Capitolul 4

36 2 1
                                    

Ma trezesc de dimineata si ma uit pe geam. Se pare ca azi v-a fi o zi ploioasa!! Imi place la nebunie, vremea ploioasa. Ma indrept spre baie, cu gandul sa fac un dus, dar pe drum am auzit o voce care mă striga.

- Mama tu esti?
- Da scumpo, Poti veni puţin?
-Sigur.

Ajunsa jos, o vad pe mama foarte entuziasmata.
- Ce s-a întâmplat?
- I-a ghici? Am fost promovata. V-om pleca in Anglia.
- Ceee??? ( ma uit la ea cu ochii tristi). Dar nu vreau sa mai plec. Vreau sa stau aici.
- Dar ce e asa special aici?
- Pai, mi-am facut si, eu in sfarsit prieteni, am intrat in ehipa de dans a scolii. Sunt in sfarsit in locul potrivit si tu vrei sa ne mutam?
- Nu vreau, dar trebuie.
- Eu zic sa te mai gandesti. Eu nu plec nicaieri.

Fug sus sa fac dus si sa ma pregatesc de scoala. Imi arunc in ghiozdan toate cartile si ghiozdanul in spate.
Cobor scarile fugind,si ma opresc la Lola.

-Hei esti gata?
- Da imediat, sa ma incalt.
-Bine.

* In drum spre scoala

- Ce e cu tine? Nu pari prea fericita.
- E mamaaa...
- Ce s-a intamplat?
- Vrea iar sa ne mutam.
- Si?? O sa pleci? O sa ne lasi balta?
- Nu, cum sa fac asta?
Stau pe ganduri, pana sa ajung la scoala. Uitandu-ma in gol, printre picaturi de ploaie, ma izbesc de un corp masiv. Era un tip inalt, cu gluga in cap.

- S, S, scuze, nu te-am vazut. (Se întoarce spre mine, uitandu-se urat la mine).
- Fii mai atenta. Vezi pe under mergi.
- OK.

(LOLA): Stii cine e el?
- Nu!!!
- E cel mai dur baiat din scoala, il cheama Simon. Face box de 8 ani si e mare campion.
- Okey, cred ca nu e furios acum din cauza asta.
-Hmmm, nu nu cred.

*La scoala

Intram in clasa,Mike se indreapta spre mine, ma uit la el si ma pun in banca cu capul pe masa si castile in urechi.

(L) : S-a întâmplat ceva intre voi?
- Nu. Lasa-ma te rog.
- Ok, artagoas-o.

Prima ora avem desen deci nu ma strufoc prea mult sa imi ridic capul de pe banca.
In pauza ies afara, in curtea scolii aflându-se,Mike cu o tipa. Ehh, probabil sunt prieteni. Sau nu....
-Ce face el acolo?
- E prietena lui. (Imi spune Lola din spate).
- Cee?? Are prietena?
- Da. Dece? S-a întâmplat ceva intre voi?
- Mnuuu.
Nu dau importanta, intamplarii de aseara. Ma asez pe banca din foisor si ma uit spre colegii mei. Nimic, interesant. In momentul acela parca voiam sa sune mai repede clopotelul.
- Lola... Pot sa iti spun ceva?
- Sigur, doar suntem prietene.
- Ei bine, aseara dupa ce ai plecat, si am ramas doar eu si Mike, el s-a apropiat de mine si m-a sarutat.
- Oo doamne. Nu pot sa cred ca a facut asta. Dar el are prietena.
-Exact! Am fost o fraiera.
- Stai calma, nu aveai de unde sa stii. E in regula, nu trebuie sa mai spui la nimeni, e deajuns sa stim doar nou doua.
- Mersi.

*
După terminarea orelor, ma indrept spre casa împreună cu Lola. Am mai spus ca imi place ploaia? Ei bine, hainele mele ude si picioarele inundate, din cauza sarituli in balti, sper sa fie destul de crezator.
O invit pe Lola sa doarma la mine la noapte, pentru ca vreau sa fie o seara intre fete.

Intru in casa si o anunt pe mama ca diseara am musafiri, ea foarte zambitoare, da din cap spunand "Bine, ma bucur", si merge in bucatarie pregatind mancarea.
- Deci... Iti aduci prietena? Vreau sa o cunosc.
- Normal ca o vei cunoaste mama. O sa vezi, e foarte draguta si amuzanta.
- Ma bucur ca in sfarsit, ti-ai gasit o prietena buna.

Seara incepe foarte bine. Se pare ca mamei ii place prietena mea. Se inteleg foarte bine.
- Lola, hai sus, in camera mea.
-Bine,vin acum
- Fetelor vreti, fursecuri si suc?
- Da mama poti sa le aduci in camera?
- Sigur.

Ii arat camera Lolei si toate chestiile pe care le am din copilarie, aceste lucruri ma ajuta sa ii povestesc despre viata mea.
Fiind seara fetelor, ii propun Lolei sa ne uitam la un film, urmand sa facem diverse jocuri.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fata Din Ultima BancaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum