Canım arkadaşçığım bitanemm.Senin anlıyıcağın 13 yılmı doğum günün kutlu olsun doğmasaydın ben seni yine bulup doğurturudum .Canım sana bu arada şu telefonunu aç ya da bana ev teli mesaj at gün boyu aradım .)
Benim adım Neftis srn asıl onunkini tahmin et. ve karanlık.
Kyle
"Tahila ve Mark biri ne olduğunu açıklayabilir mi?Çünkü kardeşimi bayıltınız da bu sefer debona bir rüyaydı diyemem kanmıyıcağından eminim."
"Ne adımızı sordu biz de cevapladık Kyle meden bu kadar uzattın."
"Anlamıyorsun herhalde o hala bir çocuk küçük bir çocuk daha liseye bile geçmedi ne yapmasını bekliyorsun.Hayatan hemen soğua bilir.Zaten olanların etkisinden çıkmış ta değil.Annem olmadığını bile daha söylemedim.Nasıl kaldırmasını bekliyorsun."
"13. Yaş gğnü doldu mu doldu e o zaman güçlerine kavuştu halledebilir.Ama Ra nın gazabı da var."
”Mark kardeşimin en ufak bir kılına zarar verisen.Seni doğduğuna pişman edrim."
"Ne yaparsın öldürür müsün?"
"Bak Mark o adınızla kişiliğiniz aynı değil.Sen Ra değilsin sadece adın aynı bu nedenle güçlerinde." "Tamam kardeşine bir şey olmıyıcak.Ama güçlerini kullanmayı öğrenmeli.Öğrenmezse etrafa saçıcğını unutma.Ve bizimkinden çok o tehlikeli ve sen."
"Bilmzmiyim tamam sadece bekle biraz zaman geçsin yavaş yavaş anlatıyım.En azından bqğlansın bağlqnırsa gitmez."
"Bağlarız."
"dendin ya tehlikeli diye al sanq tehlike sanki çözemiyicek."
"Lanet olsun."
"Biliyorum."
"Şu aptal tartışmayı kesin kız uyanıyor." evet tek mantıklımız Drew.
"Olexa olexa iyi misin?"
"Kyle ne oldu ben niye bayıldık o kız kimdi.Ne dedi ben neftis sen o onu tahmin et mi dedi birşey dedi.Ne oldu Kyle ."
"Sakin ol olexa geçti.Onlar Tahila ve Mark .Dediğim gibi kızlar .Ama daniel erkek.Yani biri kız biri erkek olarak düzeltelim."
"Ama ama o bana Neftis dedi."
"Diğer adı o .Tahila .Kadi seni eve götüriyim ben."
"Niye?"
"Evet Kyle niye biz daha tanışıcaktık Olexa 'yla."
"Sen karışma Mark."
"Kyle o kim."Bul bakalım şimdi Kyle ı kim arkadaşım desem yaklaşır düşmanım dsem inat eder yaklaşır.
"Hiç okuldan biri işte."Mark ne olur sus.
"Okuldan birimi ne zamandır en yakınarkadaşlarq okuldan biri deniyordu."
"Daniel çekil önümden hadi gidiyoruz Olexa."
"Ben de geliyim mi Kyle."
"Gerek yok Nath.Ne sana ne Drew Matt'e Sky"a ya da Mark ya kimsye gerek yok hatta bir süre kız kardeşimden uzak dursanız iyi olur herkesin iyiliği ve yaşaması için.Emin olun yapabikiceklerimden haberiniz yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü ve Ölüm
Fantastik13 yaşına girince herkes ne yapar.Ne biliyim bir sekiz coşkusu falan dimi bir büyüme hisi.Belki senin dünyanda evet ama Olexa için.Anne ve babasının öldüğü ve kaldığı evden kaçıp kendi evine geri dönmek.O sevmediği abisinin yanına gitmek.Keşke hikay...