Hei

411 17 7
                                    

-Hei, Leah, ikke sant? Foran meg sto verdens søteste gutt og ved siden av han, en helt lik gutt til, men det var noe med denne første gutten som gjorde at jeg likte han bedre. Jeg hadde sett dem før, for rundt 4-5 år siden hadde de vært med i MGP jr, men etter det hadde det ikke kommet noen sanger fra dem.
-Ja, det er meg, svarte jeg. Er ikke dere Marcus og Martinus?
-Jo, det er oss, sa de i kor og smilte sitt søte smil.
-Kult dette er det nærmeste jeg noen gang har kommet av å møte en kjendis, svarte jeg.
-Jeg er Martinus, og dette er Marcus, sa den søteste gutten. Vi er bor rett ved over veien der og han pekte mot et stort hvitt hus. -Læreren vår, Karoline, tenkte at siden vi bor så nærme og vi skal begynne i samme klasse i morgen, så kunne vi vise deg litt rundt på skolen i morgen og sånt. Men bare hvis du har lyst da, kom det fra Marcus.
-Ja, okay. Skal vi begynne nå eller i morgen? Spurte jeg.-Hva med at du blir med oss hjem så kan vi spise middag og snakke litt?-Ok, mamma er ikke hjemme uansett, så jeg blir med! Det var en varm sommerdag i August så jeg dro på meg mine slitte, hvite Converse. Kule sko, kom det fra Marcus. Takk, jeg har en bror! Arva dem av han! Svarte jeg og så gikk vi bort til huset deres for å spise.


________________________________________________________Vær så snill å kommenter!🙏🏼 Håper dere likte det og gjerne gi meg tips på hvordan historien kan fortsette👍🏼-SynnersStyles

Du er alt jeg ønsker megTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang