Capitolul 3

91 6 0
                                    

Lola imi povestise ca la ultimul lor concurs de dans a avut un accident grav cu masina, in drum ce mergea spre concurs. Ea fiind in fata a fost cea mai afectata. Masina se izbise frontal de un stâlp de iluminat si la viteza pe care o aveau a luat foc.
Lola era leşinată iar cei din spate încercau din greu sa iasa din ea. Speriaţi au inceput sa plângă si sa tragă de Lola afara, sa o salveze in caz ca masina exploda.
Au dat-o jos din masina si au plecat de langa masina aşteptând salvarea. Sofer fiind Carl,fratele Lolei, care murise la spital. Cei doi erau cei mai afectaţi, se pare ca noapte fiind mi furat somnul pe Carl, ceea ce a la facut sa derapeze de pe sosea. Dupa doua zile cand Lola se trezise din coma, dorea sa vorbească cu Carl, ne stiind ca el a murit, dar îngrijoraţi sa nu faca vreo criza, familia ei nu i-a spus din prima, ci ca era bine si a plecat acasa.
Cand doctorii au decis sa ii dea drumul acasa, atunci un doctor psihiatru si parintii au hotărât sa ii spună cumva în asa fel incat sa nu o draumatizeze, moartea fratelui ei mai mare.
Bine inteles ca a avut un şoc si de atunci nu a mai dansat pe scena, ci doar cand era bine dispusa cu prietenii sau familia. Ea spunea ca atunci cand dansează il simte pe fratele ei aproape si ca doar asa il mai simte.

Ma uit in ochii ei cand imi povesteste si vad cum ii curg lacrimi pe obrajii rozalii.

-Ooo Lola, imi pare rau de ce s-a intamplat si ca a trebuit sa iti amintesti clipele astea dureroase.

- Nu e nimic Lu, oricun imi esti prietena si trebuie sa iti spun tot , plus ca ar fi mai bine sa nu mai discutam te rog.

- Bine inteles, dar totusi trebuie sa vii sa dansam. nu trebuie sa renunti, vad ca esti fericita cand dansezi asa ca ce mai astepti haidee...

- Bine , bine voi incepe iar cursurile.

- Bine arunci diseara la 6 sa fii gata de o intalnire intre membrii echipei. Zic eu cu zambetul pe buze si o vad cum da aprobator din cap.

*

Aleg sa ma imbrac cu o pereche de pantaloni negrii si o bluza albastra pe care scrie " Dance and live" , si cu baschetii mei negrii cu rosu. Merg la Lola, ea locuind cu un etaj sub mine. O vad cum iese din casa, gata de plecare.

*
Am ajuns in fata restaurantului Rout si inauntru erau restul care ne asteptau.

- Vad ca ai convins-o si pe Lola sa vina, spune Emm intr-un sfarsit. Ma bucur ca ati venit, luati loc.

- Pai mi-a luat ceva sa o conving, spun asezandu-ma pe scaun.
Am inceput sa vorbim despre urmatorul concurs, despre ce miscari să a facem si ce melodii sa alegem.Dupa o jumatate de ora pe usa localului intra un tip inalt si frumos. Pare a avea o figura cunoscuta. Era Mike colegul nostru de clasa... ce cauta el aici??? Face dansuri??? De cand???
Ma uit la el si ii zambesc frumos... imi arata si el un zambet si se aseaza.
Emm spune ca noi suntem noile membre, uitandu-se la noi si zambind, probabil era fericita. Dupa ce facem cunostinta cu toata lumea, comandam ceva de mancat si in timpul in care asteptam, am inceput sa vorbim despre ale noastre , sa ne cunoastem mai bine.

- Eu sunt Lucy, puteti sa imi spuneti Lu. Am 17 ani, tocmai m-am mutat in aceasta scoala. Fac dansuri de la 7 ani, si am fost la multe concursuri, parintii ma sustin in tot ceea ce fac. Mai am un frate mai mare care il cheama Octavian, sau mnaa... Octav cum ii spunem noi... pai cam asta e.
Mi-au zambit toti si au ramas uimiti cand le-am spus de la cati ani fac dansuri.
Urmatorul estr Mike...
- Eu sunt Mike... da asta deja stiai, suntem in aceeasi clasa. Sunt la scoala asta de la inceput... mama fiind directoarea ( se stramba cand spune asta), iar tata e manager....

*

La plecare Mike sa oferit sa ne duca acasa cu masina lui, avea un audi negru, eu m- am urcat,in fata iar Lola in spate.Tot drumul Mike se uita la mine dar nu il bagam in seama si ma uitam pe geam.Ajunsi in fata blocului Lola o taie in casa findca intarziase la telenovela ei, iar eu am mai ramas in masina.

- Mike iti multumesc ca ne-ai adus, si nu stiam ca dansezi.

- Pai am vrut sa vorbesc cu tine in prima zi sa iti zic sa vii la dansuri, pentru ca am observat ca ai un corp frumos, insa imi vorbeai foarte plictisita .

- Nu prea le dau importanta baietilor.
Spun asta si pe urma ma uit in ochii lui negri timp indelungat si el la fel. Apoi ochii imi cad pe buzele lui mari, musandu-mi buza de jos fara sa imi dau seama. Mike se apropie usor de mine isi pune o mana in parul meu si cu cealalta ma prinde pe mine apropiindu-ma de el... ma saruta usor pe buze iar apoi imi spune ca sunt dulce pe interior chiar daca vreau sa par acra pe exterior. Telefonul imi suna ... Mama... nici nu ma strufoc sa ii raspund stiind deja ce vrea sa imi spuna. Ma uit la Mike si ii spun ca trebuie sa plec, ii multumesc din nou si il sarut pe obraz, iesind din masina ii fac cu mana pe urma urc alergand scarile....

*
Stau intinsa in pat cu gandul la sarutul lui Mike, nu stiu dece dar mi-a placut ... probabil..
Nuu nu are cum...
Sunt indragostita??? Eu?? Asta nu e posibil. Ma lovesc cu perna in cap incercand sa imi scot din minte momentul.

Hei sper sa va placa si acest capitol.
In poza e Mike... parerii???

Fata Din Ultima BancaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum