Sabah uyandım ve oda da çok güzel pancake kokusu vardı. Ayıcıklı terliklerimi giyip merdivenlere yöneldim. Mutfakta bir adet Harry gördüm. :))))
Harry: Senin için sabah erken kalkıp pancake yaptım değerimi bil bebeğim !! :D
Sen: Sana da GÜNAYDIN Harry!! :))
Harry: Ohh! Üzgünüm hayatım Günaydın.❤
Sen: Eeeee! Bugün büyük gün değil mi Ms. Styles ?
Harry: Aynen öyle aşkım. Bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrenicez. Çoookk heyecanlıyım hayatım.
Sen: Heyy!! O kadar da panik yapma!
Sen kahvaltıdan sonra odanıza çıkarsın ve üstünü giyer saçlarını toplar aşağıya inersin Harry seni kapıda bekliyodur.
Harry: Hadi Hayatım Gidelim!!
Arabada Harry güzel bir şarkı açar ve yavaştan dans etmeye başlar sen gülerken
Sen: Aşkım ne yapıyorsun ? :D
Harry : Ne ? Çok heyecanlıyım.
Sen: Pekiii!! Hadi o zmn birlikte 1,2,3
Sende dans etmeye başlarsın.Gülerken birden Harry'yi öpersin.
Sonra etrafa bakınırsın ve gelmişsinizdir.Sıra numaranızı alıp yukarıya çıkarsınız ve 5-6 dk sonra sıra size gelir.İçeri girip uzanırsın.Doktor: Evetttt! Bi bakalım... Müjdee bir kızınız olucak.
Sen mutluluktan ağlarken Harry sana sarılır ve teşekkür ederim prenses diye fısıldar.
Kalkıp aşağıya inersiniz. Arabaya binip eve gidecekken Harry ani bir firen yapar ve arabayı oraya park etmeye başlar .Sen: Harry ne yapıyorsun? Beni korkutuyosun.
Harry: Hey hayatım küçük prensesimiz için şurada çok tatlı bir ayakkabı var hadi onu alalım. :D
Sen: (Gülerek) Tamam Bay Cupcake sen nasıl istersen :)))
O gün Harry her seferinde sana "Şunada bakalım son." diye diye bütün mağazaları gezmiştir. O gününüz çok güzel geçer. ❤❤❤❤❤❤❤
SON
YA Biliyorum hiç güzel olmadı ama umarım beğenirsin tatlım.