Schimbare de atitudine...
Bella pov.
-Am obosit!am zis trantindu-ma pe o banca.
-Nu este asa de rau,in plus mai avem doar un magazin,zise el.
-Tie ti-e usor sa zici,nu te dor picioare,nu cari sute de sacosi dupa tine.
-Nu te mai plange atat....zise facandu-mi semn sa-l urmez.Dupa cativa metri se oprise,mi-am ridicat privirea spre magazin...
-Nu,nu...nu!am zis sigura pe mine.
-Bella,e singurul magazin in care nu am fost si...
-Nu intru acolo cu tine...am zis nervoasa,iar pe buzele lui se curbara intr-un zambet pervers...
-Doar nu crezi ca am sa-ti fac ceva....nu?
-Ce prostie,am zis incercand sa-mi ascund roseata tampita,care ma trada.
-Atunci dupa tine...zise facundu-mi semn spre magazin.Bella,nu e decat un magazin,nu?Va fi bine,mi-am zis singura si am inaintat.
***
-Eu nu ies imbracata asa...adica dezbracata....nu s-a mai auzit nici un sunet,Edward?am intrebat dand doar putin perdeaua laoparte,si nu l-am vazut.Daca ma lasat singura,aici,va vedea el,dar cand m-am intors am dat de doi ochii de culoarea smaraldului care ma priveau cu o stralucire ciudata.Auzisem ca ochii lui Edward Cullen,erau de un verde mirific,superb,dar erau mult mai mult...
-Cred ca daca te-ar vedea Black acum,ar face atac de corp,zise el.Si eu m-am intristat,chiar asa de rau arat?mi-am intrebat sucindu-ma spre oglinda.Esti frumoasa....zise el,pentru prima data primeam un compliment carese simtea ciudat,era un sentiment straniu,dar imi placea in mare masura.
-Dar ai zis ca....
-Era intr-un sens bun al cuvantului,zise el bagandu-mi mainele in buzunar,parca jenat.
-OK,am zis eu dupa un moment de tacere,cred ca trebuie sa iti misti trupul fantomatic,de aici,si nu trege cu ochiu,am zis ca deja disparuse.
Dupa ce am cumparat,vro 6 perechi de lenjeri intimine numai albastre,am parasit marele si ucigatorul mall,in favoarea dormitorului meu.
Edward pov.
-Tu chiar faci discriminare de celelalte culori,zise ea amuzanta in timp ce isi aranja hainele in dulap.Nu spun ca nu-mi place culoarea albastra, chiar este una dintre preferatele mele,dar nu ti se pare cam mult...Eu o priveam linistit din pat,si habar nu aveam cum sa-i explic..Cum ii puteam spune ca adoram felul cum albastru ii mangaia pielea alba si usor palida si i-o scotea in evidenta,intr-un fel pervers,prin inocenta...ciudat nu?m-am intrebat singur.
Esti,o fantoma,cum ai vrea sa fi normal?imi raspunde costiinta mea idioata.
-Imi place cum iti sta cu,culoarea asta,am zis eu.
Ce mai raspuns,te credem mai inventiv....La naiba,acum imi iau in serios si constiinta...
-Acum,vom continua cu...si am aratat spre o pereche de tocuri de 10 cm.
-Te rog...spune-mi ca nu o sa ma pui sa port asa ceva,dupa o zi in care am intrat in toate magazile,din mall,am tarat dupa mine cel putin 15 sacosi,si am suportat si o fantoma enervata,se plange ea...
-Hahaha,foarte amuzant...am zis ironic.Ea se indrepta spre pantofi si ii incalta cu teama,parca se temea de ei mai rau ca de moarte.Ea a facut cativa pasi,si ce-am vazut ma lasat stupefiat,mergea cocosata,si parca ar merge cu cizme prin zapada mare de o jumatate de metru,nu cu pantofi,sa nu cada...sa nu cada....si iata,Bella se impiedicase de covorasul pufos,si cazuse dirict pe el,macar nu s-a ranit,mi-am zis singur.
-Ok!Cred ca nu am inceput prea bine...
-Cum ti-ai dat seama?intreba ironica incercand sa se ridice,nu prea gratiosa.
-Bella,nu...pantofi nu sunt arme normale,trebuie sa-ti faca placere sa ii porti.Pantofi si mersul unei femei poate spune multe.Cand mergi privind in fata,la nivelul ceilorlalti,lasciv,usor,ca si cum ai fi pasiva,iti da un aer de superiotate,adica nu ca esti mai buna ca ceilalti,pur si simplu nu asculti de cineva,esti pe cont propiu...
-Ca Tayna?intreaba ea.
-Pai sincer sa fiu,nu cred ca ar trebui sa ajungi ca ea,adica mersul ei spune ''Vreau sa fiu observata de toti...sa ma placa toti...si toate sa fie invidioase pe mine''intelegi?am intrebat si Bella a bufnit in ras.
-Ok,faza asta mi-a placut cel mai mult,nu am ras asa...zise ea stergandu-si lacrimile din coltul ochilor.
-Intelegi,iar tu,prin mersul tau,arati ca nu-ti pasa de ceilalti,si ca nici nu ai vrea sa fi ca ei,dar dai dovada de lasita,daca nu provoci pe cineva..intelegi?am intrebat eu,sperand ca nu mi-am racit gura degeaba..
-OK!zise ea,dar cum ar trebui sa merg?M-am apropiat de ai,stiam ca nu o pot atinge,dar putea simti racorea maini mele.I-am pus mainile usor pe umar,si ea s-a cutremurat,incordandu-se mai tare.
-Relaxeazate,si ea facu intocmai,mi-am coborat mana usor pe sira spinari ei,de fiecare data ea tresarea usor...stai dreapta,incearca sa mergi numai putin cu bazinul in fata...ok?am intrebat departandu-ma de ea.Ea doar a dat din cap.Acum imagineazati o linie dreapta in fata...
-Ca cea de pe mijlocul strazi?intreba ea,si eu am dat din cap.
-Si acum incerca sa mergi,fara sa te abati de la linie.Si asa si facu,isi unduia soldurile usor,bineinteles nu la fel ca Tayna,ea cadea cateodata in penibil cu chestia asta...si atunci sa auzit un BUF!Nici nu m-am mai deranjat sa privesc deoarece stiam ce se intamplase.
-Niciodata nu o sa reusesc sa merg cu acesti pantofi,zise ea,trista,puteam spune ca are si lacrimi in ochii.
-Hei,nu plange,te-ai descurcat minunat pentru prima data,o sa mai exersezi si ai so intreci pana si pe Tayna.
-De ce esti asa de bun?Adica la scoala...erai altfel.
-Daca vrei pot sa fiu si tipul ala,infumurat si cu nasu pe sus.Ea a dat din cap,zambind,in semn ca nu.
-Imi place mai mult enervant si de treaba.