Zena: Onun annesi olduğum için çok mutluyum..Zeref: Teşekkürler küçük kardeşim..
Mavis: Arkadaşlığın gücüne herzaman inanıyorum, kaderinizi yaşamınızın vakti geldi gençler...
*Hepsi uyanarak Magnolia'nın girişine doğru ilerlerler*
Mirajane'i gören bir çocuk elini onlara doğru uzatarak:"Anne!! Onlar burda kahramanlar burda!!!" çocuğun sesini duyan herkes onun baktığı tarafa bakarak sevinç naraları atmaya başlarlat. Hepsi şaşkınlıkla birbirlerine sokularak ilerlemeye başlar, başka bir yüzyıl başka tanımadık yüzler ve ilerde görülen değişmiş Fairy Tail loncası.. Makarov öne geçerek ilerden arabayla gelen belediye başkanına bakar ve başkan arabadan inip koşarak saygıyla eğilir ve Makarov'a sıkıca sarılır.
Başkan:"Siz bizim şehrimizin ve en önemlisi dünyanın kahramanlarısınız, kimbilir siz olmasanız insanlığın sonu olcaktı.." Makarov etrafına anlamadan bakar.
Natsu, ilerleyerek:" Bunak sanırım önemli birşey yaptık fakat biz nerdeyiz?"
Belediye Başkanı:" 21.yüzyılın Magnoliası.. Büyülerin başkenti.. "
Lucy ilerleyerek:" Büyülerin başkenti... "
Juvia:" Tüm Fairy Tail Loncası.. Onların hepsini bulamadık nerdeler... "
Belediye başkanı:" Sizler uyanmadan bir hafta öncesi onlar bilinmedik bir nedenden dolayı loncada kendilerini buldular ve hiçbirşey hatırlamıyorlar."
Bunu duyan herkes Magnolia'nın başından koşarak Magnolia 'nın sonunda bulunan evlerine koşmaya başladılar.
Natsu, önden fırlayarak kapıya tekme savurur ve göz yaşları içinde gülümseyerek:" Selam Minna!! Evimize döndük.. "
Romeo, öne atlıyarak Natsu' nun boynuna atlar.
Kinana:" Hepinizi gördüğüme sevindim.. "
Mest:" Koruyamadım sizi özür dilerim... "
Makarov imalı bir bakış atarak tüm fairy tailin hafızasını silmekle büyük bir iş yaptın..
Mest Bu benim görevim Master..
Mirajane önünde duran Lisanna'ya şaşkın bir yüz ifadeyle bakar ve ağlayarak sarılır.
Lisanna:" Mira-nee!! Sizi çok özledim"
Elfman, ikisinide sarılarak koca bebek misali ağlamaya başlar.
Lucy, sallanan sarı saçları arasında gökyüzüne bakar, sanırım bu herşeyin başlangıcı yeni şehir.. Yeni insanlar.. Yeni Yıl... Daha öğrenmesi gereken bir sürü büyü, sevgi, macera ve dostluğun olcağını hissederek Fairy Tail 'in içine girerek nostalji havasını içine çekerek ağlamaya başlar.
Juvia:"Sanırım birazdan Juvia' da ağlayacak" Gray'in koluna girerek titremeye başlar. Gray elini gözüne koyarak başını havaya kaldırır. Sessiz biz tonla "Lanet olsun, hepinizi çok özledim.."Layla:"Herşey için Teşekkürler Lucy.. Mutlu yaşayın çocuklar.. "
Lucy kalbinde ve cebindeki sevgi dolu sıcaklığı hissederek elini atar ve on iki anahtarın içinde başka bir anahtarın varlığını sezerek dışarı çıkartır ve ona şaşkınlıkla bakar. Lucy, Natsu'ya yaklaşarak :" Şuna baksana Natsu... *gülümser..* Sanırım tekrardan gözünün önünde bir yıldız ruhuyla anlaşma yapmam gerekecek" Lucy anahtarı havaya kaldırır :"Açıl Yıldız Prensesi Kapısı... *gözlerinden yaş akar* Layla..." Gökyüzünden yıldız hızıyla kayarak Layla oluşmaya başlar.. Lucy' nin dizleri titreyerek ona doğru yaklaşmaya çalışır. Layla kendini geri çeker :"Ben bir yıldız kapısıyım Lucy... Gökdeki bir yıldızı nasıl dokunup, koklayamıyorsan, sadece görebiliyorsan bende senin için öyleyim.." Lucy, yanında duran Natsu'dan destek alıp ona sarılarak bir bebek gibi ağlamaya başlar.
Lucy:"Pazartesi... Salı... Çarşamba.. Her gün olacak bir antlaşma talep ediyorum!!!"
Layla kendisinden akan göz yaşları gözlerinden düşürerek :"Anlaştık.. *büyümüşsün Lucy.. * İstediğin zamanda burda olacağım. "
Lucy:" Senle konuşucağım çok şeyler olacak... Anne.. "
Layla kapısınu kapatıp yokolmadan önce Lucy'e bakıp gülümser ve bir yıldız misali gökyüzüne fırlayarak Yok olur...
Eskiden kalmış ve yıpranmış hatıralar..
Yeni bir başlangıç...
Yeni bir yaşam...
Herkesin içinde kalan geçmişi..
Kaybolan hatıralar..
Yeni bir dünya..
Yeni bir zaman..
Yeni bir şehir..
Yeni duygular..
Yeni arkadaşlıklar..
Yeni bir düzen...
Bunları birlikte atlatan bir Fairy Tail var artık...Çünkü hepsinin arkadaşları ve sevdikleri yanında, zaten en güçlü büyü bu değil mi? Arkadaşların senin en güçlü büyündür çünkü Arkadaşların için güçlenirsin onlar için yaşarsın onlar için dövüşürsün... Arkadaşların yanında olduğu sürece sen yenilmezsin. Çünkü sen Fairy Tail'sın!!!Zeref:"O göremediğin peri vardı ya Mavis... O peri sendin... Sen kendini arıyordun.. " Mavis Zeref 'in omzunda başını kaldırır. " Artık göreve gitme vaktimiz geldi. " ikiside el ele tutuşarak tarlanın ilerisindeki ışığa doğru gülerek koşmaya başlarlar..
Hepsi bir ağızdan:
-BİZ FAİRY TAİL'IZ!!!!!Partiyle birlikte...
-Happy End Fairy Tail..-{Minna ilk bir kitabımı sonlandırıyorum. Ama isteyenler için, miraxus özel bölüm yapabilirim evlilik olayını.. Sizlerai çok seviyorum ve kitabımı okuduğunuz için teşekkürlerimi sunuyorum...Ygs ve Lysden sonra güzel kitaplar yayınlayacağım.. Umarım onlarıda seversiniz.. Tüm yorumları cevaplayamadığım için özür dilerim ama hepsini okudum... SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM ARİGATO!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail: Ölüm Zamanı
FanfictionFairy Tail herzaman ki gibi o gün çok enerjikti, bütün lonca sıradan bir gün geçirmişti.Ta ki.... -------- Mirajane nefes nefese uyanana kadar....