Gray "lanet olsun...kalkamıyorum ve kaplanlar üzerime atlıyor... Sonumun kaplanlar tarafından olacağını hiç düşünmemiştim..." büyük Kaplan yavaşça Gray'e doğru yaklaşıyordu..Gray gözlerini sıkıca kapamıştı, gücünü bundan önceki dövüşte harcamıştı şuan sadece ölümü bekliyordu.... Aslında Juvia'yı yanından ayırmasa böyle olmazdı. Gray onu bir dakika bile yanından ayırmak istemezdi. Her türlü savaşları birlikte yaşamışlardı. Ne Gray'in ne de Juvia'nin duyguları birbirlerine karşı azalmazdi. Azalamazdı da ... Gray, gücünü kullanamiyordu çünkü büyü gücü kalmamıştı. Burdaki her hayvan nedense Gray'e saldırıyordu. "Ne tehlikeli orman ama.." diye içinden geçirdi... Kaplan'ın nefesi artık Gray'in yüzünde hissediliyordu. Gray son kez büyük kaplanın gözlerinin içine baktı.. Kaplan o kocaman ağzını açtı....
--------------
Mira:
-Juvia... Iyi misin..Juvia ağlamaya başladı:
-Gray...Gray-sama...Levy:
-Mira-san çabuk olun ileri taraftan ses geliyor...Gajeel, Juvia'yi kucağına alarak:
-Madem benim bücür böyle diyor... Çabuk!!!Juvia göz yaşlarını silerek:
-Gajeel...Gajeel:
-Sonra konuşuruz. Gray'i kurtaracagım söz veriyorum. Julia...Mirajane:
-Satan---...(gözleri bulanıklaştı) Şimdi dönüşemiyorum...Levy "hissediyorum..Büyü gücü çok dengesiz..."
Juvia, Gajeel'in kucağından inip koşmaya başladı.
Gajeel:
-Hey!!! JULIAA!!!Levy:
-Bizi bekle...Mira:
-Lanet olsun...Juvia kimseye aldırmadan koşmaya başladı. Gray onu çağırıyordu..Bunu her hücresiyle hissediyordu... Biraz daha zaman olsa onu görebilse ve hemen kurtarıp ona sarılsa....Çok birşey istemiyordu. Juvia, Mirajaneleri çok geride bırakmıştı. Nasıl böyle hızlı koşabildi ki? Işte bu "Aşk"tı...
Juvia'nin ayağı bir ağaca takıldı ve yüzüstü yere düştü...Gray kaplana odaklanmıştı ve yere düşme sesini duydu ama şuan oraya bakamazdı, baksa Kaplan onun anında başını koparabilirdi... Juvia saçlarını yüzünden kaldırdı ve ağzı açık kaplana baktı, gözleri büyüdü... Büyü gücü azdı kaplana vursa ikisi içinde son olabilirdi...Kaplan, Gray'e hamle yaptı fakat Gray son gücü ile kendisini sol tarafa attı. Yarası çok acıyordu..Kan kaybı fazlaydı ve gözü dönüyordu..Juvia gözlerini kapattı ve yağmur yağmaya başladı...Yağmur gittikçe doluya dönüştü...Gray gülümsedi işte bu Juvia'ydı ve güzel fikirleri...Gray kaplandan bir saniye olsun gözlerini ayırmadı ve kendi soğukluğunu kullanarak yağan yağmur büyük dolular halinde düşmeye başladı.Büyük kaplanlar gerilemeye başladı çünkü bu dolu çok can acıtıyordu... Lider Kaplan sinirlendi ve Gray'e saldırmaya hazırlandı üzerine atladı...Işte Juvia su Küresini kullanarak kaplanı hapsetti...
Gajeel:
-Iste buradalar!!!Levy:
-Katı el yazısı : Demir!!Gajeel:
-Gehee... Bu kaplanlara ders verme zamanı...Mirajane, Gray'in yarasına bakarak:
-Ciddi birşey yok.. Birazdan kendine gelir...Juvia, Gray'in elini tutarak:
-Teşekkür ederim..Mira ikisinede bakıp gülümsedi.
Gajeel:
-Hey, Mira! Bu kaplanlari ne yapalım.Mira:
-...Çekilin...Mira elini yerde yatan bir kaplanın üzerine koydu:
-Kontrol edilmişler, bağlantıları kopuk ... Herkes dikkatli olsun.Juvia sıkıca Gray'e sarılmıştı.
Levy ve Gajeel sırt sırta vermişlerdi. Mirajane ise eline küçük bıçakları alıp etrafı dinlemeye koyuldu.
Ve çalıların ardından çatırtı sesi duydular... Hepsi birbirine yaklaştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail: Ölüm Zamanı
Fiksi PenggemarFairy Tail herzaman ki gibi o gün çok enerjikti, bütün lonca sıradan bir gün geçirmişti.Ta ki.... -------- Mirajane nefes nefese uyanana kadar....