2 Fejezet

30 6 0
                                    

Valóság felismerése

Mikor igazán magamhoz tértem , jöttem rá hogy már nem a hajón a hanem egy szigeten voltam.melletem ült Nick és a másik oldalon meg egy halott férfi. Hirtelen felsikítottam a hulla láttán. Majd aztán mikor lenyugodtam Nick felállított és oda kisért egy pad darabhoz ami bizonyára a hajóból való volt. Óvatosan leültem ,majd Nick mellém és feltettem a kérdést ami mindenkit foglalkoztatott- Mi a fene történt velünk?
Nick felsóhajtott és elkezdte - Nos. Bizonyára a hajó a part közelében neki ütközött valaminek , de a kapitány nem látta mert valami féle köd került elénk. Én valahogy éreztem ,hogy nem így történt de inkább ráhagytam.
Ekkor egy újabb síkítás hallatszott egy lány szaladt felénk a parton, és azt kiabálta segítség, segítség. Nickkel egyszerre pattantunk fel a rozoga kis padról és rohanva követtük a lányt. Majd oda értünk egy nőhöz akit rengetegen körbe álltak. Szorosan mellete állt két kisfiú meg egy kutya. Nick gyorsan befurakodta magát a tömegbe. A nő ájúltan feküdt Nick gyorsan legugolt ,hogy segítsen én mellete álltam és néztem az ájult nőt.
Nick a nő tüjéből kinyomta az összes vizet ,ekkor a nő kezdte kiköpni az összes vizet.
Nick felált és nézte ,én gyorsan arréb toltam hogy segítsek neki.
Legugoltam a nőhöz és a bemutatkoztam .
Üdv jól van? Én Ruby vagyok és ön?
Erre egy halk válasz hallatszott- Lucy.
Mindenki engem meg Lucyt figyelte , majd egy fura hangra lettünk figyelmesek. A legtöbben felállatak és közelebb léptek a sűrű jungelhez.

The Last Survivors ( Rövid Történet )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora