2- .... της πιάτσας
Σε ένα απόμερο μέρος μέσα στα μαύρα σκοτάδια ακούγονται φωνές. Τα τζάμια κλειστά για να μην ενοχλούνται τα αστέρια και ο φεγγάρι μαζί. Οι φωνές τους φανέρωναν πάθος, έρωτα, όλα αυτά τα συναισθήματα που κατέκλυζαν τον ανθρώπινο σώμα κατά τη διάρκεια της σαρκικής επαφής. Μόνο που δεν ήταν καθόλου έτσι... διότι ο ήρωας δεν ήταν καθόλου φυσιολογικός...
"Τι μωρό είσαι είσαι Θεέ μου" αναφώνησε ο άνδρας.
"Σου αρέσει αγόραρε μου..." είπε η χειμαρρώδης γυναίκα.
"Σκέτη καύλα είσαι μωρό μου το πρωί δε θα μπορώ να πάρω τα πόδια μου εξαιτίας σου"
Αυτή χαχάνισε αφού πίστευε πως όντως ήταν ξεχωριστή, αλλά στον κόσμο του Λάμπρου καμιά δεν είχε ξεχωριστή θέση. Όλες ήταν το ίδιο ένα καλό πήδημα και τίποτα παραπάνω...
Τη συνάντησε αφήνοντας μια πελάτισσα σε ένα μπαρ... αυτή ήταν εκεί μαζί με τρεις άλλες φίλες. Αποφάσισε να πιει κάτι πριν επιστρέψει σπίτι... Αυτή του χαμογέλασε... ήταν εντυπωσιακός άνδρας, γνώριζε πολύ καλά πως να κάνει παιχνίδι άλλωστε... σήκωσε ελάχιστα το ποτήρι προς το μέρος της ενώ τα γαλάζια μάτια του έλαμψαν πονηρά... Η κοπέλα είχε πιει αρκετά... αμέσως τον πλησίασε... τι και εάν κόντευε τα 40... είχε μια γοητεία περίεργη... μάτια σαγηνευτικά έντονα γαλάζια σαν το χρώμα του ουρανού... σε πλήρη αντίθεση με τα σκούρα μαλλιά του... βλέμμα μυστήριο... άγριο... αρρενωπό.. ένας απόλυτα γοητευτικός άνδρας. Εκείνη τον πλησίασε πρώτη πονηρά, κρατώντας το ποτήρι με το αλκοόλ και αυτός αμέσως ακούμπησε τα οπίσθια της... της ψιθύρισε στο αυτί και αυτό ήταν .... το κάστρο είχε πέσει με ευκολία.... Και όχι ένα οποιαδήποτε κάστρο μια μελλοντική νύφη... που αποφάσισε να καλοπεράσει την τελευταία μέρα της ελευθερίας της με τον Καζανόβα... Και σίγουρα το γλεντούσαν και με το παραπάνω... το ταξί είχε πάρει φωτιά...
"Έτσι πιο γρήγορα... δεν αντέχω άλλο..." αναφώνησε η γυναίκα ενώ είχε απογειωθεί με τις επιδόσεις του άγνωστου άνδρα..."
"Δε χαλάω χατίρια όταν πηδιέμαι.." απάντησε ο άνδρας με το καστανό μαλλί και τις γεροδεμένες πλάτες.. Μπήκε μέσα της με όλη του δύναμη... ένιωσε τα υγρά της να τον πλημμυρίζουν αυτή η κάψα τον είχε φτάσει επίσης στο αμήν.. τραβούσε τα μαλλιά ενώ πιπίλιζε το στήθος της κοπέλας. Είχε τόση επιτυχία με τις γυναίκες που κατάφερε να ρίξει ακόμη αυτή μια μέρα πριν το γάμο της... παράτησε τις φίλες της για να πηδηχτεί μαζί του. Είχε αυτό το κάτι.. αυτό το άγριο που τραβούσε τις γυναίκες και καμιά δεν έφευγε ανικανοποίητη από τα χέρια του....
BẠN ĐANG ĐỌC
...της Αμαρτίας... (Mismatched Couples - Book two)
Lãng mạnΟ ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ ΕΡΑΣΤΗ:- Κανόνας 1ος - Ποτέ με την ίδια γυναίκα!!! Κανόνας 2ος - Κάνεις τα χατίρια σε μια γυναίκα μόνο για λίγο!!!! Κανόνας 3ος - Δείχνεις σε μια γυναίκα ποιος κάνει κουμάντο αμέσως!!! Τους υπόλοιπους θα τους βρείτε παρακάτω...