5 Fejezet

13 6 0
                                    

Reggel Emily egyből kiabálással kezdte- meghaltak, meghaltak!
Kik? Kik haltak meg?
Mindenki! Ezek szavak hallatán rémülten kezdtem el énis rohani.
Volt egy különös érzésem , hogy Nickkel történt valami. Ezért még gyorsabban kezdtem futni a tábor helyre. Rájöttem , hogy Emily nem túlzott , hogy mindenki meghalt. Ilyedten kezdtem körbe nézni de szerencsére Nick nem volt köztük. Késsőbb ő is oda ért hozzánk, és örömömben képes lettem volna a nyakába ugrani de láttam barátnőm agoddó tekintetét a hallottakkal kapcsolatban , ezert késsőbbre halasztottam. Nick ekkor már majd Emre nézzet és legugolt az első emberhez aki a legközelebb volt hozzá.
Ez nem véletlen. Jelentette ki mintha ez olyan eggyértelmű volna. Em ezt nem türte és inkább vissza szólt -Igen sherlock akkor mi történt?
Gyilkosság! jelentette ki drámaian. Ugy látszik már csak négyen maradtunk. Négyen? kérdeztek vissza egyszerre.hát...egy kis fiú kezdtem mentegetőzni. Az elöbb még itt volt. Hát jó akkor hárman maradtunk. És most mit tegyünk velük?
Ez elég egyszerű! Eltemetjük őket.

Mikor megvolt mindenki temetése, aggodva pillantottam barátaimra. Mi lesz ha mi leszünk a következők? Ne Ruby! Ragadta meg kezemet Nick. Ne agodj túl éljük haza megyünk épségben. Ez után elkezdtam vigyorogni de egy szavát se hittem.

The Last Survivors ( Rövid Történet )Onde histórias criam vida. Descubra agora