4 Fejezet

23 6 0
                                    

A fiút sokáig követtem és közben hajnalodni kezdett . Már jóval reggel volt mikor oda értünk egy barlanghoz.
Ott bekiabált - itt vagyok hoztam az élelmet. Probáltam olyan távolságban figyelni őket ahogy lehet. Egy fiatal lány jött elő a barlang sötétjéből akit csak akkor láttam jól mikor megbotlott. Ron gyorsan felállitotta a lányt és egy néven szólitotta- Alex. Közelebb akartam menni de véletlen ráléptem egy korhatt faágra s az eltört. Ütem szerűen vett észre a két tekintet. Óvatosan közelebb léptem - Ron elmagyáráznád ,hogy kiez és mit keres itt ?
Ron rápillantott a lányra és nagyot sóhajtott- ő Alexandra Nollan. De nem a mi hajónkon ül.
Jó ezt értem de miért rejtőzik egy barlangba?
A lány halkan válaszólt az imént feltett kérdéseimre. Rgy kukató repülő gépen jöttem ide pontosabban az anyám , én itt születtem. A hangjából kituttam szürni ,hogy francia. Értem de azt még mindig nem tudom ,hogy miért laksz egy ilyen helyen?
Na ezt a kérdést mikor kimondtam egyből megbántam.
Ekkor a lány szomorúan elhallgatott.
Ron oda lépett hozzám és válaszolt helyette- árva. És ezután rosszabúl éreztem magam mint az előbb.
A témát elkeverve csak annyit mondtam- gyere velünk a partra itt veszélyes.
A lány némán bólintott.

The Last Survivors ( Rövid Történet )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora