Reguli,reguri si iar reguri…
Bella pov.
Am ajuns acasa,insfarsit,nu-mi vine sa cred ca acum stau in baie,schimbandu-ma in lenjeria pe care am luat-o de mall,si in niste pantofi,adica,cum le numesc eu, arme mortale,de 15 cm.
Am iesit usor din baie,si am auzit un fluier in semn de admireare de la Edward,care statea in toata splendoarea lui,in patul meu,simtind cum apare din nou roseate aia stupida,mi-am lasat capul in jos,punand intre noi o perdea de par.
-Nt,nt,nt…Regula nr 1:Niciodata nu iti lasi capul in jos,asta da dovada de lasitate.
-Dar nu sunt lasa,am protestat eu,vreau sa scap de insulte…
-Pai..daca faci asta mereu..o sa ai parte de mai multe insulte,deoarece se distreaza pe seama lacrimilor tale,dar daca isi dau seama ca nu te deranjeaza,stiu din…
-Inteleg..i-am taiat-o eu repede,nu vroiam sa-I stiu celelalte experiente.
-Ok!Acum incearca sa mergi…am inceput sa merg,iar dupa ce am facut doi pasi s-a auzit vocea dezaprobatoare.
-Zici..ca ai baut 2 sticle de wiski,dupa ai facut sex toata noaptea,iar dimeata ai plecat catre casa…Eu am luat o pozitie indrazneata,strangandu-mi bratele la piept,simteam ca explodam de nervi,cred ca daca l-as putea atinge pe Edward,acum ar zbura pe geam.Incepi sa te pricepi…zise el ganditor.
-Si tu ma calci pe ultimul nerv ramas…de la un timp de vreame.
-Sti..esti mult mai sexy cand esti nevoasa..sa-mi amitesti sa te enevez mai des..
-O sa tin minte…idiot,cretin…am bolborasit incet.
-Te-am auzi! zise el…Regula 2 :Trebuie sa fi increzatoare…chiar daca mori de frica…va trebui sa ascunzi asta..chiar daca nu sti ce sa faci,nu trebuie sa-si dea cineva seama,intelegi?Eu am dat din cap si am mers inainte.Tine minte :increzatoare si cu capul sus.
Dupa multe alte reguri,si alte ture prin casa,Edward a anuntat sfarsitul lectiei..sau mai bine zis a torturi,iar eu am alegat bucuroasa spre baie,unde m-am pus in apa plina de aroma de capsuni…preferatele mele.Acum ma gandeam,intotdeauna imi placea sa ma gandesc in cada,sa iau decizi,deoarece acum eram cel mai relaxata,si puteam gandi la rece.
‘’ Daca Jacob nu ma va placea ?’’m-am intrebat singura,’’’Daca nici mcar nu ma va observa ?’’ Ma gandeam la ce e mai rau,intotdeauna am fost o fire pesiminta.
-Hei,esti ok ?intreba Edward care bagase capul prin usa de la baie.
-Da,sunt bine..am zis cu voce stinsa.Ce se intampla cu mine ?
-Atunci de ce plangi ?intreaba el.Vocea lui era alfel,era mai blanda,si putea distinge putina ingrijorare.
-Imi e doar putin…
-Teama…continua el fraza,asezandu-se langa cada.Si eu doar am incuviintat.
-Daca nu ma va observa,daca…
-Bella…zise el trezindu-ma din reverie :Regula nr4 :Trebuie sa fii optimista.
-Edward,daca ma imbrac mai sexy si la moda,nu inseamna ca-mi schimb si mentalitatea,am zis nervoasa.
-Nu trebuie sa-ti schimbi mentalitatea,in ziua de azi,nu prea mai conteaza ce gandestii…ci ce ai intre picioare.Discutia parea din ce in ce mai relaxata si mie chiar mi se parea ca ma pot destainui lui,m-am relaxat mai mult in cada,nu ma deranja in totalitate,adica atata vreme cat nu ma privea ca un perves,si corpul meu nu era la vedere…
-Cum a fost pentru tine…adica prima data ?am intrebat balbaindu-ma.
-Ma intrebi de..prima data cand am facut sex?intreaba el…si uite zambetul ala pervers..poate ca nu esti asa de inocenta.
-Nu ai vazut inca nimic Cullen,am zis cu o voce senzuala,pe care invatasem ca o controlez acum cateva ore.
-Te descurci din ce in ce mai bine…prima data…nu sunt tocmai madru…a fost cu..nu o sa-ti vina sa crezi...cu Jessica,zise el,si eu nu am rezistat si am bufnit in ras.Jessica era carpa liceului, toti apelau la ea,macar pentru o singura noapte,si nu o deranjeaza asta…eram la majoratul lui Eric,avem 14 ani…dar nu fusesem primul din viata ei,adica stiam asta,dar credeam ca voi prinde experienta daca….dar tu ?intreaba el.Si am sintit cum obraji mei iau foc. Nu cred!zise el.
-Stiu ca tu crezi ca traiesc intr-o lume in care cred ca printul meu va aparea si ca o sa traim pana la adanci batraneti ferciti,dar asta nu e nici pe aproape de viata mea,am vrut de atatea ori sa-mi iau viata,dar pur si simplu nu am putut..mi-o imaginez pe mama plangand,la fel si pe tata si nu inteleg de ce m-au lasat singura pe lumea asta.Stiu ca e imposibil,dar eu tot sper ca intr-o zi voi fi fercita…si nu visez la un print,niciodata nu am facut-o.
-Bella,zise el,ochii lui verzi de smarald paraca luceau,era o cobinatie de verde si albastru,meriti sa fi fericita si atunci am simtit ceva,ceva rece,si ii puteam simtii mana,cum adica ?Am miscat usor deegetele sper mana lui,si am simtit,ii puteam simti pielea,dar numai ca era rece ca gheata,parca era un cub de gheata.
-Bella,esti o persoana minuna,daca Black nu va vedea asta,o sa ma ridic din sicriu si am sa-l las fara dinti in gura.Cuvintele lui chiar daca nu avem ceva imporanta in realitate,pentru mine insemnau mult mai mult,nimeni nu ma protejase inainte si asta incepusera sa-mi placa...intr-un fel.