Apabila tiba waktu malam...terdetik hati Farid untuk menanyakan keadaan Farah sejak kemalangan tadi ,, lalu Farid memberi mesej menggunakan Smartphone nya..
"Farah ,, awak ok ker ?" tanya Farid
"Tangan saya rasa terseliuh skit la sebab jatuh tadi" balas Farah
"Ouh kalau macam tuhh esok saya ambik awak pegi Klinik ayah saya..maklumla..ayah saya kan doktor hehehe" kata farid
Pada keesokan harinya ,, Farid memandu keretanya ke rumah Farah..
"Assalamualaikum farah" kata Farid..
"Waalaikumsalam ,, kejap² saya tengah pakai tudung" jawab Farah..
Farah keluar ke rumah dengan penuh kelam-kabut kerana Farid sudah menunggu nya...sebelum itu Farid meminta izin kepada ibu Farah untuk membawanya ke klinik....mujurla ibunya mengizinkan Farid untuk membawa Farah ke klinik ayahnya..
Semasa di dalam kereta~
"Ayah awak x da kt rumah ker Farah.." tanya farid..
Dengan sayunya Farah menjawab.. "sebenarnya ayah saya dh meninggal 3 tahun lepas"
"Maaf ,, saya x tahu pasal tuhh.." kata farid
Selepas dibawa ke klinik ayah farid menyatakan bahawa tangan farah hanya terseliuh sedikit disebabkan kemalangan itu..mujurlah..tangannya tidak patah..semasa menghatar farah ke rumah... farid membuka radio .. kebetulan lagu itu adalah lagu kegemaran farahh..dengan x senonohnya...Farah menyanyi dengan suara yg lantang..lalu farid menanyakan sesuatu..
"Farah boleh saya tahu sapa yg nyanyi lagu nih?"
"Boleh!!..nama penyanyi nya Hazama..yg terkenal tuu..
"Habis,, biarla die nyanyi yg kamu nyanyi kuat2 tu dh kenapa..sewel?.."
" x guna punya laki" kata Farah dengan marahnya..
Bersambung~~