Prieteni?
Bella pov.
Am ajuns acasa,lasandu-ma ghiozdanul jos si intrand direct la dus.Nu stiu de ce dar intotdeauna dupa o zi ca asta sunt obosita,cred ca ma obosesc privirele celorlati...
Am intrat in baiea mea,simpla si mare,un motiv in plus pentru ca ma mutasem la mansarda,aveam baie separata.
Mi-am lasat hainele sa cada usor de pe mine,si am pasit spre dus.Apa era putin fiebinte facandu-mi piele sa se inroseasca, dar era perfect.In dus mi se pare ca totul e mai usor...o sa ma credeti ciudata,dar asa zic eu....Cand eram mica,iar mama imi facea baie, acolo sunt printesa,printesa tuturor stropilor de apa,puteam sa ma joc cum vreau eu cu ei,poteam sa ii dau afara,sau ii puteam salva...pacat ca nu e la fel si in lumea reala.
Viata mea e diferita,eu sunt diferita...poate o ciudata,adica am acceptat ca o fantoma sa ma ajute sa cuceresc un tip de care sunt indragostita de aproape un an.Cati oameni pot spune asta...
Iar Edward,nici macar nu stiu de ce am incredere il el,el era primul care ma jicnea sau ma facea de ras,iar acum...nu stiu ce sa zic.
Poate este un simplu vis,iar toate astea sunt doar in imaginatia mea.Dupa cateva minute de a incerca sa ma trezesc,mi-am dat seama ca nu visez,chiar mi se intampla unul dintre cele mai ciudate lucruri din lume.Eram toata plina de sapun asa ca am inceput sa ma clatesc,am intors capul pregatindu-ma sa ies din dus,si am dat cu ochii de Cullen,pardon, fantoma lui Cullen.Nu m-am putut abtine si un strigat a iesit din gura mea,dar m-am oprit imediat,inima mea batea cred cu 100 km/h.
-Iesi afara!am zis pe un ton dur,sperand ca matusa nu ma auzisera.Si el facu-se intocmai,iesind prin perete.Doamne cand am sa ma obijnuiesc cu toate astea....mi-am zis singura,dupa care am iesit din dus infasurata in prosop.Cullen a dat de mare belea....Ce naiba cauti la mine in baie?am tipat fiind rosie de furie .El ma privea mai mult amuzant,si ce naiba cauta in patul meu?
-Hei nu te mai enerva atat,mai ai putin si iti iese fum pe urechi,zise el,privind tavanul.
-Ce naiba cauti in casa mea,camera mea,baia mea?am intrebat mai calma,ducandu-ma spre dresing.
-Am venit sa vad ce mai faci....dar am primit mai mult decat ma-as fi gandit.
-In visele tale Cullen...am zis eu mai incet,dar el ma auzise.
-Nu te flata singura,nu esti prima femeie pe care o vad goala.Si eu m-am inrosit imediat,roseata proasta.
-Daca vroiai sa vezi o femeie goala mai bine te duceai la Tayna,ea are mcar ce arata,am zis iesind din dresing in pijamaua mea albastra si pufoasa.
-Nu te subestima Bella,zise cu privirea la tavan,eu nu o fac,privirea lui cazuse pe corpul meu,stiindu-ma cu mare atentie, parca savurandu-ma.
-Unde ai fost astazi?am intrebat vrand sa schimb subictul.
-Cu frumuselul de Black,zise pe un ton dur.Ce naiba vedeti toate la el?intreaba pe un ton nervos.
-Nu stiu...am zis nesigura pe mine.
-E decat un pachet de muschii,care se da la toate fetele.Simteam cum ma inroseam de furie,ce naiba stia el?
-Dar tu ce erai?am intrebat eu.Privirea lui cobora in pamant,si parca se gandea intens la ceva anume,ceva ce il chinuia...Edward?
-Poate am un motiv sa ma compot asa,nu te-ai intrebat niciodata de ce sunt asa?De ce am devenit asa?Ochii lui erau acum de un verde inchis,incins,asteptau sa mocneasca.Unchiul meu,Antony,era cel mai bun prieten al meu, si iubea o tarfa,ea ii spunea ca avea sa se schimbe,iar el ii dadea tot ce dorea...puteam vedeam cum lacrimile se formeaza in ochii lui.E ciudat...adica niciodata nu iti este suficint ce ai...intotdeauna tinzi la mai mult....asa e omul.Mana mea se ridicaseram, vroiam sa il ajut cu ceva,stiam cum e sa suferi...eram experta in asa ceva.Mana mea a cazut peste a lui,dar pur si simplu a trecut prin el,si a ajuns pe materialul ala.Si pur si simplu a murit....s-a sinucis pentru ea.
-Imi pare asa de rau,poate nu ar fi trebui sa te clasific inaite sa te cunosc,am zis trista.El doar rase amar.
-Asa am facut si eu...cu tine.
-Deci...cred ca suntem chit.
-Cred.....prieteni?intreba cu speranta.
-De ce mai vrea de prieten?Ai o multime,am dedus singura.
-Am avut...si privirea ii cazu pe peretele mov,amintindu-si parca ceva.
-Prieteni...am zambit eu,trezindu-l din reverie.
Edward pov.
Nu stiam de ce ii spusesem toate acestea Bellei,de ce ii spusesm viata mea?
Oricum avea sa se termine nu?Deci nu aveam de ce sa ascund ceva de ea.Si avuse dreptate,nu cred ca trebuia sa o clasific asa,nici macar nu o cunosteam,si spusesem ca este ciudata,nici macar nu ii vuzusem chipul si ii spuneam ca e urata.
Bella s-a intors cu fata catre mine,lumina luni mangaindu-i chipul intr-o mod asa de bland,puteai spune ca e un adevat inger.M-am sucit si eu pe o parte cu ea,inspectandu-i chipul.Fata ei mica,usor rotunda,ochii inchisi,incojurati de gene negre lungi,un nas perfect,si niste buze rozali si usor carnoase,care te atrageau intr-un mod inocent.
Era clar ca Isabella este o femeie care putea sa cucereasca orice barbat,doar ca nu stie asta inca,iar pentru al cuceri pe Black nu are nevoie de mine,ci doar de o fusta mini si un maieu decoltat.
Si debia acum mi-am dat seama,ea nu trebuia clasificat ciudata,ea era o femeie puternica,dupa ce i s-a intamplat...
-Bella....am zis usor.
-Hmmmm..raspunse ea cu ochii intredeschisi.
-Imi pare rau ca te-am facut ciudata...Ea zambi usor in coltul guri.
-Noapte buna Edward!
-Noapte buna!