Haaa ! !...seperti yg dijanji kan farah dan farid pegi ke tempat biasa..sedang Farid menunggu ..
"Haishhh,,,mana farah nii..lambatnya geram betul..dari dulu sampai sekarang sama jer...dasar perempuan gila.."
tiba2 datang Farah bersama seorang lelaki ..
"Hai farid ,, lama tak jumpa ..awak nampak kurus dan handsome la sekarang.." puji Farah
Farid dengan muka yg marah terus berubah menjadi merah...hindung nye dengan serta merta kembang bak bunga mawar yg subur dan mekar di pagi hari..
"Ouhh..hehhe..mmm awak pon cantik.."
Farid terus mengajak Farah pergi ke kedai untuk minum..semasa minum..
"Farah sebenarnya saya dh lama nak ckap nie.. ,, sebenarnya .. saya suka......"
"Ouh sebelum tu...saya nak perkenalkan boyfriend saya..mikael.." farah memotong kata kata Farid...
Farid yg ingin meluahkan perasaan nya terus tidak jadi untuk berkata kata...lafaznya terus terhenti apabila mendengar kata kata farah..
"Ouhh...mmm...apa yg awak nk ckp tadi farid? " tanya farah
"Ouhh...tak de pape laa...saya lupa serta merta .." kata farid
Farah dengan senang hatinya meminta diri untuk pulang bersama kekasihnya ,, mikael.. (nak pergi date)..
Farid dengan hati yg terluka pulang ke rumah dengan sedihnya...suasana yg indah terus menjadi mendung..ketika Farid pulang ke rumah die terdengar..
Bersambung ~