Apabila Farah sedar dari pengsannya..Farah meminta Farid menjelaskan semuanya..alangkah terkejutnya Farah setelah mengetahui bahawa.Boyfriend nya itu berperangai seperti monyet sial ..
Pada keesokan harinya ,,~
Farah dan Farid berjumpa di taman....lalu Farid memberitahu sesuatu yg sangat mengejutkan..
"Sebenarnya....sebenarnya.." kata Farid dengan rasa gementar..
"Sebenarnya apa?" Kata Farah
"Sebenarnya SAYA SUKA AWAK" balas Farid..
"Hmm maaflahh,,,selama nii saya tak tau pon awak suka kat saya" balas farah..
Farid dgan matangnya membalas
" Cuba pecahkan pinggan lepas tu
cakap ' sorry ' pinggan tu
bercantum balik x .
Begitu juga dgn hati , sekali dh terluka bukan sng nk pulih kembali !!"Farah hanya terdiam mendengar kata kata Farid..kemudian ,, Farah pon membalas dengan pantun satu kerat..
"Sedara aku bernama Harry porter;
Kau nak tempah keranda ker:"Balas Farah..kemudian..Farid membalas semula..
"Okayy senang cita awak pilih je lah
1.awak kawin dgan saya
2.awak tinggalkan saya dan cari laki lain"Kemudian Farah memilih "aku pilih untuk tampar muka kau..HAHAHAHA !!..okay gurau jer..saya pilih untuk kawin dengan awak..
Farid tersenyum gembira..Akhirnya mereka hidup bahagia selama lamanya..
TAMAT~
SORRY KALAU CITA SAYA PENDEK...TERSALAH EJAAN DAN TATABAHASA MOHON DIMAAFI...SAYA AKAN MENERIMA SEMUA KRITIKAN DAN PUJIAN ANDA..MAKLUMLA..UMUR PON BARU 12 y/o hehehehe...okay ..SEKIAN..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ouh lagi satu ,, sebelum saya terlupa...dah baca tuhh..tak kan laa berat sangat nak tekan butang vote tuu..hihi..tq..kepada siapa yg tekan butang vote..