Sambil dia memandu keretanya,dia terpandang sebuah cafe yang sngt comel di tepi jalan.
"Maybe cafe baru sebab tak pernah nampak sebelum ni" kata Hana dalam hati.
Jadi, dia pun msuk ke dalam cafe tersebut.
Selepas memesan minuman, dia terus mencari tempat duduk.
Smbil Hana menyedut minumannya, tiba-tiba dia teringat kawan baiknya.
Hana mahu mengajak kawan baiknya tetapi mereka sering memberi alasan bahawa mereka sibuk dengan kerja kepada Hana.
Selepas itu,dia nk kluar.Apabila dia nk ke pintu,Hana trlanggr seseorang.Dia segera meminta maaf kpada org tu.
"Oh, maaf saya tak sengaja" kata Hana.
Lelaki tu hanya pergi begitu sahaja.
Hana pandang ke belakang kerana bagi Hana, lelaki tu sangat menakutkan kerana dia berpakaian serba hitam dan memakai topeng muka.
Hana melihat jam yang sudah menunjukkan pkul 11.45 pagi.
"Hmm awal lagi apa aku nak buat ni. Bosan la," gumam Hana.
Sangyeon pov
"Aku rindu kau. Tak sangka makin lama tak jumpa, kau makin cntik" kata sangyeon dlm hati.
"Wait me,my love" sambung pemuda tersebut berkata dalam hati. *smirk*
Hana pov
Selepas beberapa jam dia keluar. Lalu, Hana pandu keretanya dan pulang ke rumah.
"Baik aku cepat, sebelum aku kena bebel dengan ibu" kata Hana.
" I'm home! " jerit Hana.
"Hana! Apa yang kamu terjerit-jeritkan tu. Tak pasal jiran sebelah ingat ada org gila kat rumah ni pula" tegur ibunya.
"Ala rilek la dulu ibu" kata Hana.
"Hana, mari kesini sekejap" panggil ibunya.
Apa la ibunya ni. Ada je yang dia nak cakap, fikir Hana.
"Sebentar ibu" jawab Hana.
Segera Hana pergi ke ibunya.
"Haa ada apa ni panggil Hana tiba-tiba. Mesti ibu ada suprise kan? Birthday Hana lambat lagi kalau diikutkan" kata Hana.
"Kamu merepek apa ni. Ibu nak bagithu, nnti ibu ngan ayah akan pergi ke rumah kawan ayah pukul 8 malam nanti. Berkemungkinan, kami akan pulang lewat. Jadi ibu nak pesan, kamu jangan lupa kunci pintu. Okay sayang," pesan ibunya.
"Alaaa Hana nk ikut! Bosan la duduk kat rumah ni sorang-sorang. Ehem mana tahu kawan ayah tu ada anak lelaki hehe boleh ngorat" kata Hana.
Sebenarnya aku saja je cakap macam tu depan ibu. Lagi pun best apa duduk sorang-sorang kat rumah ni sebab boleh pasang lagu kuat-kuat macam kat kelab malam hahaha, kata Hana dalam hati.
"Sayang, duduk rumah elok-elok okay. Jaga diri kalau ada apa-apa call ubu atau ayah" pesan ibunya.
--------
Sangyeon's looks in Road in Kingdom really make everyone become his stan hahaha 😂
His power 🔥
YOU ARE READING
the mystery guy | lsy (stop writing)
Misterio / Suspensoʸᵒᵘ ᶜᵃⁿ'ᵗ ʳᵉˢⁱˢᵗ ʰⁱᵐ. ᴮᵘᵗ ʸᵒᵘ ᵏⁿᵒʷ ʰᵉ'ˢ ᵗʳᵒᵘᵇˡᵉ. "ᴴᵉʳ ˢᵐⁱˡᵉ ᵃʳᵉ ᵐᵃᵍⁱᶜ ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᵉʸᵉˢ ᵃʳᵉ ᵍˡⁱᵐᵖˢ ᵒᶠ ᴴᵉᵃᵛᵉⁿ" ⁻ ᴴⁱᵐ 💌 ᵗʰᵉ ᵇᵒʸᶻ ˢᵃⁿᵍʸᵉᵒⁿ ᶠᵃⁿᶠⁱᶜ x ᵐᵃˡᵃʸ ˢʰᵒʳᵗ ˢᵗᵒʳʸ ‼️ ʳᵉ⁻ʷʳⁱᵗᵉ ᵖʳᵒᶜᵉˢˢ (ˢᵉᵐⁱ ʰⁱᵃᵗᵘˢ) ⏳ ˢᵗᵃʳᵗᵉᵈ : ¹⁰/¹²/²⁰¹⁵ ᵉⁿᵈᵉᵈ : ⁹/²/²⁰¹⁶