-Hai la spital, zic eu, băieții aprobând din cap plecând cu toți..
Ajunși acolo..
-Bună ziua, domnule doctor știți cumva unde este Nati, întreb eu
Doctorul făcând o față de zici că a văzut o mumie.. Mda probabil nu o ști cine e Nati..
-Fata care a avut aseară accident?
-Da, zic eu..
-Este în salonul acesta.. Zise doctorul cu o urmă de părere de rău în glas..
-Cum e? Întreabă Cosmin
-..
-Ziceți, cum e? Tip eu
-Nu pot.. Zise doctorul
-Domnule doctor lăsați pe ei înăuntru și vorbesc eu cu dumneavoastră despre ea.. Zise Mary..
-Bine, zise doctorul..
Offf..insfarsit o văd pe Nati.. Off, arată că dracu, are numai lovituri pe tot corpul și bandaje..Când vreau sa ma pun lângă ea pe pat se trântește ușa de perete,care pe ea intrase... MARY.. O NU, PLANGE..
-Mary..
-E grav..
-Nu..
-Ba da, a zis doctorul ca dacă într-o săptămână nu își revine o va scoate de la aparate...
-Ieșiți afara, le spun eu..
-Nu! Zise Mary
-Am spus ceva! afară!
A trecut o săptămână și prietena mea nu se mai trezea.. Maine va fi ultima zi.. Nu vreau sa se întâmple nimic..sunt pe hol și aștept ca sa plece doctorul de la ea.. Mie ciuda ca nu pot sa intru..
Liftul se deschise..hm..oare cine o fi venit?
Era un bărbat..imi părea cunoscut..hmm...
O nu... Era el.. El.. Cel care a omorât-o...
-Ce cauți aici?
-Am venit sa vad ce face fata zise el în scârbă..
-Pleacă!
-Oricum va muri..
-Nu, ea nu va muri.. Ea e puternica.. În schimb tu, tu vei avea de suferit foarte mult..cineva drag ție va muri, va arde în flăcările diavolului la fel ca și tine..va suferi din cauza ta, cum sufăr și eu..va muri, pana mâine va muri.. Îți jur, blestemele mele vor ajunge la tine și vei suferi..tip eu la el, toți de pe hol s-au speriat la ce am zis.. Mda..
Omul acela plecă.. În sfârșit, m-am dus la Nati în salon și m-am așezat pe scaun și am adormit..
A doua zi:
-Fata aceasta o vom mai tine la aparate 10 minute, deci va intra înăuntru cineva foarte drag ei, spuse doctorul..
-Cristina, va intra ea, spuse tatăl lui Nati
-Bine, spun eu..
În salon..
-Nati de ce? De ce mi-ai făcut asta? De ce mai lăsat singură? De ce? Îmi ești cea mai buna prietena dar și o sora, de ce mai lăsat singura pe lumea asta, stii când pot singura.. De ce?
Atunci intra doctorul și îmi zise sa ies..eu am început sa plâng și sa tip..când am ajuns la ușă am zis pentru ultima data
-Nati, te iubesc, nu ma lăsa sora mea!
Atunci inima ei a început sa bata din nou
Plângeam de fericire...
Când să ies pe hol sa le dau vestea am simțit o durere în picior..auu..
Când am întors capul sa vad cine e făptașul, l-am văzut pe el..cel care aproape o omorâse pe Nati, avea un pistol în mana îndreptat spre mine și plângea..
-Tu, fata, din cauza blestemele tale copilul meu a murit..din cauza prietenei tale pe care trebuia sa o omor de atunci..oricum tu o sa mori acum..pentru ce mi-ai făcut..ultimele tale cuvinte?
-O să arzi în iad!
-Pa, zise el, după care apăsă pe trăgaci. O durere insuportabilă în piept ma făcu sa pic jos din picioare..m-a împușcat..mda..tot ce mai vedeam erau toți prieteni mei adunați lângă mine, uni plângând alți șocați..totul sa dus când am auzit-o pe Mary strigând :
-Cristina, s-a vindecat Nati acum tu? Nu ne lăsa, te rog... Si după mi s-a dus filmul.. Am murit..