2.Část Danger
Budu mrtvá
Je to oficiální.
Buď toto nebo se budu muset vyhýbat celému lidstvu. Ano, zní to dobře, tímto způsobem budu sama, ne mrtvá.
Jak mě Carly tahala přes dav lidí do všech směrů, najednou sem zjistila, že se koukám všude okolo sebe aby sem zahlídla "Danger" jak ho všichni volají. Jen to jméno ve mě vyvolávalo zvláštní pocity.
Nevím proč, ale také sem si to nemohla vysvětlit. Typuju, že to bylo nervami a bála sem se o svůj život víc jako by sem byla malá, zajímala sem se víc o toho náhodného týpka jako o své rodiče.
To samo o sobě by vám mělo něco říct.
V tomto bodě by sem už ztrácela rozum. Jen sem se chtěla dostat od toho všeho. Moje hlava by se neměla otáčet do všech stran ze strachu, že ho uvidím, mělo by to být ze strachu ze svých rodičů. Co když opustili dům a šli mě hledat a našli by mě tu? Co když se dostanou k domovní prohlídce? Čo když... Oh co to do prdele, proč se tu s tím zatěžujem? Moji rodiče sou ta nejmenší starost.
Vytrhla sem se z Carly ruky a čekala sem, že se na mne otočí "potřebuju dýchat Carly" Přiznala sem. "Nepřišla sem aby sem jenom chodila do kola, přišla sem aby sem se tu zabavila a jestli je všechno že budeme utíkat od každé skupiny ludí tak dem domů."
Zastrčila si pramen vlasů za ucho a nervózně se usmála. "Promiň" tváře se jí začervenali. "Nepostřela sem, že sem byla příliš průbojná."
"To není tím, že by si byla průbojná..." začala jsem předtím když jsem se zastavila aby jsem zjistila lepší způsob jak to říct. "Jen, že prostě odkdy Danger" naznačila jsem prsty uvozovky. "Na mě promluvil, stále si měla oči na stopkách už to nemůžů vydržet."
"Mrzí mě to..." oblízla si rty.
"Je to jen toto." Zhluboka jsem se nadýchla aby jsem mohla pokračovat "odkdy na mně promluvil chovala si se jako kdyby sem šla umřít, ale já nejdu."
"Jak to můžeš vědět? vyhodila rukou do vzduchu a ukázala na mně. "Řikají mu Danger pro nějaký důvod Kelsey.
"Oh dobře Danger na mně promluvil jednou to není jako kdyby mě pozval ven nebo něco." Prokroutila jsem nad ní hlavou, "Přeháníš to a ty to víš. Mimochodem ani ho neznáš!"
"Vím o něm dost na to abych mohla říct, že on je zlá zpráva." Snažila jsem se aby to znělo přesvědčivě, ale vyšla z toho kravina.
"A ty věříš tomu co o něm všichni říkají?" Nazdvihla jsem obočí a důrazně přikývla. "Carly není všechno co říkají pravda. Lidi dnes velmi přehání. Nemůžeš věřit těm hovadinám co lidi říkají. To by jsi měla vědět." Připomenula jsem jí výmysl s kterým začal Danny Jergins jak se spolu vyspali. Z toho vzniklo, že je těhotná a, že byla na potratě. Mluvilo se o tom hodně dlouho až se na to nezapomnělo a nezačali se šířit nové výmysli.
"To je něco jinýho." Snažila se agumentovat.
"V čem?" Dala jsem si ruku v bok. "Řekni mi jednu věc v čem je to jiné." Klepala jsem nohou po zemi a čekala jsem na její odpověď.
"Prostě to je dobré?" Zavrčela "Všechny ho znají Kelsey. On neřeší kraviny. Lidi to o něm už vědí.
"Ano z kravin co si o něm ostatní povídají. Nezáleží kdo to začal, pravda je stále stejná. Nikdo nic neví. Jediný člověk který to ví je toto Danger dítě a když to potvrdí, až potom je to pravda. Do té doby jsou všechno kecy.
