Sabah o nefret ettiğim alarmın sesiyle kalktım. Her zaman ki gibi alarmı alıp duvara fırlattım kalkıp ılık bir duş aldım, siyah yırtık pantolonumu ve kırmızı kareli gömleğimi giyindim. Annem kahvaltı hazırlamıştı bana bir süprizi varmış ne diye sordum. Annem beni koleje yazdırdığını söyledi yani şuan gideceğim okul kolejmiş. Anne beni koleje gönderecek kadar parayı nereden buldun dedim. Para biriktirdim , senin mutlu olman için kızım hem kolejdeki hocalar daha çok ilgileniyor diye duydum senin daha iyi bir eğitim alman için koleje gitmen gerekiyordu bende seni koleje yazdırdım. Anneme kızgın bir bakış attım. Yemeğimi yiyip odama gittim biraz yatağımda oturdum şimdi ben devlet okulundan koleje mi geçicem, yani o tiki çocukların yanına mı gidicem diye düşüncelere daldım ki gözüm saate deyindi geç kalıcaktım siyah sırt çantamı alıp dışarı çıktım. Damla beni bekliyordu hiç gelmiceksin zannettim dedi ve gülümsedi bende nezaketen ufakça gülümsedim okula doğru ilerledik ama okul uzakmış otobüse binip okula gittik.
Okula vardığımızda kendimi çok tuhaf hissettim. Burdaki herkes zengindi hemde çok zengin birini şöforü bırakıyordu, diyerini babası arabasıyla , herkesin kapısını açan biri vardı.gerçi bizim de vardı otobüsün kapısını şöfor abi açıyordu. Bende kendimi böyle tatmin ediyordum. Damla beni sınıfıma bıraktı teşekkür ettim ve sınıfa girdim. Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu tabi normal her yeni gelene bakıyorlardır. Bir sıraya oturdum en arkadaydı herkes bir an bana bakıp aralarında konuşmaya başladılar biri konuşurken duydum kavga çıkıcak dedi, anlamamıştım.
Hocayı bekliyordum ve hala yeni kişiler geliyordu sonradan bir topluluk içeri girdi arkadaş grubuydu galiba. İçlerinden bir tanesi bana doğru yaklaştı ve sen hayırdır dedi böyle bir tepki beklemiyordum. Hoşgeldin falan demeye geldi zannetmiştim ama bana sen hayırdır dedi bende cevap verdim pardon sen hayırdır dedim yerime oturmuşsun dedi ben tabi dayanabilirmiyim. Hayır yerime oturdum dedim, bütün sınıf bizi izliyordu. Sen daha beni tanımadın galiba dedi ukala ukala. Tanısam ne farkedicek dedim . sonra arkasındaki kız çocuğun kolundan tuttu ve arkasına itti bana doğru yaklaştı bana bak kızım burası sevgilimin yeri ve sen şimdi buradan kalkıcaksın dedi. Bende Bak kızım burası artık benim yerim ve ben burdan kalkmıyıcam derken hoca geldi çocuklar yerlerinize oturun dedi. Çocukta bir yere oturdu. Çok sinir olmuştum ve bu sinirle derse başladım.
Zil çaldı ve öğle arasına gelmiştik, yemekhaneye doğru ilerlerken yanıma damla geldi nasıl geçiyor günün dedi bende iyi dedim yemekleri aldık ve bir masaya oturduk yemek yerken o kız ve arkadaşları geldi damlaya sen bi 2 dakika uza dedi damla ayağa kalkıyorduki kolundan tuttum otutturdum. İki dakika uzamıyacak dedim. Ne söylüyorsan onun yanında söyle dedim. Kız oturdu ve konuşmaya başladı bak tatlım sen bu okulda yenisin daha hiç bir şey bilmiyorsun, daha hiç bir şey görmedin biraz daha ilerlersen gayet iyi görüceksin bu okulda kurallar bana ve sevgilime sorulur.atar yapmıyacaksın. Sözümüzü dinleyeceksin. Eğer sözümü dinlemezsen arkadaşına sor neler yaptığımızı öğrenirsin.dedi bende bak tatlım ben kimsenin sözünu dinlemem kimsenin koyduğu kuralada uymam ne yapıp yapmayacağımıda senin gibilere sormam. bence sen beni bukadar küçük görme ummadık taş baş yararmış. Bu yüzden sen bence benimle fazla uğraşma yani senin için sıkıntı olur. dedim bütün yemekhane bize bakıyordu ne bakıyosunuz diye bağırdım hepsi önüne döndü. Ve kız pis bir gülümsemeyele gitti.
Son dersleride gördük ve okul bitmişti damlayla dışarı çıktık o çocuk ve kız lüx bir arabaya biniyordu kız arabaya binerken bana baktı ve sinsi sinsi güldü ve gitti. Evet gerçekten böyle insanlardan nefret ediyorum herkes gibi oda bulur cezasını.
Damlayla otobusten indik ve yürümeye başladık. Emreyle cerene bulaşmıssın okul seni konuşuyor, yani sana kimseye bulaşma dedim ama gittin en belalı kişilere karıştın dedi. Bende belalıysa belalı ben onlardan daha belalıyım herşeyin karşılığını veririz o kız da benim yanımda kendini bişey zannetmesin dedim. Damla bak anlıyorum atarlısın tamam ama bunların yaptıkları çok şey var mesela kızın bir tanesiyle kavga ettiler yine bu sıra yönünden ertesi gün kız geldiğinde yeniden oturdu ama kalkamadı yapıştırıcı sürmüşler kız utancından duramadı, çıkışta herkesin okuldan çıkmasını bekledi tam okuldan dışarı çıkıyorduki dışarıda bütün okul toplanmış kızı bekliyordu alkışlar havada uçuşuyordu. Islık sesleri insanı ürkütüyordu, kız ağlaya ağlaya eve gitti. Ben bunları dinlerken sadece kızı düşünüyordum, çok küçük düşmüştür. Ama herkes yaptığını bulur dedim ve eve doğru ilerledik.
Eve geldiğimde annem mantı yapmıştı en sevdiğim yemektir. Yemeğe oturduk annem ilk kolej günün nasıl geçti bakalım dedi . bende yorucu dedim. Yemeğimi yedim , sofradan kalktım. Anne ben yatıyorum dedim odama gidip pjemalarımı giyindim ve uyuya kaldım.
Rüyamda babamı gördüm.yine bana çok güzel bakıyordu, saçımı okşuyordu, mutluydum evet sadece rüyamda MUTLUYDUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN TUZAĞI
OverigAşk tuzağından uzak durmak bir kez yakalandığınızda ondan kaçmaktan daha kolaydır.