersten çıkıp kafeteryaya doğru yürümeye başlamıştık ki sinirli bir şekilde kaşlarını çatmış ve hızlı hızlı yere bakarak yürüyen Arya yanımızdan geçti. Ne olduysa bizi görmemişti bile. "Arya" diye seslendim arkasından. Arkasını döndü ve hızlı adımlarla yanımıza geldi. "N'oldu lan bu kadar sinirlendin?" dedi Melis. Arya herşeyi anlatmaya başladı.
*********
Vay aşağılık sürtük Buse. Piçimsi bir kız bu Buse. İçimden ona söverken Poyrazın arabayı avmnin önünde durdurmasıyla düşüncelerimden arındım. "Evet kızlar alışveriş günümüz mübarek olsun" diyerek dalga geçtim. "Lan ben çok açım bişeyler yiyelim mi?" dedi Arya alışverişten kaçmak istercesine. "Vallah bende acıktım." dedi Poyraza yavru köpek bakışlarını atarken Melis. "Bende açım lan bişeyler yiyek." dedim kibarlığım suya düşmüşçesine. Hep Arya alıştırdı ağzımı bunlara. Avmnin içindeki Burger King de bir masaya oturduk ve sipariş verdiğimiz menülerin gelmesini bekledik. En sonunda menüler gelince alışverişe daha erken başlayalım diye Melis ve ben hızlı hızlı yemeye başlamıştık. Arya, Rüzgar ve Poyraz yavaş yavaş çiğneyip uyuşukça yutuyolardı. Ah kafalarını ezmeyi düşünüyorum. Arka masadaki iki kız Poyraz ve Rüzgara bakıyolardı ve biz üç kız onları dövmemek için çaba göstersekte masadan kalkıp kızlara daldık. Küçük bir kavga olduğu için kimse zarar görmedi.
************
Tamı tamına 2 saat 32 dakikadır Aryaya elbise aldırmaya çalışıyoruz. Tutturmuş ben elbise giymem diye. Ben Aryadan korkuyorum o yırtık kot ve tişörtle bile gelir bu baloya. Bir vitrinin önünden geçerken Arya küçük çaplı bir çığlık atıp "Ben tulum istiyorum." dedi. Biz "Olmaz -Hayır - tulumla gidemezsin." gibi şeyler söylerken o mağazaya girmişti bile. Aslında beğendiği tulum tatlıydı ama baloya herkes elbiseyle gelecekti. Poyraz "Kız ne istiyorsa onu alsın." gibi şeyler söylüyordu ama dinleyen var mı? Bakıyım yok. Çok fazla itirazlarımızdan sonra Arya inatçılığıyla o tulumu bize aldırmıştı. Tulum mavi tonlarında ve şortlu tulumdu. En sonunda Melis ve ben hayatından bezmiş bi şekilde mağazadan dışarı çıkmıştık. Bu kız bizi bezdiriyordu.
****************
Sonunda avmden çıkmıştık ve arabaya yürüyorduk. Ben siyah ve oldukça transparan bir mini elbise almıştım. Tabi Rüzgarla biraz kavgadan sonra ulaşmıştım bu zafere. Melisse oldukça sade uzun beyaz bir elbise almıştı. Partinin kumsalda olması bu elbiseyle Melisi tam olarak zarif ve oldukça saf bir melek gibi gösteriyordu. Arabada Rüzgarla hala kavga ediyorduk. Tamam yani nolmuş elbise fazla açıksa. Ah ah bu erkekler tam bir odun olarak doğuyolar. Tabi şöyle bir şeyde var bazıları tam bir kibarlık abidesi gibi. İstisnalar kaideyi bozmaz oluyor buda sanırım.
******************
Arkadaşlar bölüm biraz kısa oldu. Ama mutlaka telafisi olucak. Bu arada multimedia alışveriş poşetleri.