Uçuyordum???... Ama nasıl?... Sonra bir bulutun üzerine düştüm. Bir anda her şey değişti: polislerden kaçıyordum ''ama niye? '' derken tanıdık bir sesle irkildim. Ah şu çalar saat niye en heyecanlı yerde böler uykuları.
Saat daha sabahın 6'tısıydı ama bugün kimse keyfimi kaçıramaz. Çünkü en sevdiğim gün bugün: cuma. Ama özel bir cuma. Bugün karne günü yani yaz tatili geldi. Sonunda istediğim kadar uyku, televizyon, bilgisayar, gezme derken...
Tatilimin ilk günüydü. Canım çok sıkkındı. Çünkü karne günü arkadaşlarla toplanıp okulda son kez basketbol maçı yapmıştık. Bu arada ben basketbol sevmem ama arkadaşlarım ısrar ettiği için oynamayı kabul etmiştim. Birden (aşırı) sert bir darbe aldım ve son hatırladığım yerde olduğumdu.
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim; bayılmışım, burnum kanıyordu. Bunlar yetmezmiş gibi ayağım da kırılmıştı. Bir ay alçıda kalması gerekiyormuş, evet bir ay kocaman bir ay, anlayacağınız yaz tatilimin 1/3'ü mahvoldu. Ben 1/3 mü dedim? Normalde böyle konuşmam; Ama bu sene en kötü dersim matematikti. Ve ayağım alçıda olduğu için bolca çalışıyorum.
Bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum. Benim adım Hayal. 13 yaşındayım. Tek çocuğum. Annemin adı Kumsal, babamın adı ise Demir. Spor yapmayı severim (basketbol hariç). En sevdiğim spor sıralamam ise: Futbol, hentbol, voleybol, satranç ...
1 AY SONRA...
Sonunda ayağım alçıdan çıktı. Bugün ilk alçısız günüm. Ama bugün dışarı çıkmam yasak. Ayağım dinlensin diye doktor bir gün evden çıkmamamı önerdi. Annemle babam dışarı çıktılar doktora gidecekler, bu aralar nedense hep doktora gidiyorlar her neyse.
Bende evde futbol oynamaya karar verdim. İlk önce topumu bulmam gerekiyordu. Bir kaç dakika topumu arayıp buldum. Koridorda oynamaya başladım. Topa vurdum, vurmamla birlikte köşedeki vazoya çarptı ve vazo yere düştü. İNANAMIYORUM! Aile yadigarı olan vazomuzu kırmıştım. Annemler gelince çok kızacaklardı. Yapıştırayım desem vazo bildiğin tuzla buz olmuştu. Annemler birkaç saat sonra gelecekti. Ne yapmalıydım? Of kalbim sıkıştı. Hani bütün gözler üzerindeyken çaresizce ne yapacağını bilmezsin aynen öyle bir his.