Büyü ve Ölüm

1.2K 20 12
                                    

"Okula git Olexa ."

"Ne okul mu?"

"Olexa yaz tatili bitti canım."

"Bakın birincisi bana canım demeyin annem değilsiniz o gitti ve okula gitmiyorum."

"Olexa o okula gidiyorsun annen olmayabilirim ama koruyucu annenim."şimdi siz ne oluyor burda diye düşünebilirsiniz annem öldü babam beni terk etti sonra bu aile çıktı ve bu kadında bana annelik yapma çabalarında ama beceremiyor gördüğünüz gibi. Adım Olexa 13'e girdim ve bugün annemin öldüğü gün yani benim doğumgünüm ve okula gitimiyicem ama anlatamıyorum ki bu kadına.

"Bakın BAYAN BENİ ANLAMAYAN annem değilsiniz ve bu gün sizden kurtuldum anladınız mı bu gün 13 oldum şimdi beni takmayın abimin yanına gidicem beni rahat bırakın bugün annemin öldüğü gün ve artık bu evde yaşamıyorum anladınız mı?"

"Olexa ço çok özürdilerim canım unutmuşum."

"Hadi size mutlu yıllar ölünce görüşü."dedim ve odama gidip eşyalarımı valize koydum annem varken baya zengindik yani kalacak bir evim var annem ile yaşadığım eve oraya gitmeyi ve orda yaşamayı düşünüyorum.Off anne beni neden yanlnız bıraktı ki bu dünyada?Valizimi topladıktan sonra son hız dışarı çıktım gerçek evim buraya yakın bir sokak ötede ondan rahatça gidebilirim.Dışarı çıkınca aklıma geldi benim bir Abi'm vardı değil mi beni unutan ama şu anda o evde yaşamaktan başka şansım olamaz.Ona katlanmaya mecburum an azından bir süre bunları düşünürken kendimi bir anda evin önünde buldum ve kapıyı tıklattım.Kapının açılmasını beklerken müzik sesleri yükselmeye başladı ve Abi'm kapıyı açtı.

"Davetli misiniz tanıyamadımda ."

"Kyle bunu nasıl yaparsın?"

"Pardon ama siz kimsiniz içeri geçmem lazım da."

"Kyle annemizin öldüğü gün bunu nasıl yaparsın ona hiç mi saygın yok."

"Annemiz derken."

"Benim Olexa bugün 13 oldum Kyle."dedim ve içeriye girdim

"Olexa dur." dedi Kyle ama geç kalmıştı müzik sistemini kapatım ve herkes bana baktı

"Parti bitmiştir şimde evden çıkıp gidin."

"Ne diyorsun sen ya.Sen de kimsin?"gibi sesle yükseldi

"Ben mi Kyle unuttuğu kardeşi ve diyorum ki evimden defolun."dedim ve herkes çıkmaya başladı.Herkes gidince Kyle yanıma geldi.

"Sen ne yaptığını zannediyorsun herkesin içinde beni rezil ettin."

"Kyle sen ne yaptığını zannediyorsun annemin öldüğü gün bugün o vahşetin yaşandığı gün sen böyle mi yas tutuyorsun."

"Beni bir dinler misin-"

"Hayı-"

"Sus annem ölmedi aptal kız biz terk etti babamla birlikte. Hiç üzülmediğimi mi zannediyorsun her ay biz para yolluyorlar ama bizi istemiyorlar onun öldüğünü zannediyordum ondan sonra bir gün okuldan sonra birinin bana baktığını gördüm kadın anneme çok benziyordu hatta ondan biraz daha bakımlı bile denebilmedi benim onu gördüğümü anlayınca kaçtı takip ettim en sonunda kenara sıkıştı ve bana her şeyi anlatı ondan sonra onun yaşadığını söylemem için her ay para yolluyor."dedi şok olmuştum sonradan her yer kararmaya başladı.

________________________________ertesi gün ____________________

Kalktığımda Kyle başımda bekliyordu.Uyandığımı anlayınca konuşmaya başladı.

Büyü ve ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin