Balul
Bella pov.
Viata mea s-a schimbat total de cand a aparut Edward, nu mai sunt fata invizibila, tocilara si timida, acum sunt mult mai indrazneata, plina de viata si zambitoare. Toti copii de la scoala ma saluta, iar Jacob, Jacob este din ce mai dragut cu mine, vine sa ma ia cu masina in fiecare dimineta si ma aduce de cate ori poate.
Edward…nu cred ca e minut fara sa ma gandesc la el,m-am atasat foarte mult de el, ma face sa zambet indiferent de situatie. Nu stiu ce se va intampla cand nu va mai fi langa mine, cand nu ma voi mai trezi cu el langa mine, cu acei ochii aceia verzi stralucitori.
Am iesit din dus, infasurand in jurul un prosop alb, trebuia sa incep sa ma pregatesc pentru bal, apoi am deschis usa bai si l-am vazut pe Edward stand in pat gandindu-se la ceva intens.
-Edward ? am intrebat usor…
-Hei,zise uitandu-se la mine.
-Credeam ca diseara va trebui sa…dar ma oprisem, nu vroiam sa zic cuvantul acela, ma durea foarte mult pe mine, nu vroiam sa stiu prin ce trece el si cu toate astatea doream sa-i alin aceasta durere.
-Stiu, dar vreau sa merg pe acasa, sa imi vad familia, prieteni, si am venit sa-mi iau rasmas bun…daca nu voi mai avea timp.
-Deci…asta e tot ?
-Cred ca da…Bella niciodata nu m-am priceput la despartiri. Vreau sa-ti dau asta, zise intizandu-mi o bratara frumoasa de argint pe care era gravat numele Edward. Se apropie de mine ,punandu-mi bratara pe mana…mainile ii tremurau,era emotionat ?Aceasta bratara pentru mine area valoare simbolica, am primit-o la nastere si mi-am promis mie ca o voi purta pana la moarte.
-Atunci pastreaz-o….El dadu din cap in semn negativ.
-Sunt deja mort…sau o parte din mine e. Dar nu vreau sa uiti ce…
-Nu o voi face ! am zis clar inainte sa termine fraza.
-Pastreaz-o, eu nu am ce face cu ea intr-un sicriu. Mi-a mangaiat mana usor, ridicand-o si ducand-o la buzele sale, cand pielea mea a facut contact cu buzele lui reci, un fior mi-a traversat sira spinari.
-Mi-a facut placere sa te cunosc…cu adevart Bella.
-Si mie…am zis usor fiind uimita de distanta ce ne despartea buzele, dar apoi disparu. Eu m-am lasat usor sa cad in pat,lansand sa cada o lacrima tradatoare pe obrazul pe care acum cateva minute Edward l-a mangaiat.
Restul seri a trecut rapid, in timp ce m-am pregatit pentru bal, mi-am luat o rochie albastra cu un decolteu nu mare si o pereche de sandale cu toc.
Parul mi l-am prins in doua agrafe lasandu-l liber pe spate si m-am macheat usor. Imi venise idee sa il sun pe Jacob si sa-i spun sa-si caute alta partenera, dar trebuie sa inving orice lucru, astazi voi fi fericta cu Jacob.
-Wow,zise matusa din usa, apoi urma un fluier admirativ, Edward o facea mult mai bine, am ofatat privind din noua bratara de la el. Esti asa de frumoasa, baiatul acela pe care il placi va fi foarte norocos…a zis si eu i-am dat un zambet fals.
-Stai…de ce nu esti fericita ?
-Sunt fericita…am zis incercand sa ma conving si pe mine.
-Nu ma pacalesti pe mine, fata spune ceva, pe cand ochii spun altceva. S-a intamplat ceva? Adica in ultime zile radiai de fercire.Eu doar am dat din cap in semn ca nu.Ok !zise matusa, si imediat se auzise soneria.
-Arati minunta ! zise el vizibil multumit.
-Si tu…am zis privindul din cap pana in picioare. Purata o pereche de blugi negri,o camasa alba iesita intr-o parte si un sacou. Era ciudat dar zambet stralucitor dupa fata lui nu mi se mai parea asa de stralucitor, mi se parea doar normal.
