Dimineata ma trezesc cam greu si realizez ca ceasul era deja 7:50 asa ca ma gabesc sa ma imbrac dar nu stiu,cu ce .... Probabil cu o fusta neagra din piele cu putine volanase, cu un tricou bej si o pereche de balerini, ca sa ma intalnesc cu Lola si mergem spre ore. Observ ca ea era,îmbrăcată cu o pereche de blugi lungi tăiaţi si un maieu alb, in picioare avea o pereche de bascheti negri, arata bine îmbrăcată asa.
Ajunse la şcoala ne,punem in banca si aşteptăm sa intre profa la ora. Intre timp imi pun castile si ascult muzică. Cu capul pe banca visam la ziua in care voi face 18 ani si,voi avea primul meu concert, multi fani si bineinteles ca băieţi draguti!! Visul imi este spulberat de profa de economie.
*
Dupa ore ma îndrept catre ieşirea din clasa dar cineva se,pune in fata mea.- Hei Lu, mergem acasa?
- Ohh Lola tu erai, nu vin acasa. Merg sa ma înscriu la echipa de dans a şcolii.
- Hmm.. (îşi ridica o spranceana mariată) Pot sa merg si eu??
-Ahmm.. sigur de ce nu??
Intru in sala de dans a scolii, si observ cum ceilalţi adolescenti se incalzeau pentru inceperea orei.
- Buna, eu sunt Lucy sunt noua in şcoala si vreau sa ma înscriu in echipa.
Toata lumea se intoarce spre mine uimiţi, se pare ca erau miraţi de faptul ca eram foarte directa.- Ok, eu sunt Emm, sunt cea care a creat acest grup. Pentru a intra in el trebuie sa ne arăţi ce stii.
Dau din cap aprobator si fac semn sa dea drumul la muzică.EMM P.O.V
Ma uit la aceasta Lucy, pare o fire sensibila,sociabila,dar sa vedem cum dansează. Corpul ei firav, si miscarile legănate arata faptul ca ştie sa danseze, are un corp modelat in asa fel incat sa arate ca o adevarata profesionista.
Muzica incepe si de îndată observ miscarea picioarelor si a minilor, cu eleganta si multa incredere in ceea ce face. Se misca bine ce pot sa zic.Zambeste întruna si se uita numai la echipa care o privesc miraţi, semn ca nu ii este frica de scena si mulţimea care se uita la ea, ba chiar ii face sa se simtă bine. Indata ce muzica se opreste, se uita spre mine si asteapta răspuns....
- Ei bine, se pare ca stii sa dansezi, ai mai luat lecţii la şcoala cealaltă??
- Sa zicem ca la cealaltă şcoala am fost... Ceea ce esti tu aici. Şefa grupului sa spun?? Da cam asa...
- Bun se pare ca avem o adevărată profesionista printre noi. Bun venit in echipa. (Ma uit la ea si zâmbesc, cand vad entuziasmul ei ca a fost acceptata.)
- Multumesc, o sa ne distram.
Lu P.O.V
Eh.. se pare ca am fost acceptata. Ce tot vorbesc nici nu aveam cum sa nu fiu.
- Esti minunata, nu mi-ai spus ca esti asa talentata. (Ma uit in spate cu o fata uimita)-Ăă?? A Lola, pai vezi tu cum sta treaba?? (Imi bag mana in par si ma rosesc) Nici nu m-ai intrebat.
Se uita la mine si incepe sa rada.- Lola, aud o voce, tu de ce nu mai vii la dansuri?? Se pare ca era Emm.
- Emm, nu sunt inca pregătită. Da dim cap in semn ca intelege si ca e oricand bine venită.
- Hmm... Lol ai ceva sa imi spui?? Ma uit la ea încruntată.
- Lu nu ti-am spus pentru ca este o poveste lunga si nu am avut timp să iti spun, de faptul ca fac parte din echipă.
- Sa stii ca am timp sa ascult pana ajungem acasa avand in vedere ca stam in acelasi bloc dar la etaje diferite. Ma uit la ea si încep sa zâmbesc.
CITEȘTI
Fata Din Ultima Banca
RomanceLucy e o fata de 17 ani care tocmai s-a mutat in noul ei liceu. E genul de persoana care sta singura, nu vorbeste cu nimeni,dar totusi îi asculta pe toti.