Yine her zaman ki gibi uyandım kahvaltımı yaptım mini siyah deri eteğimi giyindim üstünede beyaz kısa t- short ümü giyindim ve dışarı çıktım damla beni bekliyordu. Otobüse bindik ve okula geldik.
Damla sınıfına gitti bende sınıfa girdim sınıfa girdiğimde emre ve ceren yoktu. Tam sıraya oturucaktım ki bir şey vardı bu yapıştırıcıydı damlanın söylediklerini hatırladım. kendi kendime düşündüm kim aynı şeyi yapacak kadar salak olabilirki, yani aynı numarayla bu sefer benimi rezil ediceklerdi ne kadar küçük düşünmüşler. Gerçekten çok saflardı, bi ara herkesin ilgisi dağınıktı bende kendi sandalyemle cereninkini değiştirdim. Bakalım sonucu ne olacaktı.
Ceren ve arkadaşları içeri girdiler ceren bana bakarak güldü. Ve hiç bişeyin farkında olmadan sandalyeye oturdu. insan bir bakar be sonra bende ona baktım ve güldüm. Ardından emre ve arkadaşları içeri girdi bana bakarak yerine oturdu. hoca geldi ve derse başladık. Ceren derste lavoboya gidecekti bir an kalkmaya çalıştı o anki tipini görmeliydiniz acayip komikti sonra kalkamadığını anladı ve oturdu.
Ders bitti biraz daha uğraştı çıkmak için ve eteği yırtıldı. Yırtılma sesini sınıf duymuştu, herkes sesin geldiği yere baktı ceren ne bakıyosunuz kağıt yırtıldı dedi. ama ben ne olduğunu gayet iyi biliyordum. İçimden kıkırdıyordum. Ve dayanamayacağımı anlayarak damlanın sınıfına gittim damlaya olanları anlattım. Damla hem gülüyordu hemde kızım sen ne yaptın diyordu. Bunlar sana iyice takacak dedi. Ben hala gülüyordum. Taksınlar hem eğlenceli oluyor dedim. Sonra zil çaldı tam damlanın sınıfından çıkıyordumki biriyle kafa kafaya çarpıştık önüme döndüğümde yakışıkli bi çocuk vardı. Çok pardon canını acıdımı ?diye sordu, bende yok hayır bişey olmadı sen iyimisin dedim . iyiyim dedi ve gülümsedi çok güzel gülümsüyordu. Bu arada ben kerem dedi bende yağmur dedim neyse ders başlayacak görüşürüz dedi bende görüşürüz dedim. Sınıfa girdiğimde cerenin başında arkadaşları hadi ceren kalk diyordu ceren ya gidin istemiyorum gelmek, diye bağrıyordu. Arkadaşlarıda zaten zil çaldı dediler. Ve ders başladı.
Öğle arasına gelmiştik ben aşşağıya inmek için hazırlanırken emre cerenin yanına gitti hadi yemeğe gidelim dedi, ceren utancından bişey söyleyemedi sen git ben sınıfta kalıcam dedi, Emrede tamam dedi ve yemekhaneye indi bende damlayla buluşup yemekhaneye indim. Yemeklerimizi aldık ve bir masaya oturduk tam konuşmaya başlayacakken yanıma biri oturdu bi bakmamla Emre. Ne yapıyorsun sen ya dedim. Seninle konuşmam lazım arza kız dedi. Bende ben insan dilinden anlıyorum senin dilini bilmiyorum dedim. Güldü, damlaya bir iki dakika gidermisin dedi. Damlada tamam dedi ve karşıma oturdu bak kızım biz senin gibileri bu okulda çok gördük hepsi ağlaya ağlaya okulu terk ettiler. Bu okuldaki kızların hepsi benden hoşlanır, ama ben sadece birisini seçerim, yani bu okuldaki kızlardan ne istersem yaparlar,yani benden korkucaksın, bu okul benim benden sorulur ve bir ufaklığın gelip benim düzenimi bozmasını istemem. eğer ufaklık buna devam ederse ağlaya ağlaya bu okuldan gider dedi. Bende Cerene söylediklerimi tekrarladım bak emremisin nesin o tiki sevgilinede söyledim benim olduğum yerde kimse bana emir veremez kimse istediklerini yaptıramaz. Yani kısacası sen benden uzak dur bende senden uzak durayım şimdi masamdan kalk dedim. Sen bilirsin dedi ve masadan kalktı. Damla hemen yanıma koştu noldu sana ne dedi diye sordu. Bana haddini bildirmem için fırsat verdi bende bildirdim dedim. bana bakıp ah ah hiç akıllanmayacaksın dedi ve yemeğini yemeğe başladı yemeğimizi yedik ve sınıfa çıktık. Sınıfa girdiğimde ceren bana pis pis bakıyordu yerime oturdum ardından Emre öküzü girdi içeri ve ders başladı.
Son ders geldi ve bitti herkes sınıftan çıkıyordu. Ceren ise duruyordu, arkadaşları gitti ve bende çıktım. Okulun merdivenlerindeyken bütün okula bağırdım arkadaşlar eğlence istiyorsanız burda bekleyin dedim. Herkez noluyor diyordu damla bana baktı sakın yapma dedi bende biraz eğlenicez dedim. Damla ben gidiyorum dedi ona karşılık verdim. Cereni sevmiyordun hani dedim. tamam sevmiyorum ama bunun sonuçları fena olacak dedi. Ben onu takmadan dedimki şu cerenin sandalye oyununu yaptığı kız kimdi dedim damla beni ona götürdü. Kıza birazdan seyredeceklerin senin anılarını hatırlatacak ama bir yandan da sevineceksin dedim. kız şaşırdı ne demek istiyorsun dedi , bende birazdan öğrenirsin dedim.
Ardından Ceren kapıdan eteği yırtık bir şekilde çıktı montla arkasını kapatmıştı herkes cerene bakıp gülüyordu. Sonra emre Cerenin yanına koştu noldu dedi ceren cevap veremedi ve ben dayanamadım ve bağırdım EDEN BULUR ! dedim herkes bana baktı damlayla birlikte dışarı çıktık. Damla tedirgindi ben ise gülüyordum. Okulun 2. Gününden bukadar olay fazla gelmişti. Ama ben mutluydum yani eminim cerene gıcık olan herkes mutludur diye düşündüm. Damla ile otobüse bindik ve kapının önüne geldik. Damla yarın çok kötü şeyler olucak dedi bende hayır hiç bir şey olmayacak yarın görüşürüz dedim ve eve girdim.
Teyzem gelmişti teyzemi çok severim hemen sarıldım. oda benim gibi biraz arzadır. Teyzemle sohbet ettik beni bi ara beni sıkıştırdı sevgilin varmı kız dedi. Utanmıştım hayır dedim teyze ne sevgilisi saçmalama neyse ben yatıyorum dedim ve odama gittim. Odama gittiğimde aklıma bugün çarpıştığım çocuk gelmişti neden geldi bilmiyorum ama işte iyi çocuktu ya falan derken uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN TUZAĞI
AcakAşk tuzağından uzak durmak bir kez yakalandığınızda ondan kaçmaktan daha kolaydır.