Po chvíli tika se konečně vzdala. "Dobře, ale neřikej, že sem tě nevarovala." Ukázala na mně s našpulenými rty předtím než mě chytila za ruku a odvedla nás k blížší párty kde byli lidi a tancovali. Něco co sem si myslela, že neuvidím celou noc.
Obvykle jsem to nebyla já která porušovala pravidla, ale tentokrát si myslím, že budu. Otevřela jsem si další plechovku piva a začala jsem pít, přišla sem a zjistila jsem, že se Carly vypařila. Doprdele.
Vzdychla jsem a začala jsem jí hledat. Procházela jsem okolo lidí tancujících tak blízko při sobě až jsem si myslela, že spolu mají sex, feťáků který si právě dávali jointa, alkoholiky který pili pivo na litry a stále jsem nikde nemohla najít Carly.
Po pár minutách mě nohy boleli z tolik chození. Ani na chvilku jsem si nesedla. Vůbec. Bylo to jako kdyby tyhle lidi neznali co je to židle.
Nakonec jsem to vzdala a rozhodla jsem se, že jí napíšu, vytáhla jsem mobil a začala jsem psát.
Kde si? Hledala sem tě všude. Odepiš aby jsme se pohli zase sejít, musím jít zachvíli domů.
Spokojeně jsem odložila mobil né moc daleko aby jsem ho slyšela kdyby mi zvonil.
Netrvalo to však dlouho a hned jak sem si uvědomila, že už uběhlo pár minut a Carly pořád neodpověděla na mojí sms-ku. Většinou odepsala hned po pár sekundách, po dvouch minutách když je opilá. Teď jsem se o ní začala bát. Věděla jsem, že nebude nikde blízko u lidí, rozhodla jsem se jí hledat k lesu.
Strčila jsem si ruku do kapsy, vyhýbala jsem se všem bláznivým myšlenkám které by mi mohli napadnout jak jsem si všimla venku byla tma.
Jak mohla Carly jen tak zmizet? Byla smutná, že jsem se nepovažovala to že jsem nemluvila s Dangerem za tak nebezpečného jako se tvářila že to je?
Nebo by to mohlo být něco jiného? Možná jí někdo požádal o to aby s ním někam šla... Ale měla mi říct, že jde pryč.
Flustrovaně jsem vzdychla a cítila jsem jak se mi motá hlava po těch třech pivech které jsem vypila. Šustění listů moc nepomáhalo myslela jsem, že se jdu zbláznit, náštěstí jsem spatřila nedaleko od chodníku.
Moc jsem o tom nepřemýšlela, pokračovala jsem v chůzi jen ab jsem cítila ten chladný vzduch proudící okolo mně aby sem se pozorně koukla, že ta skupinka lidí nebyla obyčejná skupina lidí. Byli oblečený v černé a červené barvě a z toho co jsem si zapamatovala z Carlynej dlouhé řeči, mě napadlo, že to jsou ty lidi, před kterými mě Carly Varovala...
Dangerův gang.
Srdce mi začalo být rychleji, pohla jsem se blíž ke stromům, snažila jsem se ukrýt aby mě neviděli aby jsem zůstala v pohodě.
"Si ve velkých sračkách Parker" Temný hlas přišel ze stínů a já jsem cítila jak se mi převátil žaludek a začali se mi potit dlaně.
"Je-je mi to líto" Ten kluk začal koktat takovým hlasem, že mi začal hučet v hlavě hlas takový křehký, že jsem si nemohla pomoct a musela jsem se přikrčit.
"Promiň se už nepočítá. Měl si šance a pořád si nám dal hovno. Dali jsme ti 3týdny a víc a ty si stále neměl čas aby si sehnal ty prachy?"
"Prosím potřebuju jen trochu více času..."
"No tvůj čas vypršel kámo." A s timhle sem pocítila jak se mi znehybnělo tělo, koukla jsem se nahoru a viděla jsem, že vypalil kulku a tělo spadlo na zem, tráva se hned začala pokrývat červenou lepkavou tekutinou."
CO SE DOPRDELE PRÁVĚ STALO?