Bölüm 8

150 3 3
                                    

....bide o zaman nostaljik takılıyoruz tabii. buda bizim şarkımızdı. 

ikimiz bir fidanın beyler, o zamanlar her gencin şarkısı daha Burak kut lar, Tarkanlar falan yeni yeni çıkmış piyasaya.

 neyse arkadaşlar. kafa karışık. bitmiş vaziyetteyiz aklım arkada kalacak. neyse gittik hareme otobüse binecek sağ olsun üniversiteden arkadaşlar geldi hoplata hoplata bindirdiler otobüse. ufak kardeşimi öptüm dedemin elini öptüm babama anneme sarıldım. içimden diyorum ki gelir lan uğurlamaya gelir oğlum niye gelmesin falan. tam türk filmi triplerindeyim tam otobüse binerken arkadan ses gelecek falan dönüp bakacağım falan diye bekliyorum gelmedi tabii.

gittik birliğimize teslim olduk. takım komutanı eğitimi alıyorum. çok güzel arkadaşlıklar edindim. komser çocuklarmı dersin avukatlar mı dersin bankacımı dersin üniversite ortamı ilk günler. daha otobüste yağmuru düşünüyorum diyorum lan nası aklımdan çıkıcakta ben askerliğe odaklanıcam nası çıkıcak falan diye iç geçiriyorum devamlı. aklıma hep dedikleri geliyo bi daha görüşemezsek falan annemin ağlaması geliyo bildiğin daha ölmeden gömdüler sanki beni.

unutamayacağım diyorum aklım hep ondan kalacak diyorum falan. aga eğitimler bir başladı, ama bir başladı yani. bırak kızı dediklerini düşünmeyi, yarım saat öncesi aklıma gelmiyor amk. böyle eğitim yok anasını satayım. eğitim sonralarında komutanlarımız birde gaz konuşmaları yapıyor ki sorma gitsin. siz böyle aslansınız sizi ikiye bölseler acımaz amk falan, koca ispanyol boğasını karşıma koy tek cüneyt arkın hareketiyle ikiye bölerim o moddayım.     




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞIRNAK 1995Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin