Capitolul 1: Visul

40 2 0
                                    

Hei, numele meu este Cristina, am 16 ani, culoarea părului este negru, iar culoarea ochilor este căprui..am o familie frumoasa, pe mama mea o cheamă Claudia, pe tata Florin și am și un frățior mai mic pe nume Dario...am și niște prieteni foarte buni, dar o să îi cunoașteți pe parcursul poveștii mele..
Dimineață 07:00
Trrrrrrrrrrr
-Ceas idiot..
Off am iar școală..mă ridic leneșă din pat, mă duc la baie îmi fac siesta de dimineață..acum să vedem cu ce mă îmbrac..hmm..mi-am luat o cămașă albastră, o veste gri, și o pereche de botine maro cu toc
Era ceasul 07:45
-Dario, hai că plecăm! Spun eu
-Imediat dadii, spune fratemiu
Am ajuns în sfârșit la școală, off, îmi e somn...
-Criss! Spuse Nati
-Da, spun eu
-Ce faciii?
- Dorm ce se pare că fac =)))  Nati e prietena mea cea mai bună, e șatenă cu ochii căprui, e chichinashi =)) (vă întrebați ce înseamnă asta, eh, înseamnă clătită)
-Deci Criss, m-am uitat la Diabolik Lovers și....
Pfff i-am arătat niște animeuri și acum e înnebunită după ele, nu o ascult nu vreau să aud ce se întâmplă în continuare deci îi spun să tacă.. Off
Ajunse în clasă ne întâlnim cu Mary, ea tot prietena mea e (e o fată brunetă cu șuvițe mov, ochii căprui)
-Neața Mary, spunem noi două
-Neața fetelor, spune ea
Trrrrrrrrrrr
-S-a sunat! Spune un coleg
... Offf, nu știu de ce dar presimt că se va întâmpla ceva rău zilele astea, dar nu vreau să le spun fetelor să le sperii.. Nu e nimic grav, sper..
-Cristinaaaaaaaaa, mă strigau fetele
-Da?
-Omule, te strigăm de jumătate de ora.. Ce se întâmplă? Mă întreabă Nati..
-Nimic, nu se întâmplă nimic, schițez un zâmbet fals ca să nu își dea seama de ceva.. Sper să îmi iasă..
-La ce te gândeai? Mă întreabă Mary
-La nimic, pur și simplu mă uitam în gol, le spun eu fetelor.. Sper să mă creadă.. Au spus bine, deci m-au crezut, doamne ajuta..
S-a terminat ora, în sfârșit mă pot duce să fumez.. Nu am mai fumat de vreo câteva zile..
-Nati, vi să fumăm?
-Da, hai
-OK..
-Cristina, ce ai?
-Nimic, ce am?
-Parcă nu ești tu.. Se întâmplă ceva cu tine..
Nu pot să îi spun că am visat că a murit..
-Nu mă simt prea bine, probabil am mâncat ceva stricat.. Nu știu..
-Sper că nu mă minți.. Spuse ea cu o urmă de regret..
-Nu, încerc eu să schițez un zâmbet..
-Bine, hai în clasă că s-a sunat, spune ea..
-OK...

Viață în două lumi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum