Bayan Styles Cupcake'e
Gözlerimi açtım saat 12:00 olmuştu. Merdivenlerden yavaş adımlarla indim. Mutfakta kahvaltı hazırlayan çok tatlı bir Louis görüyordum.
Louis: Günaydın hayatım.
Sen: Günaydın birtanem.
Louis: Uykunu iyi aldın mı aşkım ? Dün akşam Micheal için geç uyumuştun bu yüzden kahvaltıyı ben hazırlayayım dedim. ( Yanağına öpücük kondurur)
Sen: Çok teşekkür ederim aşkım, evet uykumu iyi aldım. Mmm!! Masadakiler nefis gözüküyorlar sanırım hepsini ben yiyebilirim.
Louis: Hahaha ama ben ne yiyeceğim? ( dudaklarını büzer)
Sen : Tm Tm şaka yaptım. :D Ben Micheal'ı alıp geliyorum (Alıp gelirsin ve masaya oturursunuz)
Louis: Bebeğim düşündüm de bu günü kendimize ayırabiliriz.
Sen : Hmm çok iyi olur. Ama Micheal ?
Louis: Ben anneme haber veririm giderken oraya bırakırız.
Sen : Olur bitanem .
Micheal'ı hazırladıktan sonra odana gidersin ve Louis gelir daha sen ağzını açmaya yelkenmeden Louis sana
- Hey bebeğim nereye gideceğimizi soracaksan söylemem sürpriz.
Sen: Peki Bay Koca Adam öyle olsun. ( kıkırdaşırsınız) :D
Evden çıkıp Micheal'ı bırakırsınız ve yola devam edersiniz.
Sen : Louis çok merak ediyorum hadi söyle nereye gideceğiz?
Louis: Hey sormak yok demiştim ama !!
Sen: Offff!!! Tm Bay Koca Adam
Ve oraya vardığınızda ormanlık bir alandaydınız ve tertemiz o güzel havayı içine çektin.
Sen :Burası Çok güzel Louis !!
Louis: Beni Takip Et Bebeğim!
Küçük ve çok güzel bir ev vardı. O da ne mumlarla donatılmış romantik bir masa.
Sen : Louis b..bu çook güzel çok teşekkür ederim. (Boynuna atlarsın)
Ayrıldıktan sonra Louis senin dudaklarına yapışır.
Louis: Seni çok seviyorum bebeğim.
Sen : Bende seni çok seviyorum aşkımmm!!
Masaya oturup müzik eşliğinde tatlı yedikten sonra biraz yürüyüş yapmak istersiniz.Yaklaşık 5-6 dk sonra yağmur başlar .
Sen : Louis arabaya koş. ( Gülerek )
Koşarken Louis birden durur ve seni de kolundan tutup durdurur.
Louis: Bu anları bana yaşattığın için sana minnettarım bebeğim. ( Birden seni öpmeye başlar)
Sen de karşılık verirsin yağmurun altında çok romantik bir an yaşadıktan sonra eve gidersiniz. Günlerce aklınıza geldikçe birbirinize bakıp kıkırdarsınız.
SON !
Umarım beğenirsin seni çok seviyorum. ❤❤❤❤