- Liam yemek yapmayı seviyor.
- Liam, sınıf arkadaşlarının onunla dalga geçmesinden sakınmak için okuldan kaçarmış.
- Liam, laugh (gülmek) kelimesini laff (gülmek kelimesinin alternatif kullanışı) olarak okuyor.
- Liam, Zayn ve Niall Los Angeles'dayken yiyecek aldı ve bunları kimsesizler barınağına bağışladı
- Liam Zayn'e, güvenini arttırmak için kişisel dans dersleri verdi.
- Liam, eğer Harry Potter filminde oynasalardı ; Voldemort olmak isterdi.
- Ayrılıkla başa çıkmanın tek yolunun 'Çikolata' olduğunu düşünüyor.
- Liam, bekaretini ne zaman kaybettiğini hatırlamıyor.
- Liam burnunu beğenmiyor, ayrıca büyük olduğunu düşünüyor.
- Liam, Kurbağa Kermit' i taklit edebiliyor.
- Liam ve Zayn ilk kez McDonald's 'da buluştu.
- Liam bir keresinde bilekleri kesilmiş bir hayranına sarılıp, ona çok güzel olduğunu söyledi.
- Çocuklar Paris'teyken, fanları çevrelerini sardı. Liam ayakkabısını kaybetti.
- Liam geceleri çıplak uyuyor.
- Eğer bir sanatçıyla düet yababilseydi bu sanatçı ; Leona Lewis olurdu.
- Çok sessiz ve sakin. - Bazen sıkıldıkça ağlıyor.
- Herkese kolay kolay güvenmiyor.
- Karanlıktan çok korkuyor.
- Bazen çok garip hareketler yapabiliyor ve grubun en delisi olabiliyor.
- Burnunu küçükkeren kırdı ve burnu düzelmedi. Bu yüzden estetik yaptırdı.
- En çok korktuğu şey ; Grubun dağılması.
- Şu ana kadar 3 kisiyle öpüşmüş.