Mikey:
Chvíli to okýnko sleduji, než se odhodlám to otevřít.
To co uvidím mi naprosto vyrazí dech.Calum: Promiň za vše co jsem ti kdy udělal.
Zajímalo co je to tentokrát za vtip, Calum se nikdy neomlouvá.
Mikey: Nedělej si ze mě srandu. Vážně to není vtipný.
Calum: Já to myslím vážně Mikey.
Mikey: Nevěřím.
Calum: Za 10 min. u parku? Tam ti vše vysvětlím.
Mám tam jít co když je to jen nějaký vtip a někde tam na mě čeká i zbytek jeho smečky?
Nakonec jsem se rozhodl tam jít.
Vzal jsem si mikinu, mobil a vydal se směrem k parku.
Procházel jsem parkem a přemýšlím. Co mi chce Calum říct? Myslel to vážně?
Když v tom mě z myšlenek vyruší osoba v černé mikině. Asi Calum.
,,Mikey?" řekne, když dojde blíž. ,,Uhm, Cale co teda chceš?"
,,Tak za prvé se ti chci omluvit za to co jsem ti poslední rok dělal." z hluboká se nadechne a pokračuje ,,Myslím to vážně s Hemmingsem jsem to ukončil a je tu ještě jedna maličkost." řekne a sklopí hlavu. ,,Asi jsem gay." špitne skoro neslyšně.
To jako fakt? Proč mi tohle vše říká? Jsem vážně zmatený.
,,A proč mi tohle vše říkáš?" zeptám se ho.
,,No víš jak je na škole ten nový kluk, myslím že se jmenuje Ashton. Víš mně se líbí a ty se s ním bavíš tak jen jestli nevíš jestli je taky gay a kdyby jo jestli bys mi trochu nepomohl."
To si ze mě dělá srandu! Rok mě šikanuje za to že jsem gay a teď po mně chce, abych mu dohodil Ashe. Mého Ashe! Tak ať na to zapomene!
Snažím se vypadat klidně ale moc se mi to nedaří.
,,To si ze mě děláš srandu! Ráno ho s Hemmingsem mlátíte a teď su tady vyléváš srdíčko jak se ti líbí!" vyštěknu na něj. ,,Já n-nechtěl ale zase t-to byla d-dobrá záminka j-jak se ho dotknout." odpoví rozklepaně.Jen se na něj s odporem podívám a odejdu zpět domů.
Nevím co si o něm mám myslet.
Jen si za každou cenu musím ochránit Ashe. Sice nevím jestli je gay ale já ho miluji.Calum:
Jsem totálně zoufalý, ano poslední rok jsem se choval k Mikeymu jako naprostý kretén ale mohl mi pomoct.
Pff, co si to namlouvám, kdybych byl na jeho místě taky bych nikomu takovému nepomohl.
Ale ten Ash je vážně sexy, jak se mu jeho svaly rýsují v upnutém tričku, nebo když mu jeho vlnité hnědé vlasy padají do jeho úžasných zeleno-hnědých očí.
Anebo jinak-jsem z něj totálně mimo.❤❤❤❤❤❤
Další díl :3 sice krátký(430 slov) ale od teď už to začne být zajímavější :)
?KOHO SHIPPUJETE?
MASHTON/CASHTON ->kommBTW: UŽIJTE S ZBYTEK PRÁZDNIN/SVÁTKŮ :D
*Omlouvám se za chyby
*Votes a komentáře potěší ;)/w love Claire :)