MELİS'in ağzından : Okul günü mü? Evet. Peki ben seviyo muyum? Tabi ki hayır. Hepimiz uyandıktan sonra hızla aşağı inip kahvaltı yaptık. Üzerimizi giyindik, Aryanın sövmelerini dinledik falan derken geç kaldığımızı fark edip arabalara yöneldik. Yolda Arya salak saçma konuştu Poyraz onu durdurmaya çalıştı, biz Defneyle gülmekten yarıldık falan. Ama en sonunda okula gelmiştik.
*****
İnanmıyorum.
I - NAN -MI -YO - RUM
Biz tam okulun kapısından girerken 3 kız parmaklarıyla bizi gösterdiler ve "Aa bunlar Buselerin orospu dediği kızlar değiller mi? Erkeklerle kalıyolarmış." O kızlara bişey yapmak istemedim çünkü, Buselere yapıcağımızdan sonra herkese ibret olucak. "Gördünüz mü kızlar hep Busenin başını altından çıkıyo bunlar." dedim hışımla "Başının altından olur mu kardeşim kıçının altından çıkıyo kıçının." sinirden patlamak üzere olan bir Aryadan da anca bunu beklerdim. Poyrazlar arabayı park etcekleri için yanımızda değillerdi. Mırıldanarak sövme işlemini bitirdikten sonra Defne bunları dövmemiz lazım." dedi. Arya hiç tereddütsüz "Hadi sınıflarına çıkalım." dedi. Defne "salak mısın kızım? Kimsenin haberi olmıcak. Tuvalete gidicez ve güvendiğimiz bi kıza Buseleri çağırtıcaz. Gitcek dicek ki 'Tuvalet kabinine sizinle ilgili bişey yazılmış, gidin bakın.' dicek ve onlar tuvalete geldiği an saldırı." diyerek Aryanın salk fikrini ortadan kaldırdı. Arya "Tamam o zaman ben Peline söyliyim o gitsin desin." dedi. "Olur. Hadi ara söyle." Arya Pelinle konuştuktan sonra herşey tamamdı. Biz tuvalette beklemeye başladık. Geldikleri an hepimiz saldırdık. Ben Tuğçeyi saçından tutmuş klozete sokarken "SENSİN OROSPU."