Berke beni sikerken iceri gittik zaten kucagindaydim ya. Daha sonra meryemin sevgilisi beni aldi berkenin kucagindan yataga yuz ustu yatirdi saclarimin arasina elini sokup saclarimdan kafami geri cekmeye basladi. Gotume sap sap vuruyordu. Ahh aciyo yapma desemde oglanin cekici benimki 21 cm demesinden sonra karsi koyamadim oglana. Gotume vurup kizartti popomu sonra bi guzel kucagina oturdum. Siki icimdeydi ve zipliyordum
-"aciyo kizim yavas " dedikce ben daha cok zipliyordum .
Berkede meryemle banyoya girmis zaten. Bizde oglanla yapilabilecek herseyi yaptik. Boyle amimi yaladi ben onunkini yaladim daha sonra sikistik benim gotume tak tak vurdu ve baya bi bosaldi uc posa atti.
Sonra bana dedigi tek sey bu isten para kazanip unlu olmak istermisin dedi. Neden olmasin dedim.
Meryemle berke geldiler. Soguk icki getirmisler.
Ictik bi yandanda bu konuyu konustuk ve meryemle o gu gece pavyona gidip ortalikta dolanip oglan tavlayacaktik.
Aksam oldu pavyona hep birlikte gittik. Dikkat ceken makyajimiz , topuklu bacak boyumuz kadar olan cizmelerimiz vardi. Iceri girdik gece uzun oldugu icin yakisikli iki tane oglan tavladik. Pavyon sahibi meryemin sevgilisiymis . Ya ben hayatta en son boyle seyler yapacak insandim demekki insanin ne oldum degil ne olucam demesi gerekiyormus.
Iste iki tane ohlan ayarttik.
Eve goturduk oglanlari.
Bi guzel sikistik oglanlarin seyini yalamasi bile karnimi doyuruyordu. Cunki etcilim ben.
Aksam oglanlari bi guzel azdirdik sikistik . Meryeminki 30 yasindaydi ama benimki askermis 20 yasindaymis bende kiyamadim 50 lira para aldim. ama meryem 300 lira almis.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexden Evlilige
RomansaUmarim begenirsiniz basini , devaminda sex ask ve evlilik var...