Violet wakker worden . Nu uit je bed! Kom op je komt nog te laat.
Ik schrik wakker. Ga recht op zitten en kijk op mijn wekker. Damn de bus vertrekt zo. Ik moet opschieten! Ik ren naar de badkamer pak mijn kleren. Dan hoor ik Annet roepen dat ik op moet schieten. Annet is de gene die op mij past als mijn vader weer is weg moet voor zijn werk. Sinds dat mijn moeder is overleden werkt hij over uren. Annet is er dan om mijn eten klaar te maken en om me gezelschap te houden. Maar ze kan soms nogal kort af doen. Ik weet dat ze het goed bedoeld maar kom op zeg ik ben 14! Als ik beneden kom staat Annet al klaar met mijn tas in haar handen om me naar de bushalte te brengen.
ja hoor daar zijn we dan Annapolis High. Echt een typisch Amerikaanse school met populaire rijkelui bitches tot aan de stuudjes van de school. Wat ik ben? Nou ik zit er tussen in. Oke ik kan broeken betalen die andere meiden niet kunnen betalen,maar een moord zouden doen om er een te mogen dragen. Maar populair? Nee dat is niet helemaal mijn ding. Super veel vrienden heb ik ook weer niet. Dat komt omdat we nergens lang wonen in verband met mijn vaders werk. Ik ben altijd maar weer de nieuweling. Vroeger vond ik dat niet erg en bekeek ik alles maar van de positieve kant. Maar nu ik ouder ben geworden wil ik niet steeds dat zielige meisje zijn van wiens moeder dood is, altijd maar weer verhuisd en haar vader er nooit is. Ik wil gewoon mezelf zijn, Violet Sanchez
Zodra ik de school kom binnen lopen komt Lili Johnson naar me toe gelopen en zegt: 'Wat heb jij nou weer aan? He jongens moet je eens zien Violet zet zich weer eens voor schut met haar lelijke clowns kleding.' Ik bekijk haar vluchtig en zie dat ze precies dezelfde broek als mij aanheeft. ik zeg:'ik ben tenminste blij dat ik er niet zo bij loop als een barbie met een centimeter make-up op, heeft je mammie haar weer eens voor je uitgesloofd.' Even kijk ze me arrogant na als ik wegloop en als ik denk dat ze eindelijk een keer haar perfecte bitch mondje gaat houden, draait ze zich om en schreeuwt:'Ik heb tenminste nog een moeder.' En toen ging alles in slow-motion zei ze nou echt wat ik denk dat ze zei? Dat ging met te ver. Ik draaide me om liep haar kant op en zei:'sorry wat?' Ze opende weer die grote mond van haar en... Nee ze deed hem toch maar weer dicht. Op dat moment voelde ik me duizelig. Had ze nou gewoon het lef om me zo diep te kwetsen?
Tijdens de wiskunde les zit ik alleen en zit Lili aan de andere kant van de klas, me de hele tijd arrogant aan te staren. Haar echte naam is eigenlijk Lilian maar die naam vind ze niet mooi dus noemt iedereen haar Lili. Als de les voorbij is en we pauze hebben ga ik naar het sportveld, mijn vriendin aanmoedigen ze heeft training. Als ik aan kom is ze met alle andere cheerleaders dus ook Lili aan het trainen. Ik maak het me gemakkelijk en ga op een stoeltje in de tribune zitten. Zodra ik al een tijdje zit te kijken komt Lucas naast me zitten. Lucas de knapste jongen van de school alle meisjes zijn verliefd op hem. Maar ik ,nee het is mijn type niet. Ik ben niet echt het type die achter jongens aan zit. Na 5 minuten lang stil naast Lucas te hebben gezeten. Probeer ik een gesprek met hem op gang te krijgen. Ik zeg:' Zeg heb jij geen training Lucas?'
Hij schud zijn hoofd : ' ik heb een blessure aan mijn enkel.' Ik kijk naar beneden maar ik zie niets wat een reden zou zijn voor een blessure. Dan begint hij ineens te lachen:' nee grapje ik ben er tussen uit geglipt om de meiden te zien trainen, is het een beetje geloofwaardig??? Ik schater: ' een paar acteerlessen zouden geen kwaad doen.' Hij gaf me een klein duwtje in mijn zij. En er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'Je maakt een grapje toch?' Ik stop even met lachen geef hem een por in zijn zij terug en zeg:'Nee ja goh deuuh.' Wat? zat ik daar nou serieus te ratelen? O Violet toch, serieus je vind hem leuk? Ik sta op en zeg dat ik nog even wat uit mijn kluisje moet halen. De training is per slot van rekening toch al bijna afgelopen. Als ik door de meisjes kleedkamer naar binnen loop, loopt een vriendin van me Lia me te lijf. 'heey Violet hoe is het?, heb jij al een date voor het schoolfeest?' 'nee ik weet niet of ik wel ga.'zeg ik 'heb jij al een date dan Lia?' Lia zegt:'Ja nou nee misschien.'ik heb echt geen flauw benul waar ze nu weer over praatte. Ik doe erg mijn best en het lukt om een klein beetje te glimlachen. Eerlijk gezegd heb ik eigenlijk ook geen zin om daar over na te denken. Ik ga maar alvast naar het lokaal van de volgende les, het duurde nog wel 35 minuten voor dat de les weer begint. Maar ik kan daar wel alvast gaan zitten mijn huiswerk maken, Of leren voor het proefwerk Algebra. Wanneer ik richting het lokaal loop en bijna aan een tafel wil gaan zitten, hoor ik achter me meneer Jackson me roepen:'Violet, hè heb je al aan meneer Destiny gevraagd of je een niveau hoger mag doen?' 'nee hoezo?'mompel ik, en ik lach vriendelijk. Ik heb altijd zo moeten lachen om de naam Destiny toen ik hier net op school zat, de klas had dan ook altijd heel veel grapjes om zijn naam. 'Violet?' O:'Sorry wat zei u meneer? ik was er even niet met mijn gedachten bij.'. 'Ja dat merkte ik, ik zei dat je nog wel even bij hem langs kunt gaan.'zei meneer Jackson.
JE LEEST
toverspreuk
FantasyLeuk verhaal!! ~lezen Aankomende datums van een nieuw deel: 9 sep 2016 16 sep 2016 23 sep 2016 ©