Arabayla avm ye gitmemiz gerektigini soyledim. Yakindaki bi avm ye gittik. Alinin elinden tuttum ve cocuk magazasina gittik. Yasi 7 olsada akli buyuk bu cocugun hayatta zorluklar cekiyo belli.
Birkactane pantolon ustune tisortlar ve iki cift ayakkabi aldik. Ali kiyafetleri her denemek icin kabine girdiginde biz Berke beyle sohbet edip birbirimizi tanimaya calisiyorduk.
Tipini merak etmeyin anlatayim;
Uzun boylu 1.85 boylarinda, beyaz tenli, kara gozleri olan, sipsiyah rampa sacli , kaslari olan birisi iste. Asik olabilecegim kadar yakisikliydi.Alinin icindeki mutlulugu tarif edemeyiz, okadar mutluyduki keske ufacik seylerle yuzumuz gulebilseydi bizimde . Evine gitmek icin arabaya bindik . Berke alinin evini biliyordu belli, uzun bi yoldan sonra eve gelmistik. Ev eski mahallede zaten kisin soba yakmaktan evin disi is olmus, bahcede horozlar , ordekler , kuslar , kopekler oynarken birde gozume kucuk kiz cocugu carpti.
Annesine selam verip iceri girmek icin izin aldik .
Eve girdik esya yok denecek kadar az yatak yorgan hicbirsy yokmus evde.
Sadece minderler birde battaniye . Annesi kim oldugumuzu sordu bizi evli sandi berke beyle . Oda hemen lafa atladi.
- " evet yeni evliyiz . Hazir alide disardayken konusmak istedik."
- " ben her sabah aliyle denk gelmek icin bu mahalleden arabamla geciyorum. Her sabah kahvaltisini yapiriyorum.
Ona yardim etmek istedik esimle."
Saskinliktan ölcem simdi ya .
Resmen bana esim dedi. Peki neden ? Yalan soylemesini gerektiren hicbirsey yoktuki ama. Neyse bende onu bozmamak icin;
-"bakin biz esimle aliyi cok sevdik inanin yardim etmememizin nedeni bu dedim."" peki ne yapacagiz dedi"kadin
Biz halledecegiz yeterki siz bize izin verin dedik.
Hemen hizli adimlarla evden ciktik.
Aliyi ve kardesini opup arabaya bindik.
Gozlerimiz tam da birbirine bakiyodu ve
-"ayni seyimi dusunuyoruz" dedim. " evet evet " dedi.
Arabayi hizlica surdu emlakciya dogru, neden kari kocaymisiz gibi davraniyoruz diye sormadim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexden Evlilige
RomanceUmarim begenirsiniz basini , devaminda sex ask ve evlilik var...