Este a tengerparton
A hajó roncsok között sok hasznos tárgyat találtunk voltak ott szerszámok, ivóvíz , étel. Miközben segítettem kiosztani az ételt meg a vizet egy Jack nevü alaknak. Megtudtunk mindenkiről mindent kifagattuk a neveiket meg az előhelyüket. Este a legtöbben segitettek rakni egy tábor tüzet ,hogy hátha észre veszi valamilyen hajó vagy egy repülőgép. A gép belsejében mikor kotorásztam egy zseblámpával a kezemben, egy férfit láttam aki kotorászott. Oda léptem hogy megnézzem kiaz. És ekkor nagy meglepetés ért a férfi akkor inkább kisfiúnak tűnt. Az volt az a kisfiú aki az ájult nő melett is ott volt.
Mellé gugoltam és akkor láttam hogy mit csinál, éppen rengeteg ételt nyom a táskájába többet mint amire szüksége lett volna. Ovaltosan megszólitottam a fiút -szia! Én Ruby vagyok és te?
A nevét nehezen lehetett kivenni a motyogásból - Ronald.
Rámosolyogtam és úgy láttam mintha ő is mosolygott volna és rákérdeztem a kissé zavaros kérdésre- És kinek lesz ez a sok étel ? A barátomnak és ekkor Ron kirohant a hajó roncs darbjából átlépve egy halott nőt.
Majd a jungel felé vette az irányt utánna néztem és csak akkor döbbentem rá hogy oda nem mehet senki mert veszélyes. Ráakartam kiálltani de nem jött ki hang a számon. Inkább követtem.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Last Survivors ( Rövid Történet )
AcakEgy elhagyatott hely ahol bármi megtörténhet. Itt senki nem unatkozik.