Ajunsi in sala de sport, locul unde se tinea balul, nu am vazut nicunul dintre prietenii lui Edward, cred ca erau la spital. Iar tu stai aici si te distrezi. Am simtit o adiere racoroasa,ca si cum cineva m-ar fi luat de mana
-Edward ?am intrebat usor confuza.
-Poftim?intreba/tipa Jacob in urechea mea.
-Ma duc sa iau o gura de aer, Jacob a dat din cap apoi s-a indreptat spre prietenii lui. Am iesit din sala de sport,in gradina luminata de mi de beculete, vazandu- l pe Edward in fuisorul frumos amenajat.
-Credeam ca…am inceput.
-Mai am ceva de facut inainte sa plec, zise apropiindu-se de mine. Esti frumoasa Bella. Eu mi-am lasat capul in jos rosind, el a chicotit usor, in timp ce imi ridica barbia, obligandu-ma sa ma uit in ochii lui..Si mai frumoasa cand rosesti, zise usor, apoi scoase o foaie impaturita din buzunarul de la spate. Nu o deschide decat dupa ce plec, ar fi prea dureros. Sa ai grija de tine frumoaso,eu te voi veghea intotdeauna, si nu uita ascultati inima. Mana lui mi-a mangaiat usor obrazul si cu fiecare secunda se apropia de mine,iar eu tot ce stiam, era ca vroiam sa-i simt buzele peste ale mele,iar cand insfarsit le-am simtit a disparut. Lacrimile au inceput sa mi se rostogoleasca pe obraji, iar machiajul sa mi se intinda pe toata fata,atunci o briza usoara a trecut pe langa mine aducand cu ea ‘’Nu plange Bella mea,vreau sa fi fericita’’.M-am uitat la harta impachetata desfacand-o.
Draga Bella,
Stiu ca poate prin aceasta scrisoare crezi ca sunt un las…si poate ca sunt.
Viata e dura, si eu cred ca stiu cel mai bine asta…dar trebuie sa accept la fel ca fiecare om. Mai devreme sau mai tarziu.
Simt atatea sentimete ce se amesta in mine, sunt fericit, fericit pentru ca mi-am dat seama cat de norocos am fost in viata si imi pare rau ca nu am pretuit mai devreme ce aveam.
Perioada petrecuta cu tine,ma facut sa inteleg ca viata nu inseamna numai bautura si sex si ca fericirea ta se poate baza pe fericirea persoanelor la care ti.
Vreau sa-ti multumesc, mi-ai dat seansa sa aflu ce e dragostea si mi-am dat seama ca ca toti ani cand dragostea lui Alice si Jasper ma scarbea, eram doar gelos,fiinca nu aveam si eu pe cineva cu care pot impartasi asa ceva.
Cand am gasit pe cineva,era deja prea tarziu,sa ma mandresc cu ea,cu tine…Nu am avut timp sa-ti maturisec ce simt,si probabil nu mi-ar ajunge toata viata sa-ti arat asta.Nu am apucat nici macar sa te sarut,sa dorm cu tine in brate…Sunt egoist,recunosc,dar nu iti voi spune sa astepti pana cand moartea ne va aduce impreuna,dar vreau sa fi fericita,chiar daca e cu un ratat ca Jacob.Iar eu te voi astepta oricat,chiar daca imi doresc sa fi cat mai repede cu mine,pe atat de mult imi doresc si sa ramai aici,alaturi de cei dragi.
Daca as fi fost in fata ta nu cred ca as fi fost instare sa rotesc nici macar o parte din scrisoare.Esti atat de sensibila si nu te-as fi putet face sa suferi, as suferi si eu daca as vedea lacrimi amare in ochii aceia ciocolati care trebuie sa straluceasca mereu de fericire.
Te iubesc,
Al tau pentru totdeauna,
Edward…
-Si eu te iubesc, lacrimile siroiau fara oprire, te voi iubi mereu, pentru totdeauna, am zis printre suspine.
Scuza-ti greselile gramaticale, m-am grabit!
Sper sa va placa:)