Tohle je má 1. boyxboy povídka a taky první více dílná...so plz don't hate me :DD
Mikey:
Zase ta škola. Nejradši bych zůstal doma hezky zalezlý pod peřinou s pizzou a sledoval Pokémony, stejně všichni skončíme v McDonaldu.
Procházím se po chodbě a doufám že to neschytám hned ráno, vážně na Hemmingse a Hooda nejsem zvědavý.
Když se dostanu ke třídě, otevřu dveře a potichu vklouznu do zadní lavice. Ještě mám asi 5 minut do začátku vyučování, tak si vytáhnu na lavici pouzdro a sešit do matiky. Nikdy jsem nepatřil mezi ty vzorné studenty ale známky také nemám nejhorší.
*Crrrr*
Do třídy vešla učitelka s nějakým klukem, asi je tu nový. Představil se nám jako Ashton Irwin. ,,Ashtone posaď se vedle Michaela." řekla učitelka a ukázala směrem ke mně. Seděl jsem sám, protože kdo by chtěl sedět s buzerantem, jak mě spolužáci s oblibou nazývají. Když se vydal k mojí lavici slyšel jsem jak na něj ostatní šeptají ,,Chudáku." nebo ,,Bacha je teplej."
Ashton:
'První den v nové škole, tak to neposer.' pomyslel jsem si když jsem otvíral vchodové dveře. Zatím si mě nikdo nevšímá, to je dobře nemám moc rád pozornost, dá se říct že ji nenávidím.
Zahlédnu dveře od ředtelny a vstoupím. Ředitel mi dá rozvrh a nějaké papíry. Řekne mi pár informací a poté mě nějaká učitelka zavede do třídy. Když vejdeme, všechny pohledy se obrátí na mě. Představím se a učitelka mě pošle za nějakým Michaelem. Když se rozejdu směrem k němu uslyším jak na mě někdo začne šeptat ,,Chudáku.'' 'Proč chudáku?' pomyslým si a vzápětí pochopím když někdo řekne ,,Bacha je teplej." Ugh, tak tady asi nebude nejlepší ukazovat svou orientaci, teda pokud nechci dopadnout jako ten kluk.
Michael:
,,Ahoj jmenuji se Ashton." řekne ten kluk když se posadí. ,,Michael." odpovím mu tiše a koutkem oka se na něj podívám. Má vážně hezké oči, takové hnědo-zelené a v jeho hnědých vlniných vlasech má modrou bandanu. Je dokonalý, ale je určtě hetero, nad těma je ho svalama se určitě podlamují kolena všem holkám. 'Michaele nad čím to zase kurva přemýšlíš, neznáš ho ani den a už se nad ním roztékáš jako vlhká třináctka!' okřiknu se v hlavě a snažím se dávat pozor.
*PO ŠKOLE*
,,Á Clifforde jdeš si pro tvou denní dávku kopanců." řekne někdo za mnou. Kdo jiný než Hemmings a jeho parta. Všichni se na mě vrhli, shodili mě na zem a začali do mě kopat nadávat mi. ,,Hey buzerante!" ,,Teplouši!" Najednou mě někdo silně kopnul do hlavy a poslední co jsem slyšel bylo ,,Hey, nechte ho být."
❤❤❤❤❤❤❤❤
Tak tohle je první díl, je sice celkem o ničem ale zachvilku se to rozjede. :)Proč jsem začala psát zrovna Mashton storku?
Protože o nich skoro žádná není ake nwm proč :D vždyť jsou oba tak aww :3
Jinak tuhle kapitolu věnuji Veru_is_a_penguin :)